Stále nastartováno
Napsal: 28 říj 2009, 17:23
Mám punto 1,7td po vypnutí klíčku motor stále běží,před opravou žhav.svíček to bylo v pořádku,můžete mi poradit dík.
Hm spíš si myslím,že kdyby tam nebyl drát na to stop ventilu,tak to nepojede vůbec.Tohle mi připadne,že spíš je zaseklý a zůstává otevřený.Nemusí to se žhavičema mít nic společnýho-jen zkrátka blbá náhoda.dedii píše:pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat
přesně pokud není připojený na napětí tak se zavře, mě kdysi na Tipu ve 130 na dálnici ten káblík upadl, docela sranda. zkusil bych o ventilu za chodu odpojit ten kábl. a při otočení klíčku do první polohy by od ventilu mělo být slyšet cvaknutí. nebylo by foto toho elektroventilu?punťas hgt píše:Hm spíš si myslím,že kdyby tam nebyl drát na to stop ventilu,tak to nepojede vůbec.Tohle mi připadne,že spíš je zaseklý a zůstává otevřený.Nemusí to se žhavičema mít nic společnýho-jen zkrátka blbá náhoda.dedii píše:pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat
No vidíš to,imobilizer mě vůbec nenapadl.zalamovací šrouby nejsou problem,ty jdou lehce vyšroubovat,otázka je jaký tam je ten přístup k tomu.pantáta píše:Zdravím na sto pro je seklý to el mag ventil.
Sranda ale je že je pod jednotkou imobilizeru a ta je přišroubována (zalamovacími?) šrouby a je to na dost blbém místě.
kdyby byl špatný kontakt 1 - auto by nestartovalo(zapnutý ventil pouští naftu vypnutý ne)
2 - svítila by kontrolka CODE
mno myslim, že kolega má asi pravdu. Řešil jsem to kdysi na peugeotovi a tam bylo tak, že bylo čerpadlo, na něm byl ten ventil na tom všem byl nabastlený,zakrytovaný a zalitý plošňák-imobilizér.Tam se tenkrát ten ventil pokazil a zůstávala svítit ta kontrolka code.mad mike píše:ten elektroventil není v těle vstřikovacího čerpadla? a co má společného s kontrolkou CODE? nesvítila by náhodou kontrolka motoru či vstřikování?
ano to je přesně ten ventil co ukazuješ..a takoví poznatek z praxe je že když ti dojde nafta tak musíš zapnout klíček do polohy jedna a potom pumpovat,jinak to neodvzdušníšmad mike píše:možná se pletu, ale není tam něco takového?