Stránka 1 z 7
klepání pod kapotou
Napsal: 21 zář 2009, 21:57
od Petis193
Zdravím příznivce fiatu bravo.Jsem majitelem 1,4 t-jet 120 kobyl
a musím říct,
že je to opravdu v klidu vozítko.Znepokojuje mě ale jedna věc.Mezi každým
přeřazením zejména z 1 na 2 a z 2 na 3 se z pod kapoty ozívá dost pdivné
někdy až nepříjemné klepnutí.Někdy je to slyšet víc a někdy méně.Pokud by mi někdo dokázal vysvětlit
co to může být byl bych moc rád.Předem díky.
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 16 lis 2009, 17:24
od aviatik
Zdravim, mam take Bravo 1.4 90k a uplne stejny problem. Zjistil jste co to klepe? Mam najeto pouze 2500km, zatim jsem nemel cas zastavit se v servisu. Diky za odpoved.
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 22 lis 2009, 23:39
od Petis193
v servise jsem to říkal a servisák na to že prý to děla turbo a že je to v naprostém pořádku ale ted když vidím že vám to dělá taky a to turbo asi nemáte tak je to divné.Asi tam budu muset znovu at se na to pořádně podívají.
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 29 kvě 2014, 12:59
od otobrzo
Zdravim,
mam fiat bravo 1.4 T-jet 88kW r.v. 2007.
Me to pri razeni po uvolneni spojkoveho pedalu, taky tak kovove cvakne, ale slysim to spis jako pode mnou. Rekl bych ze to bude spojka.
Nekdo dalsi podobny problem?
Muze to byt dvouhmotovy setrvacnik?
Nevite nekdo jestli tento typ motoru mam dvouhmotovy setrvacnik?
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 29 kvě 2014, 14:37
od zuzana.ball
No T-Jet dvojhmotny zotrvacnik ma,ale to by si podla mna pocul aj na neutrale malo by to hrkotat a dost.Este som nepocul ze by niekto na T-Jet menil dvojhmotu a to mali aj 200tis km.Zotrvak stoji cca 300-400e.
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 04 čer 2014, 00:04
od Maciak87
Aj mne to troska klepne ale len ked preradujem v extremne nizkych otackach a tusim to robi od nova.Asi to tak ma byt:-).Motor multiair
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 04 čer 2014, 19:55
od rogi
skúste pri preradovaní jemnejšie pustit spojku, ak to nebude robit, tak sú to sčitane vôle v prevodovke, prípadne to robí torzní tlmič na lamele spojky
mne to tiež sem tam klepne, ale ked púštam spojku jemnejšie pri preradovaní to neurobí
robí to od novoti, prvé čo som pozeral bol spodný silenblok (eliminujúci reakčný moment motora), či niej uvolnení a nebol
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 04 říj 2014, 19:19
od otobrzo
Zdravim,
to klepani tedy beru jako vlastnost auta.
Kazdopdne se mi v posledni dobe zda, ze mi na neutralu hrci spojka, pri seslapnuti pedalu spojky zhruba do polohy, kde zabira se hrceni zesili. Pri plnem seslapnuti spojky hrceni utichne, takze me asi casem ceka vymena dvouhmoty (Fiat bravo 1.4 t-jet 88kW, konec roku 2007).
Kdy ten dvouhmotovy setrvacnik vymenit? Muzu nekde zustat nepojizdny?
Mozna je to nahoda jednou se mi stalo, ze mi pri rozjezdu vypadla se skubnutim zarazena jednicka.
Menil jste to nekdo? Nechali jste to vymeni za origo nebo za nejakou druhovyrobu (LUK)?
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 04 říj 2014, 19:53
od Mischo
Dvojhmotu poznas sam ze je to nahovno, vymena je jedna z drahsich oprav. Zeby si ostal stat to uz by musel byt zotrvacnik riadne rozj.bany. Na firemnom mercedese mi sem tam vyskocila jednotka, nieco tam vymenily ale uz neviem co vtedy mi to bolo jedno sak nemoje
tak som nad tym nerozmyslal.
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 04 říj 2014, 22:59
od zuzana.ball
Kolko mas nabehane na tom T-Jet a akym stylom jazdis ked chces riesit spojku.U nas sa da kupit spojka plus zotrvak za 350e myslim si ze je to slusna cena.
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 05 říj 2014, 10:06
od otobrzo
No koupil jsem to od jedne pani, a ta s tim najela asi 125 tis prevazne po meste. Ja sem najel tak 5 tis spis po dalnicich.
Muze se to nejak akutne pokazit, ze bych uz neodjel? Nebo se to kazi postupne?
Co se musi koupit? dvouhmotovy setrvacnik + spojkova sada? nebo jen ten setrvacnik?
Napsal: 05 říj 2014, 11:02
od Jam3ss
Ja musel taky po koupi punta mk2 jtd měnit dvojhmot a to stim prej jezdila ženská, měl najeto 97tisic, ale nevim jestli to jsou pravé kilometry..takže je to možné, že to ženská odvařila
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 05 říj 2014, 12:37
od Mischo
Jasne ked to je von a platis za pracu tak aj zotrvacnik aj spojku. A mas pokoj. Kazi sa to postupne. Nemal by si ostat vysiet, ale radsej menit skor ako sa da. Ked budes jazdit kludne tak on este dost vydrzi.
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 06 říj 2014, 08:41
od skala
Otobrzo:
To, ze seslapnes spojku a do pulky to dela a pak ne nebude setrvakem.
Mam stejny motor, v aute lpg, při benzinu to je klidnejsi, na lpg to dela vic.
Jel jsem do Italie, taky jsem zkoumal proc to dela, nechal jsem před dovcou vymenit dvouhmotu, spojku, pritlacak i lozisko a dela to porad. Jen za tepla ale. Bude to v převodovce Najeto mam 102tis.
Kamos ma taky stejny motor, najeto 113tis a když seslapaval spojku, taky to slo storsku slyset. Jak rikal, velky kroutak, převodovka to odsira.
Re: klepání pod kapotou
Napsal: 06 říj 2014, 10:49
od zuzana.ball
Otobrzo,Skala. Co vam to presne robi?Popiste to detajlnejsie!Pocut to za jazdy ci na neutrale definujte presne ten zvuk.