Stránka 1 z 2

Stále nastartováno

Napsal: 28 říj 2009, 17:23
od zoubek
Mám punto 1,7td po vypnutí klíčku motor stále běží,před opravou žhav.svíček to bylo v pořádku,můžete mi poradit dík.

Re: Stále nastartováno

Napsal: 28 říj 2009, 17:34
od jémák
u fiatu nevím, ale to samé se mi stalo u 130tky :lol: :lol: tam to bylo špatně seštelovaným předstihem nebo čím, vždycky jsem zhášel motor rychlostí..

Re: Stále nastartováno

Napsal: 28 říj 2009, 18:24
od zoubek
dík

Re: Stále nastartováno

Napsal: 28 říj 2009, 18:28
od punťas hgt
No předpokládám, že jako ostatní diesely máš na vstřikovacím čerpadle tzv stop ventil.Ten se po vypnutí klíčku uzavře a tím odstaví dodávku paliva a motor zdechne.Mrkni se na tohle.

Re: Stále nastartováno

Napsal: 29 říj 2009, 16:35
od zoubek
už jsem se dneska poptal a je to asi ten stop ventil,děkuji.

Re: Stále nastartováno

Napsal: 31 říj 2009, 09:24
od dedii
pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat

Re: Stále nastartováno

Napsal: 31 říj 2009, 09:39
od punťas hgt
dedii píše:pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat
Hm spíš si myslím,že kdyby tam nebyl drát na to stop ventilu,tak to nepojede vůbec.Tohle mi připadne,že spíš je zaseklý a zůstává otevřený.Nemusí to se žhavičema mít nic společnýho-jen zkrátka blbá náhoda.

Re: Stále nastartováno

Napsal: 31 říj 2009, 13:00
od mad mike
punťas hgt píše:
dedii píše:pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat
Hm spíš si myslím,že kdyby tam nebyl drát na to stop ventilu,tak to nepojede vůbec.Tohle mi připadne,že spíš je zaseklý a zůstává otevřený.Nemusí to se žhavičema mít nic společnýho-jen zkrátka blbá náhoda.
přesně pokud není připojený na napětí tak se zavře, mě kdysi na Tipu ve 130 na dálnici ten káblík upadl, docela sranda. zkusil bych o ventilu za chodu odpojit ten kábl. a při otočení klíčku do první polohy by od ventilu mělo být slyšet cvaknutí. nebylo by foto toho elektroventilu?

Re: Stále nastartováno

Napsal: 31 říj 2009, 22:24
od pantáta
Zdravím na sto pro je seklý to el mag ventil.
Sranda ale je že je pod jednotkou imobilizeru a ta je přišroubována (zalamovacími?) šrouby a je to na dost blbém místě.

kdyby byl špatný kontakt 1 - auto by nestartovalo(zapnutý ventil pouští naftu vypnutý ne)
2 - svítila by kontrolka CODE

Re: Stále nastartováno

Napsal: 01 lis 2009, 00:50
od punťas hgt
pantáta píše:Zdravím na sto pro je seklý to el mag ventil.
Sranda ale je že je pod jednotkou imobilizeru a ta je přišroubována (zalamovacími?) šrouby a je to na dost blbém místě.

kdyby byl špatný kontakt 1 - auto by nestartovalo(zapnutý ventil pouští naftu vypnutý ne)
2 - svítila by kontrolka CODE
No vidíš to,imobilizer mě vůbec nenapadl.zalamovací šrouby nejsou problem,ty jdou lehce vyšroubovat,otázka je jaký tam je ten přístup k tomu.

Re: Stále nastartováno

Napsal: 01 lis 2009, 15:05
od mad mike
ten elektroventil není v těle vstřikovacího čerpadla? a co má společného s kontrolkou CODE? nesvítila by náhodou kontrolka motoru či vstřikování?

Re: Stále nastartováno

Napsal: 01 lis 2009, 15:34
od punťas hgt
mad mike píše:ten elektroventil není v těle vstřikovacího čerpadla? a co má společného s kontrolkou CODE? nesvítila by náhodou kontrolka motoru či vstřikování?
mno myslim, že kolega má asi pravdu. Řešil jsem to kdysi na peugeotovi a tam bylo tak, že bylo čerpadlo, na něm byl ten ventil na tom všem byl nabastlený,zakrytovaný a zalitý plošňák-imobilizér.Tam se tenkrát ten ventil pokazil a zůstávala svítit ta kontrolka code.

Re: Stále nastartováno

Napsal: 01 lis 2009, 15:43
od mad mike
možná se pletu, ale není tam něco takového?

Re: Stále nastartováno

Napsal: 01 lis 2009, 15:56
od Vasek176
mad mike píše:možná se pletu, ale není tam něco takového?
ano to je přesně ten ventil co ukazuješ..a takoví poznatek z praxe je že když ti dojde nafta tak musíš zapnout klíček do polohy jedna a potom pumpovat,jinak to neodvzdušníš

Re: Stále nastartováno

Napsal: 01 lis 2009, 15:58
od mad mike
důležité je pořádně zalít filtr :wink: a pokud to chytne tak podržet pod plynem a mělo by se to odvzdušnit do motoru, moje praxe