Stránka 1 z 1

Saní na 1,8 16V

Napsal: 29 dub 2006, 19:21
od Frank
Tak jsme dneska koupily Bravo 1.8 16V, jenže jsem si až doma všimnul že tam chybí přední plast saní s rourou k airboksu. :(
Otázka zní je to duležité nebo ne, co to ovlivní že to tam není? Motor šlape pěkně. V nizkých a středních otáčkách jde plynule a od 4tis to je raketa. :lol:

Re: Saní na 1,8 16V

Napsal: 08 čer 2006, 16:22
od Vendelín
Frank píše:Tak jsme dneska koupily Bravo 1.8 16V, jenže jsem si až doma všimnul že tam chybí přední plast saní s rourou k airboksu. :(
Otázka zní je to duležité nebo ne, co to ovlivní že to tam není? Motor šlape pěkně. V nizkých a středních otáčkách jde plynule a od 4tis to je raketa. :lol:
Koukám tady na ten příspěvek a on se ti nikdo neozval , :( .No nic.Já se chtěl jen připojit,mam taky 1.8,mam jí 4 roky a nalítal s ní kolem 40.tis.S tím sáním si myslim ,že by neměl být problém ,když to vyhodíš celý a šoupneš tam tuningovej filtr ,tak taky nemá sání a chodí super.Já ale k tomu autu všeobecně: Udělal sem brzdy,vymněnil si rozvoďák po koupi a můžu ti říct,že tohle auto bych nevymněnil,nikdy,chodí jak hodiny. :wink:

Sání Brava 1,8 16 V

Napsal: 12 čer 2006, 14:30
od Vladimir
Mám též 1,8 16 V, najeto 185 000 z roku 96 a zatím spokojenost. Měnil jsem pouze běžně opotřebené díly a kliky. V Turecku se dají sehnat za cca 600 Kč/kus. Teď mně začlo téct do kufru.

Re: Sání Brava 1,8 16 V

Napsal: 13 čer 2006, 15:54
od Vendelín
Vladimir píše:Mám též 1,8 16 V, najeto 185 000 z roku 96 a zatím spokojenost. Měnil jsem pouze běžně opotřebené díly a kliky. V Turecku se dají sehnat za cca 600 Kč/kus. Teď mně začlo téct do kufru.
tak to já mám natočených už 215.000,kliky sem dal taky nový,jasný ,to je ale všeobecná bolest ale co sem si musel každopádně vyměnit,bylo radio.Teď to radio hraje super ,Pioneer 2820MP.Opravdu čistý ,bez rušení a šumů a ne jako to orig.,to stálo za nic.Ještě navíc mam CD,no prostě spokojenost,tak zatim...........

klepavy zvuk

Napsal: 28 čer 2006, 21:25
od torol
zdravim všechny mám 1.8 16v a mám taký zajímavý problém-po nastartování studeného motoru to vrčí jako kdyby to byl nějakej nafták,s postupnym zahříváním tento klepot přestane,ale stále to není také tiché jako nějakej benzín? může někdo poradit,nebo má zkušenost sněčín takým??anebo je to běžné???? je najeto 145000. předem děkuji.

Napsal: 29 čer 2006, 10:52
od Zbyněk Reifner
S největší pravděpodobností to vrčení dělá regulátor variabilního časování ventilů, je to celkem běžná závada.

Napsal: 30 čer 2006, 22:41
od torol
dik za odpověd,ja mel za to ze tam zadne varyabilní nastavování není.Teda alespon to tak vypadá po oddělání víka ventylu-jsou tam jen dvě vačky ovládajíci příslušná nadzvedátka. ještě mám dotaz jaká by byla oprava-vyměna toho všeho? a co to muže zpusobit když se to tak nechá?

Re: klepavy zvuk

Napsal: 01 črc 2006, 08:43
od Vendelín
torol píše:zdravim všechny mám 1.8 16v a mám taký zajímavý problém-po nastartování studeného motoru to vrčí jako kdyby to byl nějakej nafták,s postupnym zahříváním tento klepot přestane,ale stále to není také tiché jako nějakej benzín? může někdo poradit,nebo má zkušenost sněčín takým??anebo je to běžné???? je najeto 145000. předem děkuji.
jo jo,přesně tenhle problém mam taky a taky souhlasím s následujícím příspěvkem.Taky sem pátral co to je a vím (nebo aspoň podle manuálu),že tady je v tom už hydraulika.Nijak se to ovlivnit nedá.Ale takhle,jezdím s tím ,zvykl sem si na to a řešit to asi nejspíš nijak nebudu.Pokud ovšem opravdu někdo nemá tu zkušenost a odstranil to.Je to ale mech.rázu,tudíž v opotřebení

Napsal: 01 črc 2006, 08:57
od torol
budu škodolibý,ale jsem vcelku rád že nejsem jedíný co má taký problém.byl jsem s tím klepotem ve fiatu a tam také řekli že je to v nadzvedátkách,ale že to není přímo závada.Prej je to nekvalitním olejem jeho neschopností rozpouštět karbon a postupným usazováním v nadzvedátku a omezováním přítoku oleje do nadzvedátka.

Napsal: 03 črc 2006, 14:06
od Vladimir
Dle mojí informace jde o hydraulické vymezování vůle ventilů. Neboli tato vůle je vymezena pomocí tlaku mazacího oleje, který je ve vymezovačích "uvězněn". Po odstavení motoru tlak zmizí a olej postupně vyteče. Zakarbonování a opotřebení má vliv na délku doby potřebné k vymezení vůle ( než se tam olej dostane a natlakuje ). Neboli z počátku motor pracuje s velkými vůlemi a tudíž hlučně.

Napsal: 11 črc 2006, 19:06
od Vendelín
Vladimir píše:Dle mojí informace jde o hydraulické vymezování vůle ventilů. Neboli tato vůle je vymezena pomocí tlaku mazacího oleje, který je ve vymezovačích "uvězněn". Po odstavení motoru tlak zmizí a olej postupně vyteče. Zakarbonování a opotřebení má vliv na délku doby potřebné k vymezení vůle ( než se tam olej dostane a natlakuje ). Neboli z počátku motor pracuje s velkými vůlemi a tudíž hlučně.
JJ,pravda,motor pracuje s většími vůlemi ale u mně konkrétně to neni až zas tak hrozný.To je všeobecně asi nevyhnutelný problém tohle.Ta 1.8 chodí skvěle i když při těch dnešních předpisech mi stačí na tu silnici babeta .Jinak díky za podrobnější vysvětlení. :wink:

Fiat Brava 1.8 16V

Napsal: 06 zář 2006, 13:20
od Martin_Brava
Čauky mám také 1.8 16V a mám také problém že nastartuju a klepe mi to jak nějakej nafťák jak řekl kolega ''nadzvedátka,, zjisťoval jsem si to... jsou to Hydroštěli který se kousnou buď při špatném oleji a nebo pokud jezdil někdo s tím autem bez oleje jinak řečeno na minimum oleje... jeden hydroštel stojí 800Kč a vzhledem k tomu že máme 16V tak jich tam je 16... Ale jezdit se s tim dá... to je hlavní... a jde o zvyk teď už to ani neslyšim...

Napsal: 10 říj 2006, 19:16
od torol
resil jsem ten klepot studeneho motoru.dal jsem tam nezavisle naftove topeni.sednu a jedu-zadne ohledy na motor.pouzivam kazdy den,parkuji venku-neni nad to sednout rano do vytopeneho auta,i kdyz venku je -20.!!!!!