Kontrolka Engine problém s estartem jen při stueném motoru
Napsal: 23 črc 2009, 10:30
Probelm s kontrolkou Engine
Zdravím, nejsem zrovna zručný v oprave aut. Mám problém už asi 4 mesíc a nikdo neví čím to je byl jsem 2 ve Fiatu v Irsku protže žiju v Irsku. tady mi na nic nepřišli.Jeden polskej mechanik mi menil svíčky kabely a pak to přestlo svítí a pak po časte to zase svítí kontrolka Engine. Pokaždé když mu volám říká ať přéjedu zkoušel test na těsení pod hlavou a tesnění je v pořářáku..Po výmene kabelu a svířek to přestlo asi na mesíc svítta pak zase začalo..Říkalm i ať to neřešším..jenže teď už asi 5 den mz když chci nastartovat né že to jen svítí ale při studeném motou to má tendenci chcípnout..musím dát více plynu a pak se to chytne.. nevím co to muže bejt když je motor telý a zahřátý tak to chytne hned sice kontrolka svítí stále ale jezdit a platit furt napíchnutí na počítač a aby mi řekli že stejne nic nezjistitli to je trochu drahá legrace... Mám Punto 1.2 8v rv 2002. Prosím nemužete mi nekdo poradit čím to muže být když to dělá pouze u studeného motoru ten efekt toho že to má tendenci na první nastartování chcípnout pokuse se mu nepřidá více plynu?! napdla me pumpka co tahá benzín, pak nevím zda to má nejaké teplotní čidlo..nejsem automechanik a nevznám se tom tak... jen mám pocit že ty lidi tady jsou uplne nechopný přijít na to co tomu je... Další vec je ta že když zkoušel to tesnení pod hlavou nalil do rtakového válce modrou tekuntinu kterou pak přiložil do nádrky kam se leje kapalina jako do chladiče... Pak to nechá na určitejch otáčkách tu kaplinu změčit tvrdí že tesnení pod hlavou je v pohode..Olaje neteče kontroloval jsem to motro je suchej... Zajímavé je jedno pokud je po tomhle testu s kapalinou ten bláznevje engine přestane svítít třeba na 2 dny a pak zase začne svítít furt ale teď se k tomu přidalo ješte to s tím studeným motorem..Proste má tendenci chcípnout .Pokud je tu nekdo kdo se vyzná trošku v autech byl bych mu vděčný kdyby mi poradil co zkusit popřípadě když pojedu za polákem nebo do Fiatu donutit je teda udělat třeba to co mi poradí... Díky Jobmax71
Zdravím, nejsem zrovna zručný v oprave aut. Mám problém už asi 4 mesíc a nikdo neví čím to je byl jsem 2 ve Fiatu v Irsku protže žiju v Irsku. tady mi na nic nepřišli.Jeden polskej mechanik mi menil svíčky kabely a pak to přestlo svítí a pak po časte to zase svítí kontrolka Engine. Pokaždé když mu volám říká ať přéjedu zkoušel test na těsení pod hlavou a tesnění je v pořářáku..Po výmene kabelu a svířek to přestlo asi na mesíc svítta pak zase začalo..Říkalm i ať to neřešším..jenže teď už asi 5 den mz když chci nastartovat né že to jen svítí ale při studeném motou to má tendenci chcípnout..musím dát více plynu a pak se to chytne.. nevím co to muže bejt když je motor telý a zahřátý tak to chytne hned sice kontrolka svítí stále ale jezdit a platit furt napíchnutí na počítač a aby mi řekli že stejne nic nezjistitli to je trochu drahá legrace... Mám Punto 1.2 8v rv 2002. Prosím nemužete mi nekdo poradit čím to muže být když to dělá pouze u studeného motoru ten efekt toho že to má tendenci na první nastartování chcípnout pokuse se mu nepřidá více plynu?! napdla me pumpka co tahá benzín, pak nevím zda to má nejaké teplotní čidlo..nejsem automechanik a nevznám se tom tak... jen mám pocit že ty lidi tady jsou uplne nechopný přijít na to co tomu je... Další vec je ta že když zkoušel to tesnení pod hlavou nalil do rtakového válce modrou tekuntinu kterou pak přiložil do nádrky kam se leje kapalina jako do chladiče... Pak to nechá na určitejch otáčkách tu kaplinu změčit tvrdí že tesnení pod hlavou je v pohode..Olaje neteče kontroloval jsem to motro je suchej... Zajímavé je jedno pokud je po tomhle testu s kapalinou ten bláznevje engine přestane svítít třeba na 2 dny a pak zase začne svítít furt ale teď se k tomu přidalo ješte to s tím studeným motorem..Proste má tendenci chcípnout .Pokud je tu nekdo kdo se vyzná trošku v autech byl bych mu vděčný kdyby mi poradil co zkusit popřípadě když pojedu za polákem nebo do Fiatu donutit je teda udělat třeba to co mi poradí... Díky Jobmax71