Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
Mám problém s čerpadlem po zahřátí motoru. Ujedu 20 kiláků, zajdu třeba nakoupit a pak už nenastartuju. Teď už je to celkem pravidelné. Studený motor startuje bez problémů. Benzínové čerpadlo neběží po přepnutí do 2 startovací polohy, startér točí, motor vůbec nemá snahu chytit a po chvíli se rozsvítí kontrolka poruchy vstřikování. v první poloze čerpadlo vždy běží normálně . Nechám auto chvíli vychladnout a startuje ok. Snímač otáček klikovky sem ohmicky proměřil, je v normálu při teplém i studeném motoru. Všechny konektory motoru sem prohlédl, vyčistil. čidla sem proměřil, vše dobré, jen potenciometr škrtící klapky je špatný - hodnota odporu má být: zavřeno - otevřeno 960 - 1440 Ohm, já naměřil 1300 - 2200 Ohm. Vodiče k čerpadlu jsou v pořádku, vše mám proměřeno až k dvojitému relé. Ale měřil sem to , když auto zrovna normálně fungovalo . Dneska to dobře vyšlo, nestartovalo po dojetí domů, ale než sem rozbalil měřák, bylo to zase dobrý. Diagnostika nevyhodila žádnou závadu.
Punto 85 ELX 1,2 16 V 1998
Punto 85 ELX 1,2 16 V 1998
Punto 85 ELX 1,2 16V 1998 Vysočina
- Reklama
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
No koukni se jeste jestli ti to haze jiskru pri tom neuspesnem startu. Pokud ne tak snimac otacek naklice, ale ja bych rekl i ted z tohoto popisus s 90% jistotou,ze je to on. Tudle zavadu si fiaty nesou na krizi uz od dob Tipa a Una.
Radek
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
Klidně může být v háji čerpadlo.Také není věčné.Opotřebený komutátor
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
Díky. A jak nejlépe zjistit, jestli to háže jiskru?SZTRAD píše:No koukni se jeste jestli ti to haze jiskru pri tom neuspesnem startu. Pokud ne tak snimac otacek naklice, ale ja bych rekl i ted z tohoto popisus s 90% jistotou,ze je to on. Tudle zavadu si fiaty nesou na krizi uz od dob Tipa a Una.
Punto 85 ELX 1,2 16V 1998 Vysočina
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
Vytáhni kabel z nějaké svíčky a do něj zasuň nějakou starou svíčku a tu polož někam tak aby se dotýkala objímkou kostry a zastartuj.Pokud je problém,že nejdou všechny válce pak zkoušet jeden kabel z jedné indukční cívky a pak z druhé.Nezkoušet to dlouho, z válce bez jiskry jde nespálená směs do katalyzátoru.Obzvláště rozpálenéný katalyzátor to může vypálit.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
Tak sem dneska zkusil odpojit snímač otáček motoru a nenastartoval jsem. Auto se chová úplně stejně, jako když je zrovna v poruše, jak sem psal na začátku tohoto tématu. Je možné otestovat snímač otáček motoru i jinak než jen změřením odporu? Nechce se mi ho kupovat jen proto, abych pak zjistil, že chyba je někde jinde. Přece jen stojí skoro 1700,-. Jak vlastně snímač funguje? díkySZTRAD píše:No koukni se jeste jestli ti to haze jiskru pri tom neuspesnem startu. Pokud ne tak snimac otacek naklice, ale ja bych rekl i ted z tohoto popisus s 90% jistotou,ze je to on. Tudle zavadu si fiaty nesou na krizi uz od dob Tipa a Una.
Punto 85 ELX 1,2 16V 1998 Vysočina
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
Hallův snímač? Zkus ho prvně vyčistit.
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
Halluv snimac tam zcela jiste neni a jestli me pamet neklame tak Italove ve starsich autech ani hall na snimani otacek motoru nepouzivali.
Je tam standartni indukcni snimac,ktery snima 58(+2 vynechane zuby) zubu na pulznim kole remenice.
Je tam standartni indukcni snimac,ktery snima 58(+2 vynechane zuby) zubu na pulznim kole remenice.
Radek
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
I tak mu prospěje demontáž a vyčištění
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
Namontoval sem nové čidlo, auto šlape jak hodinky. Ale je v autě teprve první den .
Ale večer před výměnou čidla se mi úplně vybila baterka.Auto stálo 2 dny na nádraží a večer , když sem chtěl frčet domů, se málem ani kontrolky nerozsvítily. Měla 9,5 V. Tak mě tchán musel odtáhnout domů. Baterku sem dal nabít a pak sem měřil, kolik Ampér to bere v klidu. čekal sem hodně, ale bere jen 12 mA. Takže nevím , co to vybilo. žádné světlo zapnuté nebylo, rádio má zvlášť vypínač (radio mě ničilo baterku, když sme auto koupili). Baterii sem byl dneska v servisu zkontrolovat, je v pořádku. celý den sem dnes jezdil, startoval a v pohodě. Několikrát sem během dne zkoušel měřit klidový odběr , ale pořád dobrý. Měřil sem i dobíjení, je taky dobrý.Není možný, že by při tom špatným startování zústalo něco z motoru připojený, i když je auto v klidu? Když sem jel v pondělí ráno na vlak, tak sem po dojetí na nádraží jen tak pro srandu zkusil nastartovat, jestli závada trvá - nenastartoval sem. Su fakt zvědavej, co to bylo
Ale večer před výměnou čidla se mi úplně vybila baterka.Auto stálo 2 dny na nádraží a večer , když sem chtěl frčet domů, se málem ani kontrolky nerozsvítily. Měla 9,5 V. Tak mě tchán musel odtáhnout domů. Baterku sem dal nabít a pak sem měřil, kolik Ampér to bere v klidu. čekal sem hodně, ale bere jen 12 mA. Takže nevím , co to vybilo. žádné světlo zapnuté nebylo, rádio má zvlášť vypínač (radio mě ničilo baterku, když sme auto koupili). Baterii sem byl dneska v servisu zkontrolovat, je v pořádku. celý den sem dnes jezdil, startoval a v pohodě. Několikrát sem během dne zkoušel měřit klidový odběr , ale pořád dobrý. Měřil sem i dobíjení, je taky dobrý.Není možný, že by při tom špatným startování zústalo něco z motoru připojený, i když je auto v klidu? Když sem jel v pondělí ráno na vlak, tak sem po dojetí na nádraží jen tak pro srandu zkusil nastartovat, jestli závada trvá - nenastartoval sem. Su fakt zvědavej, co to bylo
Punto 85 ELX 1,2 16V 1998 Vysočina
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
nekončí baterka?
Re: Po zahřátí nestartuje a neběží palivové čerpadlo
Baterka otestována, měla by být ok
Punto 85 ELX 1,2 16V 1998 Vysočina