Stránka 1 z 1

HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP

Napsal: 13 pro 2009, 11:45
od svecprtavec
VÁŘENÍ SPOLUMAJITÉLÉ TOHOTO MILÁČKA ŽÁDÁM VÁS O JAKOUKOLI RADU ČI POMOC.


Když to velice stručně shrnu tak :

1. Auto jede a z ničeho nic zdechne motor a nejde nastartova.
Kontrolky svítí běžně jako při startu ale motor nenaskočí.
Auto se nechá stát a druhý den nastartuje normálně a dál jezdí bez jakékoliv závady nebo nahlášení závady.

2. Takhle se jezdí skoro 2 měsíce. najednou opět motor zdechne a následuje postup jako u č. 1.

Nic se ovšem neděje a ani žádná kontrolka nesvítí.
auto stálo 1 den a pak se zkoušelo nastartovat.
Při druhém pokusu o start kdy bylo trochu déle naskočil trojúhelník jako závada motoru. byl rozpojen svazek za aku a prostříkán kontaktolem pro jistotu kvůli oxidaci. Následovalo : Lose connection, Engine fault atd.

3. Odtah do servisu, kde nejprve byla závada na Can busu který nekomunikoval. Druhý den to měla být ŘJ pak čerpadlo a nakonec po týdnu měření a zkoušení vstřiky, které jsou teď na testech a kde už je jeden prý špatný.

JE MI JEN DIVNÉ, ŽE KDYŽ SE VŠE SLOŽILO DOHROMADY VČETNĚ CELÉ ELEKTRIKY, ŽE AUTO NAJEDNOU NASTARTOVALO A JELO A ŽE PŘI TEST JÍZDĚ Z NIČEHO NIC ZAČALY PADAT OT. MOTORU DOLU, KDY SE MUSELA PDRŽET SPOJKA A TROCHU PŘIŠLÁPNOUT PLYN ABY SE TO SROVNALO. PAK TO ZASE JELO.
DRUHÝ DEN TO ZASE PRÝ NECHYTLO.

Když tohle všechno vezmu do úvahy a taky že se to stalo z ničeho nic tak m to připadá jako by auto samo nějak zablokovalo přísun nafty. Jinak si to nedokážu vysvětlit.

Je mi také divné, že kdyby odešel třeba jen 1 vstřik, že by se takhle odstavilo celé auto Hlavička

Švagr mi sdělil že je to celé blbost že to bude elektrikou, jenomže on zná dokonale TDI u škodovky tak nevím jestli se náhodou trochu nemýlí.

Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP

Napsal: 13 pro 2009, 12:51
od eddie81
snímač klikové hřídele, nebo snímač otáček jsi zkoušel????

M.

Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP

Napsal: 13 pro 2009, 14:37
od svecprtavec
SERVIS MI SDĚLIL, ŽE CO SE TÝČE ELEKTRIKY TAK JE VŠE V POŘÁDKU ŽE PRÝ VŠECHNO PROMĚŘOVALI.

POTVRDIL BY NĚKDO TY VSTŘIKY???


a JAK SE DAJÍ ZKONTROLOVAT TA ČIDLA???

DĚKUJU

Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP

Napsal: 14 pro 2009, 08:03
od eddie81
svecprtavec píše:SERVIS MI SDĚLIL, ŽE CO SE TÝČE ELEKTRIKY TAK JE VŠE V POŘÁDKU ŽE PRÝ VŠECHNO PROMĚŘOVALI.

POTVRDIL BY NĚKDO TY VSTŘIKY???


a JAK SE DAJÍ ZKONTROLOVAT TA ČIDLA???

DĚKUJU
to ti nepovím, nicméně bráchovi to zdechalo za jízdy, a pak mu to nešlo nastartovat. po schládnutí to normálně šlo. a po velmi dlouhých tahanicích se servise, kde mu měnili kde co, zjistili, že to je snímač klikové hřídele,... tak bych určitě nedal na první "rady" servisu.

zatím

Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP

Napsal: 17 pro 2009, 18:28
od amatér68
Zdarec, zkus se podívat třeba na tohle.
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=20201" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP

Napsal: 07 úno 2010, 21:27
od bigneill
maly sme cosi podobne na 1,9 jtd a bolo to vadne cidlo otacok na klukovke - vymenaq a facha bez problems :)

Re: HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP

Napsal: 09 úno 2010, 11:43
od Geeker_cz
U JTD jedna z castych pricin. Opravdu staci vymenit snimac klikoveho hridele, pripadne vacky. Casty problem byva slaba baterie, pokud je nova nechat zmerit, pokud stara preventivne vymenit.