Stránka 1 z 1
Trysky, fiat ducato rv84 2.5d
Napsal: 22 zář 2005, 21:10
od Jirka
Nazdar potřeboval bych víc info o nastavení tlaků na tryskách, dík za odpověď.
Napsal: 18 říj 2005, 09:23
od PiP
Pracovný tlak: (hladký diesel 120 bar)
(turbo diesel 150 bar)
vstreky vydržia pri dobrej nafte cca 100 000km.
Potom ich treba nastaviť. Dajú sa ešte použiť ale je to na úkor zvýšenia pracovného tlaku 130 bar, 170bar
pomocou vymedzovacích podložiek ale je to na úkor zaťaženia vstrekovacieho čerpadla.
Prekonáva väčší odpor. Pokial financie dovolia idálne je nahodiť nové vstreky. Motor ide ako vymenený.
Rozhodne viac ako 200 000km by som na nich nerobil.
Stav dýz zistíme rýchlo aj doma.
Necháme bežať motor na volnobeh a postupne uvolňujeme matice vysokotlakého potrubia buť na čerpadle alebo na vstrekoch. Pri uvolnení musí dojsť k zmene otáčok!
Ak nedojne k zmene vstrek je špatný.
Sprievodný jav vadných vstrekov čierna dymivosť, vyšia spotreba, prehrievanie motora.
Napsal: 18 říj 2005, 09:23
od PiP
Pracovný tlak: (hladký diesel 120 bar)
(turbo diesel 150 bar)
vstreky vydržia pri dobrej nafte cca 100 000km.
Potom ich treba nastaviť. Dajú sa ešte použiť ale je to na úkor zvýšenia pracovného tlaku 130 bar, 170bar
pomocou vymedzovacích podložiek ale je to na úkor zaťaženia vstrekovacieho čerpadla.
Prekonáva väčší odpor. Pokial financie dovolia idálne je nahodiť nové vstreky. Motor ide ako vymenený.
Rozhodne viac ako 200 000km by som na nich nerobil.
Stav dýz zistíme rýchlo aj doma.
Necháme bežať motor na volnobeh a postupne uvolňujeme matice vysokotlakého potrubia buť na čerpadle alebo na vstrekoch. Pri uvolnení musí dojsť k zmene otáčok!
Ak nedojne k zmene vstrek je špatný.
Sprievodný jav vadných vstrekov čierna dymivosť, vyšia spotreba, prehrievanie motora.