Mám Fiat Punto 55 S benzín 1,2, r.v. 1997.
Když teď přišlo chladné počasí, tak mi začalo Punto dělat totéž co loni. Bez problémů na první brnk nastartuji studený motor, ale po ujetí cca 1-2 km se motor při zastavení na křižovatce neudrží v otáčkách a chcípne, může se stát, že jsem rozjetý a na rovné silnici, a tak udržuju motor stále v chodu ale cítím, že netáhne, ale naopak brzdí, i když šlapu na plyn. Kdybych ovšem vymáčkl spojku, tak chcípne. Pokud ovšem nějakou dobu vydržím a stále (třeba 300-500m) ho nutím do chodu setrvačností auta, které je auto rozjeté, tak se váhavě a s cukáním motor zase chytne. A Punto už pak jede pořád dokud se při dalším studeném startu nestane totéž. Když ale motor chcípne, tak pak nejde nastartovat, nebo s obrovskými obtížemi. Ovšem když ho zkusím nastartovat až třeba za půl hodiny, tak ho zase bez problémů nastartuju, a pak už jede pořád.
Kamarád říkal, že to asi dělá automatický sytič.
Pokud ano, kde ho najdu a jak ho opravím?
Díky za radu
Punto 1,2 r.97, v zimě po ujetí 1-2 km chcípne motor
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Punto 1,2 r.97, v zimě po ujetí 1-2 km chcípne motor
Ahoj mam, take punto,mel jsem problem celkem stejny a vyresil jsem ho vymenou benzinoveho filtru a vycisteni cerpadla a take jsem se zameril na cely karbec,ale problem muze byt i v elektroinstalaci od cerpadla.
Re: Punto 1,2 r.97, v zimě po ujetí 1-2 km chcípne motor
Ano moze tobyt aj tym cerpadlom, ale tiez by som skusil cidlo teploty motora ci je v poriadku. Ono totiz urcuje riadiacej jednotke, kolko ma davat paliva a moze sa stat, ze ked je pokazene, dava trebars stale chod na sytic a to ked sa auto zohreje ma velmi bohatu zmes a skapina. Neni to draha zalezitos stoji 12 Eur a da sa aj pomerat