Stránka 1 z 1

Kontrolka vstřiku

Napsal: 25 pro 2009, 07:50
od Dussič
Ahoj,týden vlastním punto 12. 75elx r.v.96.Občas se mi rozvítí kontrolka vstřiku a po chvilce
zhasne.Dělá to jen,když není auto ohřáté na provoz.teplotu a při akceleraci kolem 2,5.tis.ot.
na 2.rychl.stupeň auto jemně zaškube.1.krát se mi stalo,že při dojíždení ke křižovatce se kontrolka vstřiku rozsvítila a volnoběžné ot. se zvedli na 15.ot.Po prošlápnutí plynu kontrolka zhasla a ot.motoru v normálu.

Děkuji předem za nějakou radu. Dussič

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 25 pro 2009, 08:07
od rossi
pokud nesvítí trvale tak bych to moc neřešil.Zřejmě z některého čidla
přicházejí do ŘJ špatné ůdaje.Mně to na 1.6 dělá už delší dobu a zatím vše chodí dobře. Může to být i vlhčím počasím.Nebo čidlo otáček na klice pokud to dělá při akceleraci .

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 25 pro 2009, 12:35
od Paja
Me to delalo taky obcas a byla to jen podtlakova hadička..

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 26 pro 2009, 11:06
od armaman
servis a diagnostika za 13 eur a vieš na čom si načo zbytočné dohady. Doteraz som ani jednu diagnostiku nezaplatil zbytočne aj ked som vadu este pred odstranil a kontrolka vstrekovania mi nesvietila tak som to radsej dal na "kabel"

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 26 pro 2009, 14:17
od Petr1968
Když chci ,aby mi svítila kontrolka(motůrek) tak naleju čistý C2H5OH a jedu k pumpě dotankovat benál. A po 10km se rozsvítí :mrgreen: :mrgreen: Lambda zaznamená příliš kyslíku za katalyzátorem a chodí poruchu :wink: :lol:

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 26 pro 2009, 14:34
od Mr.pilot
já měl na 1,6 podobný problém vyřešila to navá lambda

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 26 pro 2009, 14:58
od Petr1968
Pokud to jenom svítí a jede to.A spotřeba paliva se nezvyšuje tak srát na to.

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 26 pro 2009, 17:00
od Mr.pilot
nevim jestli tohle je nejlepší rada.protože motor může mít třeba chudou směs a časem propálí písty.při bohaté směsi zase zakarbonuje motor.
ještě mě napadá že by to mohly dělat palivové filtry nebo sítko v nádrži.motor nemá v okamžiku akcelerace dostatečný tlak paliva ten klesne pod určitou hodnotu vyhodí to chybu a po zmírnění akcelerace motor už tolik paliva nepotřebuje čerpadlo vyrovná tlak a kontrolka zhasne.
jako extrém bych viděl špatné čerpadlo ale nejdřív bych zkusil ty filtry a sítko.
Nezdá se ti že by čerpadlo nějak moc hučelo a bylo slyšet v kabině??Při natočenym motoru by nemělo být slyšet.

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 26 pro 2009, 17:10
od Petr1968
Při chudé směsi by to zase moc nejelo. Nebo jelo?Já mám trvale chudou směs

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 27 pro 2009, 09:04
od armaman
naco polemizovat daj to na kabel a zaobides sa aj bez krystalovej gule a stupidnych rad co kto nasral do nadrze. Ak mas na daco podozrenie tak ako som ho aj ja mal tak zacni tam. No i tak som aj po odstraneni zavady a nesvieteni kontrolky tu diagnostiku absolvoval. Mal som pokoj v dusi a vynulovany log.

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 27 pro 2009, 09:59
od Petr1968
Pokud závada netrvá po 1000km +- kontrolka zhasne sama

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 27 pro 2009, 13:11
od Mr.pilot
já mám z diagnostikou poměrně špatnou zkušenost byl jsem jednou ve fiatu a jediný co mi pořádně řekly že to ani nemá cenu opravovat,ať si koupim nový.Jinak diagnostika prý taky neukáže všechno.a lambda je myslím jedna z těch věcí

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 27 pro 2009, 13:29
od Petr1968
Diagnostika ukáže asi toto: Máš tam možná 6 závad. A vyber si vodborníku. :mrgreen: Normální diagnostika co se běžně používá je úplně na hovno.

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 27 pro 2009, 13:34
od Mr.pilot
přesně to co řikám,ale lambda která nakonec dělala problémy tam nebyla

Re: Kontrolka vstřiku

Napsal: 27 pro 2009, 13:39
od Petr1968
Budu OT,ale kámoš má řekněme zastaralou Felicii MPI,kde té elektroniky moc není. Na diagnostice mu řekli,že má vadnou lambdu.Koupil novou a co? Hovno.Jede to úplně stejně. Vada bude někde v přisávání vzduchu,nebo díře na výfukových svodech(těsnění) Nebo úplně jinde :mrgreen: