Stránka 1 z 1
1,9 ds, bruci a hvizda_ help
Napsal: 18 říj 2009, 00:27
od Camillo
Zdarec, mam punto2 (2000) 1,9ds 44kw. Zaclo mi ted, kdyz je studeny motor v nem hvizdat jako meluzina. a kdyz se zahreje, tak ma specificky brucivy zvuk. Cim vice slapnu, tim vice kvici. Trochu bere vodu, v nadobce je pod min. Kape olej z pod hlavy, muze to byt tim? Nevite co se muze stat, kdyz to nebudu resit? dik za info
Re: 1,9 ds, bruci a hvizda_ help
Napsal: 18 říj 2009, 00:29
od Camillo
foto motoru
Re: 1,9 ds, bruci a hvizda_ help
Napsal: 18 říj 2009, 00:29
od Camillo
detal jak prosakuje olej
Re: 1,9 ds, bruci a hvizda_ help
Napsal: 18 říj 2009, 08:45
od Vasek176
Camillo píše:Zdarec, mam punto2 (2000) 1,9ds 44kw. Zaclo mi ted, kdyz je studeny motor v nem hvizdat jako meluzina. a kdyz se zahreje, tak ma specificky brucivy zvuk. Cim vice slapnu, tim vice kvici. Trochu bere vodu, v nadobce je pod min. Kape olej z pod hlavy, muze to byt tim? Nevite co se muze stat, kdyz to nebudu resit? dik za info
Hoj...viděl bych to na kladky na rozvodech cí napínací kladky na alternátor..
Re: 1,9 ds, bruci a hvizda_ help
Napsal: 18 říj 2009, 12:47
od Toti
Môže to byť aj ložiskom v altíku ale napadla ma ešte aj vodná pumpa, ktorá by relatívne mohla aj prepúšťať vodu
a ten olej ti zkadial presakuje ? lebo na obrazku to vyzerá ako keby okolo vakuovky prepúšťalo a to druhe čo si zakružkoval neviem presne čo je ale vyzerá to na odvetranie bloku.
Re: 1,9 ds, bruci a hvizda_ help
Napsal: 18 říj 2009, 13:08
od Camillo
prosakuje to z pod hlavy skoro ze vsech stran
Re: 1,9 ds, bruci a hvizda_ help
Napsal: 19 říj 2009, 21:07
od Toti
Camillo píše:prosakuje to z pod hlavy skoro ze vsech stran
lebo máš to od oleja aj hore tak preto sa pýtam...a netečie to spod veka ventilov nahodou ? lebo ked to očividne ide spod hlavy tak asi vieš čo ťa čaká potom
Re: 1,9 ds, bruci a hvizda_ help
Napsal: 19 říj 2009, 22:59
od Camillo
jde to z pod toho vrchniho plstoveho krytu dookola. co me pak ceka a na kolik to vyjde?
Re: 1,9 ds, bruci a hvizda_ help
Napsal: 20 říj 2009, 10:58
od Toti
V prvom rade treba dať dole tie plastové kryty a pozrieť sa z kadial to presne prepušťa ten olej, poprípade umyť aj motor aby sa lahšie určovalo miesto úniku...ale podla mna to bude skôr zpod veka lebo keby to ide zpod hlavy tak to by bolo ovela nižšie ako maš tie plasty a ty to máš už hore zabrblané od oleja.