Stránka 1 z 3

HELP - nakloněná karoserie k jedné straně

Napsal: 03 dub 2006, 16:51
od jirka
Ahojky, prosím máte také puntíka při prázdné nádrži mírně nakloněného doleva, když se díváte zezadu?

Napsal: 03 dub 2006, 17:12
od lacin
Nemelo by. Nadrz je uprostred... Spis ses tlustej a mas na strane ridica unaveny peera... :-D

Napsal: 03 dub 2006, 18:57
od Vasek
Teoreticky by nemelo byt nakloneno, nadrz je rovnomerne uprostred. Ale ja jsem si toho vsiml uz drive - zda se mi, ze leva predni pneu je vice zatizena - mirne vetsi deformace - pri max. moznem presnem nahusteni vsech pneu. Z toho bych odvodil, ze podelne teziste auta neni presne v ose ale je vice doleva (nebo alespon predni cast). :wink:

Re: punto zešikma :)

Napsal: 03 dub 2006, 19:27
od KUFI
jirka píše:Ahojky, prosím máte také puntíka při prázdné nádrži mírně nakloněného doleva, když se díváte zezadu?
Nakloneny auto nemam, to bych si vsim. Pac ja mam prazdnou nadrz porad :)

Napsal: 03 dub 2006, 19:49
od jirka
Mám atletickou postavu +-80kg
lacin píše:Nemelo by. Nadrz je uprostred... Spis ses tlustej a mas na strane ridica unaveny peera... :-D

Napsal: 03 dub 2006, 19:49
od jirka
a čím by to mohlo být? Ještě v zimě to nebylo :(

Napsal: 03 dub 2006, 20:11
od Vasek
A co tlumice, mas v poradku ? :shock:

Napsal: 03 dub 2006, 23:00
od lacin
jirka píše:Mám atletickou postavu +-80kg
lacin píše:Nemelo by. Nadrz je uprostred... Spis ses tlustej a mas na strane ridica unaveny peera... :-D
A co takhle foto brouku??? :-D

Ja treba mam vse ok, tlumice novy, sport pruziny primo na Punto a taky se me zda, ze je trosku nakloneny... Kdo vi...

Napsal: 04 dub 2006, 08:52
od Patrik
Podle mne Vaše vozy pocházejí z okruhových závodů - asi přímo testovaná série z Maranella...

Napsal: 04 srp 2006, 20:45
od wercecko
Dnes po návratu z pracovní cesty z Prahy (značně unaven) jsem se zadíval na vůz a nevěřil jsem vlastním očím.. Musel jsem svolat kolegy a ty mě též potvrdili že je to nakloněné do leva.. Ale víc než mírně :roll:
nevím co to znamená, tlumiče a pružiny sou před výměnou, uvidím co bude dál :arrow:

Napsal: 05 srp 2006, 10:57
od mabiri
Ja mam puntu rovne,ale vsimnete si az pojedete za nejakym Unem,ze je kazdy druhy nakloneny,je to divny.

Napsal: 06 srp 2006, 11:23
od Mosťa
Takže podle mě několik scénářů:
a) odrovnané pružiny nebo tlumiče (možná obojí) na jedné straně
b) pokud má auto stabilizátory, tak jejich deformace k jedné straně
c) zadní náprava, rovněž deformace k jedné straně
d) asi naštěstí nejméně pravděpodobné - zkroucená karoserie po pořádné ráně. Ale tam by to dělalo už i dřív větší neplechu.

Napsal: 11 srp 2006, 13:50
od majco
a co takhle tlustej frájo za volantem :P :P :P :?:

Napsal: 11 srp 2006, 23:30
od jirka
to už tu bylo, ale potěším tě zhubnul jsem dvě kilča na 78 a furt je nakloněný i beze mě :(

Napsal: 12 srp 2006, 09:12
od lacin
Je to tak, proste sou nekdy nakloneny. Moje je nekdy nakloneny jako krava, nekdy je relativne rovne. Tlumice mam novy, pera relativne taky, jediny, co me napada, jak uz tady psal Mosťa - unavenej stabilizator. Pravda, ja kdyz jezdim, tak vetsinou zatacky, ktery jedu treba na hranici adheze, tak sou pravy, cize je vic zatezovany kolo levy u ridice. Schvalne sem si toho vsimal: kdyz jedu do prace, tak najedu na dalnicu, pak sjizdim a je to tahla prava zatacka - to jedu kolikrat skoro po trech kolech... :-D, potom rovinka a sjizdim k praci zase na pravou tahlou zatacku a je to to stejny. Kdyz jedu zpatky, tak uz je odpoledne, nebo vecer a od prace jedu pomaleji. Na dalnici najizdim zase pravou zatackou... Proste me pripadne, ze jezdim vic pravych zatacek, u kterych je mozny jet svizne, timpadem se mi krouti stabilizator a takhle to dopada... :-D