Stránka 1 z 1
HELP - chladič
Napsal: 16 dub 2006, 09:58
od Pluhas
Chtěl bychs e poradit : Jdou vyměnit O-kroužky u chadiče na straně kde není nádržka na dolévání? Jeden horní mi prasknul a jde vidět jak vylézá. Je toto opravitelné nebo je třeba koupit nový chladič? Mám Punto 1,1 55S. Děkuji za rady
Napsal: 18 dub 2006, 00:11
od Mirďa
Pokud neteče,tak si toho nevšímej.Taky jsem to řešil na Puntu 55 a koupil jsem raději nový...vyšel do2tis. v Benexu. Na Sprinteru kde nový chladič stojí 11tis.jsem to zkusil zalepit lepidlem na skla,je to fakt dobrá guma,zatím to drží. tak si vyber...
Napsal: 18 dub 2006, 15:08
od Pluhas
Právě že teče. Včera jsem zjistil že jich je prasklych víc a během dne mi vytekla celá nádržka a teď je úplně nasuchu
Napsal: 18 dub 2006, 21:25
od Mako
dnes se mi stalo ze v kopci mi nestihal chladic uchladit motor. Mam asi pul roku stary termostat. Tohle je prvni teplejsi pocasi od doby co mam teplomer, driv jsem mel jen kontrolku. Takze jestli to delalo driv to nevim. Jen nevim jestli to neni tim ze TD ma mit nárazník z vetsimi otvory a ja mam benzinový s malimi pruduchami.
Napsal: 18 dub 2006, 21:45
od lacin
Okrouzky? Kde tam sou okrouzky?
jaký přední nárazník???
Napsal: 20 dub 2006, 23:02
od Mako
Potrebuji koupit náraznik s vetsimi otvory, co se stane kdyz koupim nárazník pro lak a nenalakuju jej??? Je moc velky v povrchu nárazníku pro lak a bez lak???
Napsal: 21 dub 2006, 09:39
od lacin
No naraznik pro lak ma takovej skaredej povrch. Je jinej, jak ten, co pro lak urcenej neni...
Napsal: 22 dub 2006, 22:26
od Mirďa
Okroužky jsou na některých typech chladičů v místě,kde jsou hlinikové trubičky natěsněné do bočních lišt,které jsou zapertlované do bočních vaniček. Stářím steří a prasknou nebo vylezou ven a je po chladiči,i když vše ostatní je o.k.
Napsal: 22 dub 2006, 22:29
od Mirďa
Nárazník pro lak bývá dražší než černý,tak nevím co Tě vede k jeho koupi??
Napsal: 23 dub 2006, 10:25
od Pluhas
Mirďa píše:Okroužky jsou na některých typech chladičů v místě,kde jsou hlinikové trubičky natěsněné do bočních lišt,které jsou zapertlované do bočních vaniček. Stářím steří a prasknou nebo vylezou ven a je po chladiči,i když vše ostatní je o.k.
Přesně to sem měl na mysli. Myslíš že s tím jde něco udělat? Sice už mám novej chladič, lae ten starej bych nechal opravit a prodal.
Napsal: 23 dub 2006, 16:07
od lacin
No jestli myslis to tesneni, co je mezi telesem chladice a plastovyma nadobkama, tak to je pohoda. Staci to opatrne rozpetlovat, tesneni tam nechat stary, napaplat to lehce cervenym silikonem a zadelat zpatky. Tak uz to mam cca 40 tis. Pokud se postupuje precizne a s klidem, je to pohoda.
Napsal: 25 dub 2006, 03:15
od Mirďa
Jo to těsnění po obvodu co má na mysli Lacin se dá opravit,ale ty kroužky asi ne. (podotýkám,že to nemá každý chladič, je to podle provedení výroby)
...já jsem to zalepil,jak jsem psal už výš(zatím to drží),ale je to jen taková nouze.
použil jsem lepidlo na skla,je pevnější než silicon na motory.
Napsal: 18 kvě 2006, 21:59
od Mako
Lidi mám dotaz. Koupil jsem na vrakaci saharu, protoze predchozi majitel ji tam dal buh vi z ceho a mam problem. Jak ma byt ta sahara namontovana??? Je tam na nejakych silentblocich? Nebo je to nejak naprimo. Nemate nekdo tohle vyfoceno??? Ale jen ti co maji dvou rychlostni ventilator, takze asi jen TD nebo D.