Stránka 1 z 1
motor 1.8 16V
Napsal: 22 bře 2009, 15:03
od jenik
Re: motor 1.8 16V
Napsal: 24 bře 2009, 17:56
od mad mike
implantace motoru 2.0 20VT z F. COUPE
no jelikož mám v puntu stejný motor jako v barchetě, tak by mě to taky zajímalo
Re: motor 1.8 16V
Napsal: 30 bře 2009, 22:56
od BaM
osobne si myslim ze pokial nestavas showcar, alebo zavodiak tak sa neoplati.
skusal som to ratat a komplet prestavba na turbo by stala cez 100 000, ak nechces kupit neico z vrakoviska co sa casom rozpadne.
to uz skor kupit cely silnejsi motor.
Re: motor 1.8 16V
Napsal: 18 bře 2010, 18:31
od Dabel
doporučoval bych to jen přečipovat dat pořádný kit saní spruchodnit výfuk a zaručeně to pojede jako střela
sice to nebude mít turbo efekt ani takový výkon ale jede to docela hezky
Re: motor 1.8 16V
Napsal: 22 bře 2010, 16:53
od mad mike
Dabel píše:doporučoval bych to jen přečipovat dat pořádný kit saní spruchodnit výfuk a zaručeně to pojede jako střela
sice to nebude mít turbo efekt ani takový výkon ale jede to docela hezky
co je pořádný kit sání??? já mám konus KN svedený nerez potrubím do nárazníku a rozdíl jsem nějak nepocítil. on motor 1,8 16V jede jak střela sám o sobě
Re: motor 1.8 16V
Napsal: 24 bře 2010, 20:05
od Dabel
to máš pravdu že 1,8 jede sama o sobě
ale kit sani sam o sobě moc nepřidá akorád změní zvuk. V nárazníku je nej nej místečko a pokud má saní krátkou vzdálenost nasavaného vzduchu ke klapce tak sice to nepoznáš ale fakt to neco přidá. ja to ted budu dělat a ješte budu vyhazovat katik tak sem zvědav co to udělá
Re: motor 1.8 16V
Napsal: 25 bře 2010, 20:34
od mad mike
musí to sát studený vzduch, aby to mělo nějaký efekt, takže konkrétně u hgt krátká vzdálenost nehrozí kvůli teplu v motorovém prostoru(proto až dole v nárazníku), už tak se docela ohřívá ta nerez trubka(uvažuju o zamotání do armaflexu) a řešit jakože přívod pomocí alobalové hadice k digestoři,fuj děkuji ne
Re: motor 1.8 16V
Napsal: 01 úno 2013, 15:42
od twolive
délka saní výkon neovlivní ... přidat par koniku se da asi leda větší klapkou (pokud by byla už važně moc tak i vztřiky ale ty to většinou poberou) pak tlak paliva a pruchozí výfuk zejmena katalizator brzdí moc
u filtru je duležitý asi kolik vzduchu jím projde ..to je asi ta nejjednoduší a ještě cenově přijatelná cena