Stránka 1 z 1
CNG
Napsal: 03 led 2010, 23:59
od Jenda B
V poslední době mám problém , že po uvolnění nohy z plynu se volnoběh zahoupe a někdy i zhasne motor při provozu na CNG, na benzín to nedělá..
A druhý dotaz: mají se nějak ošetřovat ventily? Ikdyž jsou samostavitelné hydraulikou automaticky asi na CNG více trpí?
Díky za rady
Jenda B.
Re: CNG
Napsal: 05 led 2010, 12:04
od XpavelX
Zrejme skrtici klapka, uz se to tu resilo... Zkus ji pricistit, podrobnosti jsou nekde v jinem vlaknu...
Re: CNG
Napsal: 06 led 2010, 10:03
od Jenda B
Mě se ale zdá, že škrtící klapka je společná pro oba paliva a na benzínu mi to nedělá, tak to asi bude něco jiného?
J.B.
Re: CNG
Napsal: 06 led 2010, 12:07
od Alda
Jenda B píše:Mě se ale zdá, že škrtící klapka je společná pro oba paliva a na benzínu mi to nedělá, tak to asi bude něco jiného?
J.B.
Měl jsem stejný problém a byla to klapka, pomohlo jen pročištění k tomu určeným sprejem. Od té doby (2,5 roku) v pohodě. Může to být určitě i něco jiného, ale tohle je hned udělané a nic to nestojí.
Re: CNG
Napsal: 06 led 2010, 14:27
od kubiii
Alda píše:Měl jsem stejný problém a byla to klapka, pomohlo jen pročištění k tomu určeným sprejem. Od té doby (2,5 roku) v pohodě. Může to být určitě i něco jiného, ale tohle je hned udělané a nic to nestojí.
Tu klapku jsi čistil sprejem stříkaným do sání? Já to v létě dělal sprejem Liqui Molly, který má i takovou prodlužovací hadičku, ale motor měl při vstřiku vždycky tendenci se rychle udusit. Pak ani nešel nastartovat motor, než čistící tekutina neodtekla. Dělal jsem to podle návodu, ale nevím, jestli jsem přecejen nedělal něco špatně...
Re: CNG
Napsal: 06 led 2010, 21:03
od Alda
kubiii píše:Alda píše:Měl jsem stejný problém a byla to klapka, pomohlo jen pročištění k tomu určeným sprejem. Od té doby (2,5 roku) v pohodě. Může to být určitě i něco jiného, ale tohle je hned udělané a nic to nestojí.
Tu klapku jsi čistil sprejem stříkaným do sání? Já to v létě dělal sprejem Liqui Molly, který má i takovou prodlužovací hadičku, ale motor měl při vstřiku vždycky tendenci se rychle udusit. Pak ani nešel nastartovat motor, než čistící tekutina neodtekla. Dělal jsem to podle návodu, ale nevím, jestli jsem přecejen nedělal něco špatně...
Jo byl to sprej přímo do (před) škrtící klapku. Dělal mi to můj mechanik, já jen stál a koukal. Pokud má paměť sahá, nechali jsme to po pročištění asi 1/4 hod "působit". Co to bylo přesně za značku nevím, ale je fakt že je to od té doby v pohodě. Předtím to na CNG nedrželo otáčky, našlo by se to někde tady na fóru aneb než se zeptám tak hledám!! (že Darko)
Re: CNG
Napsal: 07 led 2010, 01:10
od Jenda B
V mém případě to však není tím, že by mi nedržely volnoběžné otáčky.
Myslíte, že se ta škrtící klapka týká i toho, když to dělá jen u okamžitého ubrání plynu?
Mě se to při okamžitém ubrání plynu asi 3x zhoupne, a pak už otáčky drží normálně. Někdy se to zhoupne i tak, že motor zhasne úplně. Při provozu na benzín se mi toto neprojevuje. Jelikož škrtící klapka je pro benzín i plyn společná, pak by se to přece mělo projevit u plynu i u benzínu, ne? Fakt nevím. Ale s tím sprejem to můžu zkusit. Díky za rady. J.
Re: CNG
Napsal: 07 led 2010, 09:54
od kubiii
Alda píše:Jo byl to sprej přímo do (před) škrtící klapku. Dělal mi to můj mechanik, já jen stál a koukal. Pokud má paměť sahá, nechali jsme to po pročištění asi 1/4 hod "působit". Co to bylo přesně za značku nevím, ale je fakt že je to od té doby v pohodě...
Když to dělal mechanik, tak to se divím, že klapku nečistil tak, jak by se čistit měla - tedy vydělat a hadřík a čistič do ruky. Já si na to netroufal, ale asi zbytečně, jsou to jen 3 nebo 4 šrouby (možná je to s plynem složitější?). Sprej je jen "hotfix". Podle návodu se má nastříkat a nechat působit, ale potom se má i stříkat za chodu a při tom se to strašně dusilo (měly by se tím čistit i vstřiky).