startování a záhada k tomu
Napsal: 03 zář 2009, 16:46
Zdravím všechny nadšence, snad mi někdo poradí. Mám Uno, asi 1,1 (modrý kryt na vzduch. filtru, papíry, bohužel, říkají úplně jiné věci) 45i.e.
Blbne startování, ale jen někdy. Třeba týden nic a pak musím startovat 10x, protože okamžitě po naskočení motoru to zase chcípne. Je celkem jedno, jestli je motor studený, nebo zahřátý a za jízdy už to pak neblbne a ani nekolísají otáčky volnoběhu.
Svíčky mám nové (mají najeto něco přes 3000km).
Vzduchový filtr je čistý a je tak v půlce času do výměny.
A teď ta záhada, další v pořadí při hledání závady: podtlakový regulátor.
Já su přes auta dost lama, teoreticky sice něco vím, praxe chybí, ale tohle jsem teda nečekal. Vidím prasklou hadičku k tomu regulátoru a v duchu jásám, že je porucha nalezena. Tak nějak jsem předpokládal, že by ta hadička, vzhledem k principu funkce, měla být asi průchozí, ale ouha, ona je plná jakési tuhé gumovité hmoty, připomínající ztuhlý polyuretan (a asi to taky PUR bude). Stejnou hmotou je, zdá se, vyplněn i ten regulátor. Je to naprostá hovadina, nebo se pletu a má to tak být?
Nicméně regulátorem to taky není, startuje to i s hadičkou úplně vytaženou (stejně je ucpaná?!?).
Tak jsem dospěl k názoru, že to asi bude spínací skříňka, může to tak být?
Do té se mi totiž vůbec, ale vůbec nechce vrtat (nemám moc rád elektriku), ovšem vzhledem k momentální rodinné a finanční situaci to do servisu moc dávat nemůžu, pokud nebudu vyloženě muset....
No a pokud to není skříňka, ještě mě napadá palivové čerpadlo?
Blbne startování, ale jen někdy. Třeba týden nic a pak musím startovat 10x, protože okamžitě po naskočení motoru to zase chcípne. Je celkem jedno, jestli je motor studený, nebo zahřátý a za jízdy už to pak neblbne a ani nekolísají otáčky volnoběhu.
Svíčky mám nové (mají najeto něco přes 3000km).
Vzduchový filtr je čistý a je tak v půlce času do výměny.
A teď ta záhada, další v pořadí při hledání závady: podtlakový regulátor.
Já su přes auta dost lama, teoreticky sice něco vím, praxe chybí, ale tohle jsem teda nečekal. Vidím prasklou hadičku k tomu regulátoru a v duchu jásám, že je porucha nalezena. Tak nějak jsem předpokládal, že by ta hadička, vzhledem k principu funkce, měla být asi průchozí, ale ouha, ona je plná jakési tuhé gumovité hmoty, připomínající ztuhlý polyuretan (a asi to taky PUR bude). Stejnou hmotou je, zdá se, vyplněn i ten regulátor. Je to naprostá hovadina, nebo se pletu a má to tak být?
Nicméně regulátorem to taky není, startuje to i s hadičkou úplně vytaženou (stejně je ucpaná?!?).
Tak jsem dospěl k názoru, že to asi bude spínací skříňka, může to tak být?
Do té se mi totiž vůbec, ale vůbec nechce vrtat (nemám moc rád elektriku), ovšem vzhledem k momentální rodinné a finanční situaci to do servisu moc dávat nemůžu, pokud nebudu vyloženě muset....
No a pokud to není skříňka, ještě mě napadá palivové čerpadlo?