HELP - nakloněná karoserie k jedné straně
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - nakloněná karoserie k jedné straně
Ahojky, prosím máte také puntíka při prázdné nádrži mírně nakloněného doleva, když se díváte zezadu?
- Reklama
Teoreticky by nemelo byt nakloneno, nadrz je rovnomerne uprostred. Ale ja jsem si toho vsiml uz drive - zda se mi, ze leva predni pneu je vice zatizena - mirne vetsi deformace - pri max. moznem presnem nahusteni vsech pneu. Z toho bych odvodil, ze podelne teziste auta neni presne v ose ale je vice doleva (nebo alespon predni cast).
Vasek
Re: punto zešikma :)
Nakloneny auto nemam, to bych si vsim. Pac ja mam prazdnou nadrz poradjirka píše:Ahojky, prosím máte také puntíka při prázdné nádrži mírně nakloněného doleva, když se díváte zezadu?
Takže podle mě několik scénářů:
a) odrovnané pružiny nebo tlumiče (možná obojí) na jedné straně
b) pokud má auto stabilizátory, tak jejich deformace k jedné straně
c) zadní náprava, rovněž deformace k jedné straně
d) asi naštěstí nejméně pravděpodobné - zkroucená karoserie po pořádné ráně. Ale tam by to dělalo už i dřív větší neplechu.
a) odrovnané pružiny nebo tlumiče (možná obojí) na jedné straně
b) pokud má auto stabilizátory, tak jejich deformace k jedné straně
c) zadní náprava, rovněž deformace k jedné straně
d) asi naštěstí nejméně pravděpodobné - zkroucená karoserie po pořádné ráně. Ale tam by to dělalo už i dřív větší neplechu.
Je to tak, proste sou nekdy nakloneny. Moje je nekdy nakloneny jako krava, nekdy je relativne rovne. Tlumice mam novy, pera relativne taky, jediny, co me napada, jak uz tady psal Mosťa - unavenej stabilizator. Pravda, ja kdyz jezdim, tak vetsinou zatacky, ktery jedu treba na hranici adheze, tak sou pravy, cize je vic zatezovany kolo levy u ridice. Schvalne sem si toho vsimal: kdyz jedu do prace, tak najedu na dalnicu, pak sjizdim a je to tahla prava zatacka - to jedu kolikrat skoro po trech kolech... , potom rovinka a sjizdim k praci zase na pravou tahlou zatacku a je to to stejny. Kdyz jedu zpatky, tak uz je odpoledne, nebo vecer a od prace jedu pomaleji. Na dalnici najizdim zase pravou zatackou... Proste me pripadne, ze jezdim vic pravych zatacek, u kterych je mozny jet svizne, timpadem se mi krouti stabilizator a takhle to dopada...
Hustokrutost