Stránka 1 z 1
Olej do serva
Napsal: 23 led 2007, 12:29
od Fantom
Ahoj.Prosím vás potřeboval bych poradit jaký nejvhodnejší olej dolít do serva.
A ještě jedna věc.Když projedu zatáčku trošku ostřeji rozsvítí se mi značka oleje.Ale asi pred 2 měsíci sem ho dolil.(celej litr)Jedinou hladinu
co mám pod min je právě to servo.Myslim si ale,že servo nemá čidlo na olej,anebo je propojené s čidlem oleje motoru :-/ tak teď nevim co dál.
Re: Pár dotazů
Napsal: 24 led 2007, 09:03
od Dodo-multipla
Fantom píše:Ahoj.Prosím vás potřeboval bych poradit jaký nejvhodnejší olej dolít do serva.
A ještě jedna věc.Když projedu zatáčku trošku ostřeji rozsvítí se mi značka oleje.Ale asi pred 2 měsíci sem ho dolil.(celej litr)Jedinou hladinu
co mám pod min je právě to servo.Myslim si ale,že servo nemá čidlo na olej,anebo je propojené s čidlem oleje motoru :-/ tak teď nevim co dál.
na olej bacha, nespolehej na to, ze jsi pred 2 mesici dolil, ale prekontroluj hladinu merkou
mas ho tam malo, sice jeste ne kriticke mnozstvi, ale uz malo
v navodu je, ze si vezme az 1l na 1000km
a nebo se podivej, jestli Ti nekde netece
se servem nevim, ale kazdy servis Ti urcite poradi
olej do serva
Napsal: 24 led 2007, 18:23
od Bušoun
Tohle mi poslal známý:
3 výrobci maziv uvádějí pro Multiplu stejné údaje bez dalších speciálních specifikací.
motorový olej:
10W-40 - jakákoli polosyntetika splňující min.: API SJ / ACEA A3-98 (dnes už snad všichni prodávají API SL-čili vyšší)
náplň: 3.8 l včetně ol. filtru
převodový olej:
75W90 - univerzální celoroční hypoidní syntetika splňující API GL - 5
náplň: 1.9-2.0 l
posilovač řízení:
Dexron II D (nejběžnější specifikace) lze nahradit Dexron III, ale nemíchat !
náplň: 0.8 l
brzdový systém:
DOT 4 (nejběžnější specifikace)
náplň: 0.5 l
chlazení:
dle materiálu, pokud máš celohliníkový systém, tak potřebuješ kapalinu typu "D" na bázi ethylenglykolu,
jinak prostě nemrzku
náplň: 7.0 l
náplň klimatizace:
R134A
ostřikovače bez specifikací dle výběru
Typ motorového oleje platí pro benzin (plyn), olej v servu bude stejný. Pochopitelně v návodu bude uveden olej výrobce Tutela, či jiný italský.
Napsal: 25 led 2007, 07:04
od Fantom
Vyborně!moc dekuju du psát objednací navrh
Napsal: 25 led 2007, 07:14
od Fantom
Moment, z tvé poslední věty nechápu jednu věc.Olej v servu bude stejný,jako typ motorového oleje??To je nějaká kravina
Napsal: 25 led 2007, 07:45
od Petr UL
Fantom píše:Moment, z tvé poslední věty nechápu jednu věc.Olej v servu bude stejný,jako typ motorového oleje??To je nějaká kravina
Olej v servu bude pořád stejný typ jak pro auta s motorem na benzin / plyn / nebo pro diesel.
Ty auta se liší jen motorovým olejem...
posilovač řízení:
Dexron II D (nejběžnější specifikace) lze nahradit Dexron III, ale nemíchat !
náplň: 0.8 l
Napsal: 25 led 2007, 08:27
od Fantom
Už tomu rozumim
A muj posledni dotaz na tohle téma:můžu tam prdnout dexron 4 ?
Re:
Napsal: 11 led 2010, 23:25
od darko
Fantom píše:Už tomu rozumim
A muj posledni dotaz na tohle téma:můžu tam prdnout dexron 4 ?
dextron 4 se dává do novějších aut. převodovek.Nechápu proč se ti chce vyhazovat zbytečně peníze.Já sám mám dextron II,měl sem v nádržce už humus,tak sem ho vysál a dolil novou.Rozdíl astronomický,volant lze točit takřka prstem
Re: Olej do serva
Napsal: 28 dub 2011, 13:23
od r.aper
Zdravím,nezlobte se,ale jak vlastně vyměnít olej v servu? Jen vysát,nebo se to někde vypouští? Díky,