mk1 nechce naskočit, pak krátce svítí kontrolka vstřiku
Napsal: 06 dub 2009, 20:28
Dobrý den, byl bych moc rád, když byste mi pomohli s následujícím problémem.
Už asi měsíc Fiat1 (1.2 8V 1998) nechce naskočit, je jedno jestli ráno nebo večer, problém je vždy když auto stojí 3 a více hodin. Jinak nastartuje ihned (a bez kontrolky). Běžný scénář ale je, že otočím klíčkem, počkám až zhasne kontrolka airbagu a vstřikování, startuji - to trvá asi 7 vteřin a pak motor naskočí, přičemž se ale rozsvítí kontrolka vstřikování a ta zhasne asi za 5 vteřin (dnes se mi dokonce s ní rozsvítila i ta od airbagu, pak obě zhasly).
Baterie je nabitá, rozvody před rokem vyměněné, palivový filtr taky měněný, svíčky a kontakty čidel teplot + konektor řídící jednotky a všelijaké propoje, které jsem našel očištěné (cívky a i nové startovací kabely) - to čištění už v rámci hledání příčiny tohoto problému. Na diagnostice jsme s tím kvůli tohoto nebyli.
Svíčky byly čisté a voda neubývá. Neměřil jsem akorát odpory čidel a nepodíval se na čerpadlo. Čerpadlo si myslím na tom nemá podíl, auto totiž po tom problematickém startování jede perfektně, nic neškube, nekolísá. Na druhou stranu během těch cca 3 hodin je ještě z minula benzín natažený v hadicích.
Mě by spíše zajímalo, zda-li při nefunkčnosti jakéhokoli čidla může toto dělat, zvláštní ale je, proč při teplém motoru s tím problém není. To mě nejvíce mate, protože ono to všechno na první dojem vypadá na čerpadlo. Je vůbec možné, aby při tom otočení klíčku čerpadlo nenatáhlo benzín ? Zdá se mi totiž, že právě při otočení klíčku někdy neslyším ten charakteristický zvuk.
Děkuji moc za jakoukoli radu nebo připomínku.
Už asi měsíc Fiat1 (1.2 8V 1998) nechce naskočit, je jedno jestli ráno nebo večer, problém je vždy když auto stojí 3 a více hodin. Jinak nastartuje ihned (a bez kontrolky). Běžný scénář ale je, že otočím klíčkem, počkám až zhasne kontrolka airbagu a vstřikování, startuji - to trvá asi 7 vteřin a pak motor naskočí, přičemž se ale rozsvítí kontrolka vstřikování a ta zhasne asi za 5 vteřin (dnes se mi dokonce s ní rozsvítila i ta od airbagu, pak obě zhasly).
Baterie je nabitá, rozvody před rokem vyměněné, palivový filtr taky měněný, svíčky a kontakty čidel teplot + konektor řídící jednotky a všelijaké propoje, které jsem našel očištěné (cívky a i nové startovací kabely) - to čištění už v rámci hledání příčiny tohoto problému. Na diagnostice jsme s tím kvůli tohoto nebyli.
Svíčky byly čisté a voda neubývá. Neměřil jsem akorát odpory čidel a nepodíval se na čerpadlo. Čerpadlo si myslím na tom nemá podíl, auto totiž po tom problematickém startování jede perfektně, nic neškube, nekolísá. Na druhou stranu během těch cca 3 hodin je ještě z minula benzín natažený v hadicích.
Mě by spíše zajímalo, zda-li při nefunkčnosti jakéhokoli čidla může toto dělat, zvláštní ale je, proč při teplém motoru s tím problém není. To mě nejvíce mate, protože ono to všechno na první dojem vypadá na čerpadlo. Je vůbec možné, aby při tom otočení klíčku čerpadlo nenatáhlo benzín ? Zdá se mi totiž, že právě při otočení klíčku někdy neslyším ten charakteristický zvuk.
Děkuji moc za jakoukoli radu nebo připomínku.