Stránka 1 z 2
Fiat Punto GT
Napsal: 31 kvě 2009, 17:21
od puntik09
Dobrý den. Bohužel se mi podařilo úplně zrušit moje předchozí auto (Punto S55)-v zatáčce mi prasklo kolo a auto šlo přes střechu, ale to je jedno.
Poohlížím se proto po novém autu. S Puntem jsem byl nadmíru spokojen, jenom ten výkon motoru nebyl z nejvyšších a rychlá jízda po dálnici byla spíše utrpením než požitkem. Z toho jsem usoudil, že by se mi pravděpodobně zamlouvalo Punto GT. Poprosil bych proto majitele tohoto kousku o nějaké rady na co si u tohoto auta dát pozor a zda se jeho koupě vůbec vyplatí. Díky
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 01 čer 2009, 11:19
od PhoB
Za nova to bylo dobre auto, dnes uz je to spise problemove. Samozrejme za malo penez nemuzes cekat prilis muziky = tzn Gtcko za 40tisic nebude zrovna nejlepsi volba. Pokud autum nerozumis, tak je dobre vzit ssebou nekoho zkusenejsiho, popripade nejakeho kamarada co GT uz ma.
skryta reklama: podivej se do bazaru pres puntotuning.eu , jedno "GT" prodavam
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 01 čer 2009, 14:23
od Mr.pilot
nebo 1,6ku odpadnou starosti s turbem a jede taky dobře.
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 01 čer 2009, 21:18
od oldoss
A čo tak HGTčko Mk2. Neni to turbo motor čiže o starosť menej a jazdí to takisto a look to ma kapánek modernejší. A už nejaké extrémne peniaze to nestojí.
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 05 čer 2009, 21:49
od puntik09
Nakonec jsem to dilema vyřešil. Řešení se jmenuje Peugeot 106 1.4. Punto se s ním nemůže srovnávat. Zvuk motoru je těžko definovatelný, od něčeho tak obsahově malého byste něco takového nečekali. Taková malá raketka. Navíc se absolutně nenaklání v zatáčkách. Posilovač, okna v elektrice a celkově perfektní stav bez špetky rezu jsou samozřejmostí.
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 06 čer 2009, 13:38
od oldoss
Francúzi vedia robiť iba víno a syry.
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 06 čer 2009, 17:27
od Vencapunto
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 07 čer 2009, 17:06
od Hanz GT
tak teď to nějak nechápu, chtěls GTčko a místo něj máš 106? a jede to jak raketa? tak tos asi v GTčku nejel...
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 07 čer 2009, 19:27
od Vencapunto
Třeba si řek 1,4 jako 1,4
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 07 čer 2009, 19:51
od cuki
Hanz GT píše:tak teď to nějak nechápu, chtěls GTčko a místo něj máš 106? a jede to jak raketa? tak tos asi v GTčku nejel...
zdarec. Sorac ze otravuju. Pred par tydny jsem si sehnal GTčko. Predtim jsem mel fiata uno 1,3 turbo. Jsem ted z toho trochu zmatenej. V unu zabiralo turbo od cca 2500ot a tady se zacina neco dit az tak od 3500ot. Navic nevim jestli byl u originálu uz z vyroby u motoru nejakej blowof ventil nebo nejakej podobnej ventil. Kazdopadne predchozí majitel u toho myho punta ho tam namontoval. Zvuk ma dobrej hlavne při maximalnim tlaku turba(pekne to zakvili jak si ventil odfoukne), ale tim se ztratí cast tlaku(podle meraku to klesne z 1,6 baru na 1 bar) a auto ztratí ten brutalní tah. sice to tahne taky pekne, ale uz se mi nepoti ruce.
Rad bych proste vedel jestli ma v tom aute vubec neco takovyho byt.
predem dik
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 09 čer 2009, 12:17
od PhoB
puntik09: lol pežotek. Mno treba je to aspon spolehlivejsi.
cuki: nabeh tlaku - vykonu by mel byt stejny jako na unu. Tedy mozna pozdejsi zhledem k vetsi vaze auta a vyssiho tlaku (nafouknout 0,8bar nebo 1,6 netrva stejne rychle). Klesani tlaku neni zpusobeno BlowOff ventilem, je to z casti umyslne jednotkou a z casti slabym turbem. Pokud chces aby se ti vic potili ruce, tak mi napis
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 09 čer 2009, 14:39
od Vencapunto
PhoB píše:puntik09: lol pežotek. Mno treba je to aspon spolehlivejsi.
cuki: nabeh tlaku - vykonu by mel byt stejny jako na unu. Tedy mozna pozdejsi zhledem k vetsi vaze auta a vyssiho tlaku (nafouknout 0,8bar nebo 1,6 netrva stejne rychle). Klesani tlaku neni zpusobeno BlowOff ventilem, je to z casti umyslne jednotkou a z casti slabym turbem. Pokud chces aby se ti vic potili ruce, tak mi napis
Koukam že upravuješ GT půlce republiky
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 16 čer 2009, 14:06
od sperhy
Zdravim...som tu cisto novy:D uvazujem nad kupou 1,4 GT....a preto sa pýtam...je to moc poruchove? nemusím sa obávať že s tým budem chodiť len po servisoch?:) a na čo si treba pri kupe dať najvačší pozor?:) Dakujem:) velmi by ma potesilo ak by sa tu nasiel niaky vlastník GTčka a napísal mi sukromnu spravu:) aby som sa mohol popitat na nieco viac:)
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 16 čer 2009, 15:31
od Da Fate
PhoB píše:puntik09: lol pežotek. Mno treba je to aspon spolehlivejsi.
cuki: nabeh tlaku - vykonu by mel byt stejny jako na unu. Tedy mozna pozdejsi zhledem k vetsi vaze auta a vyssiho tlaku (nafouknout 0,8bar nebo 1,6 netrva stejne rychle). Klesani tlaku neni zpusobeno BlowOff ventilem, je to z casti umyslne jednotkou a z casti slabym turbem. Pokud chces aby se ti vic potili ruce, tak mi napis
Nabeh sneka neni ani tak ovlivnen vahou auta nebo jeho tlakem ale spise okolnostmi jako smesi A/F ,pruchodem vzduchu, velikosti turba... kdyz das cuki na svy gt jen primej filtr zacne ti to foukat od 3 tis kdyz das vacku zacnes tlacit zase driv... kdyz tam napalis turbo T25 tak si zase pockas treba az na 4 tis ale na pistech uz zase zacnes snizovat.. ale to uz ses na 300 konich
Treba kdyz ma cuki pridanej BOV tak urcite bude regulovatelnej, nemyslis PhoB ze by ho mohl mit jen povolenej?
Re: Fiat Punto GT
Napsal: 17 čer 2009, 12:16
od sperhy
tak nikto s GTckom?:) prosiiiiiim ohlaste sa
bud tuto sukromnu spravu..alebo mail na sperhy@azet.sk...alebo na ICQ... 391109901...dakujeeem:)