MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) - PhoB2 2.0 8VT
Napsal: 24 kvě 2009, 13:07
Asi z hecu, jsem od jednoho zdejsiho byvaleho clena koupil nepojizdne punto. Cil byl vzkrisit auto k zivotu, udelat spolehlivejsim a rychlejsim nez drtiva vetsina PuntoGT v Ceske republice. Zroven jsem to chtel vytvorit za co nejmensi peniz, ovsem ne tak, abych neco osidil.
Podarilo se mi zakoupit motor z Lancie Dedry 2.0turbo v nejsilnejsi verzi 177hp / 290nm(asi). Motor 2 roky stal v nabouranem aute, proto jsem musel sundat hlavu valcu, abych si byl jist, ze motor neni zarezly. S tim souvisela GO hlavy valcu, nove rozvody, spojka atd.
Celou akci jsem shrnul do nekolika fotek:
puvodni tragedie
sup s tim ven
bylo na case privezt jedno "nove" tezke srdicko, chudak bananek se nadrel
Punto bi-moto, 4litry obsah, 24 ventilu, bi-turbo
Lehce sem ošplýchnul motorovy prostor
GO hlavy
hotovy motor, na estetiku nebyl cas
ela hop
motor ukotveny, novy vetsi vodni chladic atd
zde uz temer finalni stadium pred prvni projizdkou
a tady po prvni projizdce, explodoval intercooler
plus zacly saknout hadice k olejovemu chladici, musel jsem je nechat zalisovat
aktualni stav, bez samolepek, z kapoty to zatim strhavat nebudu.
vyfuk taky neni moc vzhledny, ale s konstrukce noveho by se nevesla do rozpoctu, tak byly pouze odstraneny nejvetsi restrikce a rezava mista.
A konecne hotovy motorovy prostor
Pokud vas neco zajima nebo se neco nelibi, klidne piste. Auto je na prodej, cena k jednani 70000kc.
Podarilo se mi zakoupit motor z Lancie Dedry 2.0turbo v nejsilnejsi verzi 177hp / 290nm(asi). Motor 2 roky stal v nabouranem aute, proto jsem musel sundat hlavu valcu, abych si byl jist, ze motor neni zarezly. S tim souvisela GO hlavy valcu, nove rozvody, spojka atd.
Celou akci jsem shrnul do nekolika fotek:
puvodni tragedie
sup s tim ven
bylo na case privezt jedno "nove" tezke srdicko, chudak bananek se nadrel
Punto bi-moto, 4litry obsah, 24 ventilu, bi-turbo
Lehce sem ošplýchnul motorovy prostor
GO hlavy
hotovy motor, na estetiku nebyl cas
ela hop
motor ukotveny, novy vetsi vodni chladic atd
zde uz temer finalni stadium pred prvni projizdkou
a tady po prvni projizdce, explodoval intercooler
plus zacly saknout hadice k olejovemu chladici, musel jsem je nechat zalisovat
aktualni stav, bez samolepek, z kapoty to zatim strhavat nebudu.
vyfuk taky neni moc vzhledny, ale s konstrukce noveho by se nevesla do rozpoctu, tak byly pouze odstraneny nejvetsi restrikce a rezava mista.
A konecne hotovy motorovy prostor
Pokud vas neco zajima nebo se neco nelibi, klidne piste. Auto je na prodej, cena k jednani 70000kc.