Stránka 1 z 1
Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
Napsal: 08 lis 2009, 21:17
od RunNer11
Ahojte. Čím větší zima, tím to mazání svítí déle. Nemyslím tím žádnou katastrofu ale už to aj problikávalo první minutu. Od té doby zase tak max 5s. Zahřátej nesvítí vůbec. Řešit to? A jak?
Re: Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
Napsal: 08 lis 2009, 21:23
od onc
... jsou dve moznosti proc to dela ...
... bud mas moc husty olej, a trva dyl nez se natlakuje olejovy system ...
... druha ze mas nejakou netesnost v mazacim systemu a nebo cerpadlo je spatny a dava maly tlak ...
Re: Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
Napsal: 08 lis 2009, 21:33
od RunNer11
onc píše:... jsou dve moznosti proc to dela ...
... bud mas moc husty olej, a trva dyl nez se natlakuje olejovy system ...
... druha ze mas nejakou netesnost v mazacim systemu a nebo cerpadlo je spatny a dava maly tlak ...
Netěsnost tam je. To asi na každém puntu. Jinak bych si troufaltvrdit, že čerpadlo nebývá zas tak často pokažené. Nebo máte nějaké jiné zkušenosti?
Re: Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
Napsal: 08 lis 2009, 21:52
od PotkanGT
podla mna to bud etym olejom.presne to iste robi aj nase doblo a tam je olej selenia od vyroby.to znamena ze to je tym ze je olej za studena husty a tych par sekund trva kym sa to natlakuje.neber to ako zavadu.toto je len nazor profesionalneho laika
Re: Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
Napsal: 08 lis 2009, 22:31
od Narayen
prostě a jednoduše tam máš Málo oleje! Jak se olej zahřeje tak zvětší svůj objem , to vysvětluje proč po zahřátí nesvítí
Re: Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
Napsal: 19 lis 2009, 14:26
od RunNer11
Tak mám několik nových poznatků:)
Nechal jsem vyměnit známého servisáka radiátor, prtž jsem měl pocit, že smrdí fridex a fakt smrděl.. Radiátor celkem slušně pokapával a nepomohly ani různé utěsňovače. Radiátor úspěšně topí ale po cestě do práce po pěti minutách mě přestal mazat motor. Musím dodat, že jsem nechal dolít olej při tom radiátoru. Tak jsem to odtáhl do servisu změřit tlak a byl špatnej. Ale měli dost vysoké ceny. Takže jsme to na laně dovezli ke známému a světe div se... problém s mazáním po startu a pak i během jízdy byla nabuřená olejová vana... jo a dal jsem rovnou i nové čepy... ty nejlevnější z autokelly vydržely tak půl roku...