Stránka 1 z 3
Startování, hned chcípne, 2.0
Napsal: 22 zář 2005, 11:08
od JirkaR.
Zdravím všechny známe z tipo info chatu.
Stále řeším problém se startováním -když to auto stojí víc jak 8 hodin tak to nastartuju a hned to chcípne když to nastartuju po druhý takto beží uplně v pohodě.
Už jsem měnil kabely,víčko,cívku,svíčky, ale stále nic. Pokud to nastartujeme přes kabely tak na poprvé už jsem z toho fakt blázen
Jinak lambda je nová a řídící jednotka je vyrestartována
Jo a je to 2.0 ie
Napsal: 22 zář 2005, 14:15
od Luboš
Mám Tipo 1.4 ie z r.88 a dělá to taky.Sice to nechcípne hned,ale asi tak do desíti vteřin.Na podruhý to nastartuje taky normálně.Zatím jsem to nijak neřešil,prostě o tom vím,že to dělá.Startovat přes kabel jsem to teda nezkoušel.Ale pokud bude někdo vědět co s tím,tak se taky rád poučím
startovani
Napsal: 22 zář 2005, 15:20
od hanzs
Asi to budou problemy s tlakem benzinu - kdyz se startuje par hodin po vypnuti motoru, tlak tam zustava z predchozi jizdy, protoze i radove mnoha hodinach kdyz se povoli hadicka benzinoveho vedeni tak benzin vystrikne ven - zajet nekam do servisu kde maji merak tlaku benzinu. U ty 1,4 je moz sundat sani a divat se primo na klapku pod vstrikovacem, je tam krasne videt jak pri volnobehu na ni dopadaji kapicky benzinu.
stav motoru
Napsal: 22 zář 2005, 15:42
od hanzs
Jo a jeste bych podotknul, ze moje tipo se chova uplne stejne - napoprve bud nenastartuju nebo zdechne, na podruhe je to vetsinou ok a duvedem je spatna komprese dvou valcu. Takze kdyz budete mit moznost to zmerit - ten merak ma dost lidi, staci se poptat, nekdo ho pujci, tak aspon mate zachvilku jasno jak na tom motor mechanicky je. Ja jsem taky pul roku meril cidla, kabely, zkousel palivovy system, zapalovani az to bylo tohle. Zatim s tim jezdim dal, jede jinak v pohode a zere cca 7,6L/100km pri delsi jizde. Ve meste na popojizdeni zere ale fakt hodne, tak 9-10.
Napsal: 22 zář 2005, 16:20
od JirkaR.
No kdyby to bylo tlakem benzínu tak bych to nenastartoval hned přes kabely!!!
Jinak mám to dva roky po GO motoru a komprese tam jsou kolem 12!
Mám podezření na modul zapalování
startovani
Napsal: 22 zář 2005, 18:42
od hanzs
JirkaR: no tak jak myslis, kolikrat si to zkousel s tim kabelem? ale ok. Je jasny, ze pokud je komprese ok, tak to chcipne, ze tam bud neni benzin, a nebo to nezapaluje... k tomu zapalovani, ja nevim jek je to u 2.0, ale u 1,4 je digiplex zvlast a nekdo mel problem, ze ta krabicka byla napajena malym napetim, protoze byl nekde prechodak a pak to taky nechtelo startovat...
Re: stav motoru
Napsal: 22 zář 2005, 19:46
od Luboš
hanzs píše:Jo a jeste bych podotknul, ze moje tipo se chova uplne stejne - napoprve bud nenastartuju nebo zdechne, na podruhe je to vetsinou ok a duvedem je spatna komprese dvou valcu. Takze kdyz budete mit moznost to zmerit - ten merak ma dost lidi, staci se poptat, nekdo ho pujci, tak aspon mate zachvilku jasno jak na tom motor mechanicky je. Ja jsem taky pul roku meril cidla, kabely, zkousel palivovy system, zapalovani az to bylo tohle. Zatim s tim jezdim dal, jede jinak v pohode a zere cca 7,6L/100km pri delsi jizde. Ve meste na popojizdeni zere ale fakt hodne, tak 9-10.
Jezdím s tím taky dál,ale co to máš za spotřebu ? Mám autí teprve od 28.8.,ale natankoval jsem skoro plnou nádrž / do plné ještě chybělo trochu podle ukazatelu / a ujel jsem zatím 400 km po Brně a ještě nesvítí kontrolka.Nevzal jsem si ale ústřižek,takže nevím kolik litrů jsem tam dal.
Na kolik litrů je nádrž u 1.4 ? A nebo blbě ukazuje počítadlo km ?
spotreba
Napsal: 22 zář 2005, 20:40
od hanzs
No obecne patri tipo k ziznivejsim autum, ale 8 ve meste udelat muzes... nadrz ma urcite pres 40 litru...
Napsal: 22 zář 2005, 20:46
od Luboš
Byl jsem se schválně podívat,tak mám 469 km.Tak to jo,kolem osmi to je v pohodě.
JirkaR
Napsal: 23 zář 2005, 10:10
od JirkaR
Přes kabely jsem to zkoušel dvakrát a vždy to chytlo spotřeba je cca 8,5l
což je v pohodě zapalování mám taky dipiplex a nádrž na tipo je prý 55 l u všech ale já tam víc jak 40l nedostal podle mě má tipo rezervu na 150 km.
Jinak to zapalování by to mohlo dělat s tím přechodákem ale to by snad dělalo po každý ne?
startovani
Napsal: 23 zář 2005, 10:37
od hanzs
No ja vim, je to ale nejaka dost hloupa zavada a taky nejspis bude mit dost hloupy puvod :-/ Jinak zkus popsat co se dej pri tom startovani - jakoze startujes, plyn pusteny, chytne to, a kdyz pak pridas plyn nohou tak to stejne chcipne nebo ne? a nejaky dalsi podrobnosti co jsi pri tom vysledoval...
Napsal: 23 zář 2005, 13:14
od JirkaR.
Startuju bez plynu a když bych ho hned nepřidal tak to chcípne a musel bych přidat alespon na 3500 ot.
S kabelala uplne v pohode i bez plynu
Napsal: 26 zář 2005, 07:10
od Augustin
JirkaR. píše:Startuju bez plynu a když bych ho hned nepřidal tak to chcípne a musel bych přidat alespon na 3500 ot.
S kabelala uplne v pohode i bez plynu
Jen mne tak napadlo, jestli by nemohl byt kamenem urazu spatna baterie a take nedostatecne dobijeni alternatorem. Kdyz se totiz stane, ze pres ty kabely to je dobre, tak by mohl byt problem v elektrice.
Napsal: 26 zář 2005, 16:49
od JirkaR.
To mě již napadlo taky ale baterku jsem nabil je 74A varta Dynamic ono to nastartuje ale ten motor to neudrží v chodu možná ten alternátor?!
Jinak ted mi to stálo týden a uplně v pohodě na porvý a dnes ráno zase popo dni až na podruhý
Re: stav motoru
Napsal: 30 zář 2005, 19:07
od tomas
Luboš píše:hanzs píše:Jo a jeste bych podotknul, ze moje tipo se chova uplne stejne - napoprve bud nenastartuju nebo zdechne, na podruhe je to vetsinou ok a duvedem je spatna komprese dvou valcu. Takze kdyz budete mit moznost to zmerit - ten merak ma dost lidi, staci se poptat, nekdo ho pujci, tak aspon mate zachvilku jasno jak na tom motor mechanicky je. Ja jsem taky pul roku meril cidla, kabely, zkousel palivovy system, zapalovani az to bylo tohle. Zatim s tim jezdim dal, jede jinak v pohode a zere cca 7,6L/100km pri delsi jizde. Ve meste na popojizdeni zere ale fakt hodne, tak 9-10.
Jezdím s tím taky dál,ale co to máš za spotřebu ? Mám autí teprve od 28.8.,ale natankoval jsem skoro plnou nádrž / do plné ještě chybělo trochu podle ukazatelu / a ujel jsem zatím 400 km po Brně a ještě nesvítí kontrolka.Nevzal jsem si ale ústřižek,takže nevím kolik litrů jsem tam dal.
Na kolik litrů je nádrž u 1.4 ? A nebo blbě ukazuje počítadlo km ?
Všechny vás zdravím. Jsem tu nový. Tipo mám 3 roky. Měl jsem 1.7D teď mám 1.6i-e DOHC s LPG. Nádrže jsou všude 55-ti litrové a rezerva cca 5-8litrů.