Stránka 1 z 1
Teče benzín
Napsal: 13 říj 2006, 23:07
od MiloslavFeik
Majitelem tohohle vozítka(16/99r-komisní prodej)jsem se stal 12.10.06,měl jsem sice v plánu pořídit si ho až příští rok,ale kolize na D1 mé plány urychlila,co dodat,nádhera,jenže,cestou domu od prodejce vozů Fiat,mě celou cestu týral zápach benzínu,né ten který mne učaroval v pubertě,ale zápach čistého na intenzitě neubírajícího naturálu.Po zevrubnější prohlídce pod svitem lampy jsem našel závadu,chránička hadičky posilovače řízení prošoupala do zpětné hadičky zářez 1x3mm,takže už i při nenastartovaném motoru(stačili zapnuté kontrolky)vracející se benzín vesele čůrkal,závadu jsem opravil sám tím že jsem kovovou hadičku v místě prošoupání rozřízl,zabrousil a prostavil pryžovou hadičkou v pěnové chráníčce,takže pokud pěnové ochraně nebude škodit teplo motoru mělo by být všechno redy,mátete ty 2 kovové hadičky vlevo za motorem taky tak namáčknutý na hadičkách posilovače řízení?Trochu nešťastné řešení.
Napsal: 15 říj 2006, 11:10
od Martin Untermuller
Ahoj
Já se klidně podívám ale máme Multi z roku 2001.A je docela možné že už tam to bude jinak.
Na jiném příspěvku píšeš že auto si zamilovali děti, jak by ne vzadu jeto pohodlné a celkem prostorné auto.Naše děti mluví o tom až budou velký koupí si Multi.
Pochybuji že do té doby se bude ještě vyrábět.Za takových 15 let?Uvidíme.
Napsal: 16 říj 2006, 00:00
od MiloslavFeik
Tak to s věkem dětí na tom jsem o něco lépe,14,10,9,7,ale ta pohoda že se mi dcera nemusí se ženou hádat která bude sedět ve předu,to je blaho,jen doufám že už v životě nepotkám podobného -pí,pí,pí,pí(vy pípal jsem si to místo recenze) jako na D1,vlít mi do pruhu,vytlačil mě do levého a tam mě sestřelila Audina,samozřejmě viník ujel a já ani řidič Audiny jsme neměli havarijní,jen PR,takže nedostaneme ani floka.
Napsal: 16 říj 2006, 00:23
od Martin Untermuller
No jo frajer s Audinou, vždy to odskáče nevinnej.Co jste měli předtím za vůz?Je vás šest a Multi je pro vás ideální.
Teď se mi líbí Honda F-RV pěknej kus auta se stejnou koncepcí jako Multi. akorát že prostřední řada sedadel je o něco užší než sedadla řidiče a spolujezdce.Multi v tomto ohledu vede.
Mají navíc špičkové diesly.Cena je ale někde kolem 700000,- kč za nový vůz..
Takže...možná dostupné v bazaru za nákých 5 let.
Ahoj
Napsal: 16 říj 2006, 08:10
od MiloslavFeik
Měli jsme Renaulda Espace 88/2.2/4x4,teď jsem byl dát Multinku do servisu,nějak jsem si neporadil s tou sedačkou řidiče,1majitel byl asi skřítek a já se biju o střechu a to mám jen 175cm(130kg)
Napsal: 16 říj 2006, 21:26
od Martin Untermuller
Úsměvné.....Mě to zatím naštěstí funguje dobře.Koukal jsem že nová již stojí kolem 350000,- to auto bylo minimálně před 6 lety za 500000,-
Napsal: 19 říj 2006, 00:03
od MiloslavFeik
Tak ona ani teď neni levnější,pokoušel jsem si složit novou a základní cena motoru je mě se zdá 350.000,- ,takže jen s malejma nutnostma jsem se vyšplhal na 460.000,-,taky už mám prvního kritika-tchýni,špulila čumák a dávala dost okázale najevo že neni spokojená,taky výhoda,alespoň mi nebude špinit potahy.
Napsal: 20 říj 2006, 20:16
od Martin Untermuller
to je pravda!
Taky jsem zkoušel sestavit a vyšlo mi to na stejnou částku.Rozhodně je lepší ne škoda Roomster.No to se ani srovnat nedá!! tříválec 1.2 v základu a 5 míst k sezení za 350 000,- to at si nechají...
Nová Multi se mi nelíbí vzhledově exteriér...starší je hezčí