Stránka 1 z 1

Trysky, fiat ducato rv84 2.5d

Napsal: 22 zář 2005, 21:10
od Jirka
Nazdar potřeboval bych víc info o nastavení tlaků na tryskách, dík za odpověď.

Napsal: 18 říj 2005, 09:23
od PiP
Pracovný tlak: (hladký diesel 120 bar) :lol: (turbo diesel 150 bar) :P
vstreky vydržia pri dobrej nafte cca 100 000km. :twisted: Potom ich treba nastaviť. Dajú sa ešte použiť ale je to na úkor zvýšenia pracovného tlaku 130 bar, 170bar :evil: pomocou vymedzovacích podložiek ale je to na úkor zaťaženia vstrekovacieho čerpadla. :( Prekonáva väčší odpor. Pokial financie dovolia idálne je nahodiť nové vstreky. Motor ide ako vymenený. :D Rozhodne viac ako 200 000km by som na nich nerobil. :!: :!: :!: Stav dýz zistíme rýchlo aj doma. :P Necháme bežať motor na volnobeh a postupne uvolňujeme matice vysokotlakého potrubia buť na čerpadle alebo na vstrekoch. Pri uvolnení musí dojsť k zmene otáčok! :shock: Ak nedojne k zmene vstrek je špatný. :!: Sprievodný jav vadných vstrekov čierna dymivosť, vyšia spotreba, prehrievanie motora. :( :( :(

Napsal: 18 říj 2005, 09:23
od PiP
Pracovný tlak: (hladký diesel 120 bar) :lol: (turbo diesel 150 bar) :P
vstreky vydržia pri dobrej nafte cca 100 000km. :twisted: Potom ich treba nastaviť. Dajú sa ešte použiť ale je to na úkor zvýšenia pracovného tlaku 130 bar, 170bar :evil: pomocou vymedzovacích podložiek ale je to na úkor zaťaženia vstrekovacieho čerpadla. :( Prekonáva väčší odpor. Pokial financie dovolia idálne je nahodiť nové vstreky. Motor ide ako vymenený. :D Rozhodne viac ako 200 000km by som na nich nerobil. :!: :!: :!: Stav dýz zistíme rýchlo aj doma. :P Necháme bežať motor na volnobeh a postupne uvolňujeme matice vysokotlakého potrubia buť na čerpadle alebo na vstrekoch. Pri uvolnení musí dojsť k zmene otáčok! :shock: Ak nedojne k zmene vstrek je špatný. :!: Sprievodný jav vadných vstrekov čierna dymivosť, vyšia spotreba, prehrievanie motora. :( :( :(