HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLP
Napsal: 13 pro 2009, 11:45
VÁŘENÍ SPOLUMAJITÉLÉ TOHOTO MILÁČKA ŽÁDÁM VÁS O JAKOUKOLI RADU ČI POMOC.
Když to velice stručně shrnu tak :
1. Auto jede a z ničeho nic zdechne motor a nejde nastartova.
Kontrolky svítí běžně jako při startu ale motor nenaskočí.
Auto se nechá stát a druhý den nastartuje normálně a dál jezdí bez jakékoliv závady nebo nahlášení závady.
2. Takhle se jezdí skoro 2 měsíce. najednou opět motor zdechne a následuje postup jako u č. 1.
Nic se ovšem neděje a ani žádná kontrolka nesvítí.
auto stálo 1 den a pak se zkoušelo nastartovat.
Při druhém pokusu o start kdy bylo trochu déle naskočil trojúhelník jako závada motoru. byl rozpojen svazek za aku a prostříkán kontaktolem pro jistotu kvůli oxidaci. Následovalo : Lose connection, Engine fault atd.
3. Odtah do servisu, kde nejprve byla závada na Can busu který nekomunikoval. Druhý den to měla být ŘJ pak čerpadlo a nakonec po týdnu měření a zkoušení vstřiky, které jsou teď na testech a kde už je jeden prý špatný.
JE MI JEN DIVNÉ, ŽE KDYŽ SE VŠE SLOŽILO DOHROMADY VČETNĚ CELÉ ELEKTRIKY, ŽE AUTO NAJEDNOU NASTARTOVALO A JELO A ŽE PŘI TEST JÍZDĚ Z NIČEHO NIC ZAČALY PADAT OT. MOTORU DOLU, KDY SE MUSELA PDRŽET SPOJKA A TROCHU PŘIŠLÁPNOUT PLYN ABY SE TO SROVNALO. PAK TO ZASE JELO.
DRUHÝ DEN TO ZASE PRÝ NECHYTLO.
Když tohle všechno vezmu do úvahy a taky že se to stalo z ničeho nic tak m to připadá jako by auto samo nějak zablokovalo přísun nafty. Jinak si to nedokážu vysvětlit.
Je mi také divné, že kdyby odešel třeba jen 1 vstřik, že by se takhle odstavilo celé auto Hlavička
Švagr mi sdělil že je to celé blbost že to bude elektrikou, jenomže on zná dokonale TDI u škodovky tak nevím jestli se náhodou trochu nemýlí.
Když to velice stručně shrnu tak :
1. Auto jede a z ničeho nic zdechne motor a nejde nastartova.
Kontrolky svítí běžně jako při startu ale motor nenaskočí.
Auto se nechá stát a druhý den nastartuje normálně a dál jezdí bez jakékoliv závady nebo nahlášení závady.
2. Takhle se jezdí skoro 2 měsíce. najednou opět motor zdechne a následuje postup jako u č. 1.
Nic se ovšem neděje a ani žádná kontrolka nesvítí.
auto stálo 1 den a pak se zkoušelo nastartovat.
Při druhém pokusu o start kdy bylo trochu déle naskočil trojúhelník jako závada motoru. byl rozpojen svazek za aku a prostříkán kontaktolem pro jistotu kvůli oxidaci. Následovalo : Lose connection, Engine fault atd.
3. Odtah do servisu, kde nejprve byla závada na Can busu který nekomunikoval. Druhý den to měla být ŘJ pak čerpadlo a nakonec po týdnu měření a zkoušení vstřiky, které jsou teď na testech a kde už je jeden prý špatný.
JE MI JEN DIVNÉ, ŽE KDYŽ SE VŠE SLOŽILO DOHROMADY VČETNĚ CELÉ ELEKTRIKY, ŽE AUTO NAJEDNOU NASTARTOVALO A JELO A ŽE PŘI TEST JÍZDĚ Z NIČEHO NIC ZAČALY PADAT OT. MOTORU DOLU, KDY SE MUSELA PDRŽET SPOJKA A TROCHU PŘIŠLÁPNOUT PLYN ABY SE TO SROVNALO. PAK TO ZASE JELO.
DRUHÝ DEN TO ZASE PRÝ NECHYTLO.
Když tohle všechno vezmu do úvahy a taky že se to stalo z ničeho nic tak m to připadá jako by auto samo nějak zablokovalo přísun nafty. Jinak si to nedokážu vysvětlit.
Je mi také divné, že kdyby odešel třeba jen 1 vstřik, že by se takhle odstavilo celé auto Hlavička
Švagr mi sdělil že je to celé blbost že to bude elektrikou, jenomže on zná dokonale TDI u škodovky tak nevím jestli se náhodou trochu nemýlí.