Stránka 1 z 7
DISKUZE - Punto Diesel 1.7 TD / 1.7 D
Napsal: 29 zář 2005, 12:25
od Mako.
Zdravim vsechny. Mam k Vam prosbu. Potreboval bych zjistit jesli je ukazatel teploty na puntu 1.1 stejny jako u diesla. U 75k verze je pootoceny a o trosku vyssi. stacilo by mi foto pristrojovky zezadu.
Pak bych se chtel zeptat jestli nevite kde by se dal sehnat otackomer na 1,7TD? Ja ho nemuzu sehnat.
Napsal: 02 říj 2005, 20:21
od tomáš fojtík
čus mam taky punto v TD ale jinak ti asi moc nepomůžu. ty to máš nový?
Napsal: 03 říj 2005, 07:22
od Mako
Mam ho asi pul roku. A nevis o nejakych strankach kde by neco mohlo byt? Krome punto.mysteria.cz
Punto TD
Napsal: 04 říj 2005, 22:38
od lukee
Jak vám jezdí ten 1.7 turbodiesel, jde tam cítět ten "kopanec" do beder při cca 2200 ot./min ?
Díky
Napsal: 05 říj 2005, 06:57
od Mako
Jede to celkemm dobre. Na to ze to ma 52KW tak jsem ocekaval po zkusenostech s felicii 1,3 50KW ze to bude zdechle. No a ten kopanec tam je celkem citit. Ikdyz je to jen 1,7TD.
Napsal: 06 říj 2005, 11:41
od tomáš fojtík
jo jede velice pěkně
zrovna včera sem táhnul vlek kterej byl fakt dost těžkej a když se to rozhoupe tak to jede pěkně i takle zatížený. ten motor je celkem dost silnej. jo jinak já mam 53 kW
Napsal: 06 říj 2005, 11:51
od Chevron
tomáš fojtík píše:jo jede velice pěkně
zrovna včera sem táhnul vlek kterej byl fakt dost těžkej a když se to rozhoupe tak to jede pěkně i takle zatížený. ten motor je celkem dost silnej. jo jinak já mam 53 kW
Tak to ses borec kdyz mas o 1kW vic nez vsichni ostatni
Napsal: 06 říj 2005, 12:33
od tomáš fojtík
dík moc je to fakt znát
ten motor, jak možná víš, měl víc verzí . . .
Napsal: 06 říj 2005, 13:32
od Mako
Mel vic verzi ale ty verze Byly 51 a 52 KW. Nikdy jsem neslysel o 53KW verzi!
Napsal: 06 říj 2005, 21:19
od tomáš fojtík
no čoveče možný to je. já vim že je to ten silnější a když sem si na to nedávno dával tažný tak mi museli udělat novej malej techničák a tam čtu 53 kW. (v tom starym to eště nebylo uvedený)
Napsal: 07 říj 2005, 09:34
od Návštěvník
Co vim ja tak ten 51kw motor je ten modernejsi. Je tam vic elektriky, vic cidel na termostatu a nejspis taky katalizator. Ja mam tu verzi 52kw a katlik nemam, ale ten katlik muze byt rozdilny jen v roku vyroby.
Napsal: 07 říj 2005, 09:44
od Mako
Mas u tveho TD otackomer a ukazatel teploty? JA bych to tam chtel mit ale nemuzu to sehnat. Jak dlouho ti to zhavy v tuhle rocni dobu. Mam s tim totiz problem. Kdyz nazhavim tak mi to dobre nestartuje ale kdyz ho po nazhaveni jeste jednou tak tri vterinky nazhyvim tak je to v pohode. A kdyz jsem se dival na cidlo teploty pro jednotku zhaveni tak je na nem napsane 24V. Tak nevim jestli to predchozi majitel nenamontoval z neceho jineho.
Napsal: 07 říj 2005, 12:24
od tomáš fojtík
no mam jak otáčkoměr tak i ukazatel teploty. jinak ten výkonější motor je ten starší, je to myslím kvůli emisím, které se musely snížit a tím se snížil výkon. s tim žhavenim to mam tak že když k tomu teď přídu ráno tak mi to žhaví tak 4 sekundy, ale je pravda že třeba když je velkiký horko a po chvíli co sem přijel staruju tak pokud to nažhavim jednou(pak to žhaví jenom okamžik) tak se tomu nechce moc rychle naskočit, ale když to nažhavim eště jednou tak je to ok. je zajímavý že ten motor je vlastně teplej a chytá hůř nej studenej. jinak celkem dobrý i když je velká zima
Napsal: 07 říj 2005, 12:39
od Mako
Me to ted zhavi tak 5-6s ale na pohodovy start potrebuji tat dve vteriny navic, jinak se tomu nechce, ikdyz i tak to chytne. A kdyz je motor teply tak to problem nemam vubec. No je mozne ze mam neco z jednim nebo dvema vstriky. Protoze kdyz to necham zhavit tech 5s tak chtnou v poho vetsinou tri nekdy jen dva valce a az tak po dvou vterinach chtne i ctvrty. Kdyz to necham jeste prizhavit jeste ty dve sec. tak chytnou vsechny 4 valce v poho.
Napsal: 07 říj 2005, 12:51
od tomáš fojtík
a myslíš že svíčky by to bejt nemohly? já už sem třeba dvě měnil