Stránka 1 z 1

Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 12 kvě 2009, 18:54
od oldoss
Zdar Fiataci. Chcel by som sa spytat, obcas ten moj spuntik po nastartovani, ked bol studeny motor tak chvilku mi kolisaju otacky. A to tak, ze sa znicia skoro na cca 500 ot./min, ze zacne uz, ako keby zhasinat motor a potom sa zvysia na nejakych 1300 a tam chvilku drzia. Toto sa zopakuje asi 2 krat a potom sa to skludni. Robi to iba obcas ale nie je to predzvest dacoho zleho??

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 12 kvě 2009, 19:36
od Graun
Podivej se na cidlo teploty vody, a zkus jej promerit. Kdyz to dela za studena, vypada to na nej. Jinak si urcite procisti klapku sprejem na cisteni klapek a karburatoru (okolo 170Kc).

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 19 kvě 2009, 07:58
od žabak
Taky to může dělat regulátor volnoběžných otáček. Nejspíš je zasrané tím olejovým sajrajte, co se přisává z odvětráví motoru. Stačí jej vyndat a vyplácnout v benzinu, nebo nějakém čističi. Já používám Milit. Já to taky dvakrát čistil, ale podruhe už to moc nepomohlo, tak to spíše budu muset koupit nové.

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 19 kvě 2009, 08:17
od Petr1968
Regulátor volnoběhu se dá čistit? :?: Maximálně klapka

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 19 kvě 2009, 08:23
od Plecháč Tony
Dá se čistit a je tu o tom psáno. Ale ne vždy to pomůže...

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 19 kvě 2009, 08:24
od Petr1968
A nemělo tady být napsáno snímač úhlu natočení škrtící klapky? :?: Regulátor volnoběhu je přece něco jiného. Obrázek Tohle je Favorit,ale Fiat je stejný. A real Obrázek Obrázek

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 19 kvě 2009, 09:52
od SZTRAD
No Petre a proc by se nemel dat vycistit obtokovy kanalek?

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 20 kvě 2009, 09:19
od Petr1968
Ten čistit jde. Ale ještě jsem ho za normálních podmínek neviděl extra znečištěný.

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 20 kvě 2009, 20:39
od Graun
Mno tak vidis a ja cistil nekolik systemu a vsude byly totalne zaspinene a zalepene mastnotou (Tipo, Punto a Marea).

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 20 kvě 2009, 20:45
od Petr1968
Já rozebíral vstřikovaní Favoritu po 200000km a nic. :mrgreen: :mrgreen: Jen černý slabý povlak,občas.

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 21 kvě 2009, 00:10
od SZTRAD
No to bude tim ze Favorit nema obtokovy ventil jestli mne ma spatna pamet neklame.Takze se nema co ucpat.

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 21 kvě 2009, 00:18
od Petr1968
SZTRAD píše:No to bude tim ze Favorit nema obtokovy ventil jestli mne ma spatna pamet neklame.Takze se nema co ucpat.
Jsi si jistý? Na E 60 až 80 se nic neucpe. Nemá čím. :mrgreen: čisté palivo,žádný karbon :!:

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 21 kvě 2009, 05:04
od SZTRAD
Ano jsem si jisty. U BMM se nastavuje klapka. Jen tak pro zajimavost kde tankujes ty tve smesky teda pokud nebydlis ve skandinavii ci Brazilii nebo nedelas v lihovaru.

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 21 kvě 2009, 06:48
od Graun
SZTRAD píše:Ano jsem si jisty. U BMM se nastavuje klapka. Jen tak pro zajimavost kde tankujes ty tve smesky teda pokud nebydlis ve skandinavii ci Brazilii nebo nedelas v lihovaru.
Podle toho odkud pise, ze je, tak bych to tipoval na ten lihovar...mozna i majitel :P
Btw se schvalne podivej na svou klapku v Puntu a uvidis sam. Ten olej budes tak spinavy jako my a odvetravani klik.skrine budes mit taky (zdroj mastnoty). :wink: Pokud vsak nemas najezdene s tim puntem vsak mene nez 50tis km (coz u Tveho rocniku je mozne), tak se tam nema co moc umazat.

Re: Pri nastartovani kolisaju otacky.

Napsal: 21 kvě 2009, 06:53
od Petr1968
Naštěstí má najeto 8000km. Po bouračce někde stál. :mrgreen: