Stránka 1 z 1
Poradte prosim
Napsal: 10 bře 2009, 21:15
od fletak1
Zdravim, mam taku otazku. Vcera som dal moje Palio 1.7TD do servisu koli prehrievaniu motora. Tam mi po kompletnej prehliadke motora povedali ze je to tesnenie pod hlavou a ze mi nefunguje ani cidlo na ventilatore a ze treba vymenit chladiacu kvapalin. Nieze by to bolo zle ale za to vsetko si technik vypital 20 000sk. Nieje to nahodou tak trocha vela??? Je si ce pravda ze to moze statt aj menej ale aj tak . Nemenil niekto z vas uz tesnenie??? kolko to asi normalne stoji??? Dakujem
Re: Poradte prosim
Napsal: 11 bře 2009, 03:09
od Pepik
Bych se ho zeptal podle čeho s určitostí zjistil,že to přehřívání způsobuje těsnění pod hlavou.Aby to nakonec nebyl jenom termostat za pár stovek.Asi pěkní zloději.To je autorizovaný servis?
Re: Poradte prosim
Napsal: 11 bře 2009, 07:16
od CAPITO
fletak1 píše:Zdravim, mam taku otazku. Vcera som dal moje Palio 1.7TD do servisu koli prehrievaniu motora. Tam mi po kompletnej prehliadke motora povedali ze je to tesnenie pod hlavou a ze mi nefunguje ani cidlo na ventilatore a ze treba vymenit chladiacu kvapalin. Nieze by to bolo zle ale za to vsetko si technik vypital 20 000sk. Nieje to nahodou tak trocha vela??? Je si ce pravda ze to moze statt aj menej ale aj tak . Nemenil niekto z vas uz tesnenie??? kolko to asi normalne stoji??? Dakujem
Neviem v akom servise si bol,ale dúfam že si si to tam nedal opraviť. Ked už tak zistiť na 100% či je to tesnenie a to čidlo!!! Ak áno tak vymeniť obidva, ale nie za tú cenu čo ti povedali. Najdi si šikovného mechanika a bude ťa to stáť do 4000sk.
Re: Poradte prosim
Napsal: 11 bře 2009, 07:34
od CAPITO
Termostat:70€, čidlo:14€, tesnenie:31€. Všetko na
www.auto-art.cz
Re: Poradte prosim
Napsal: 11 bře 2009, 09:10
od fletak1
No dnes som sa bol pytat v inom servise lebo ja som nebol v autorizovanom sevise. No a povedali mi ze okolo 7500sk lebo ze ked sa meni tesnenie tak sa musi hlava vybrusit a ze hlvne ten vybrus. A ze hali hlavu na tlakovanie a zistili ze to bude hlava tak 10000sk vraj urcite .
Tak ja fakt neviem to sa mi rovno oplati ist do fiatu ked to uz tolko stoji. Ale este mi budu volat z jedneho servisu tak uvidim.
Re: Poradte prosim
Napsal: 11 bře 2009, 09:12
od fletak1
Pepik píše:Bych se ho zeptal podle čeho s určitostí zjistil,že to přehřívání způsobuje těsnění pod hlavou.Aby to nakonec nebyl jenom termostat za pár stovek.Asi pěkní zloději.To je autorizovaný servis?
No a nebol som u Fiatu a ze to neni termostat vraj zistoval. Lebo ze po nahriati momtora boli obe hadice aj z aj do termostatu horuce cize bol otvoreny.
Re: Poradte prosim
Napsal: 15 bře 2009, 23:47
od Pepik
To s tou hlavou se mi pořád nezdá.Jak můžou vědět aniž ji sundají a změří rovinnost,že se musí přebrousit,to není pravidlem.Tady někdo psal,že měl na vodní pumpě ulámané skoro všechny lopatky.Tak že termostat může otvírat,ale je minimální průtok chladící kapaliny a motor se přehřívá.
Re: Poradte prosim
Napsal: 16 bře 2009, 12:06
od fletak1
Pepik píše:To s tou hlavou se mi pořád nezdá.Jak můžou vědět aniž ji sundají a změří rovinnost,že se musí přebrousit,to není pravidlem.Tady někdo psal,že měl na vodní pumpě ulámané skoro všechny lopatky.Tak že termostat může otvírat,ale je minimální průtok chladící kapaliny a motor se přehřívá.
Tak co by si mi teda odporucil spravit??? alebo co by som mohol sam skontrolovat??? urcite sa najde nieco co by som zvladol aj sam. A este jedna vec, povedali mi ze mam pokazeny snimac preneho ventilatora. keby som si kupil novy neak ho zazrakom napojil a fungoval by tak aku ma ucinnost???
Re: Poradte prosim
Napsal: 16 bře 2009, 23:17
od hanys
při funkční vodní pumpě velkou
Re: Poradte prosim
Napsal: 17 bře 2009, 15:46
od bigben.m
Pokud jde o ventilátor na chladiči , tak za dva roky ježdění s 1,7TD si nepamatuji , že by běžel a že by se mi přehříval motor . A to ani v zácpách na dálnici.
Re: Poradte prosim
Napsal: 13 kvě 2009, 09:55
od fletak1
No chlapi tak predsa len som nejake tie prasule naskrabal a dal som to auto do servisu ale ti blbci si najprv mysleli ze je to tesnenie pod hlavou takze dole hlava potom na prebrus nove tesnenie semeringy a nakoniec ze uz by sa hodili aj rozvody dat nove.
No uz uz som mal ist po neho ale volju mi ze sa to stale prehrieva ze to bude urcite termostat tak ho cely den demontovali a aj tak nakoniec zistili ze sa to prehrieva. Tak potom ze to bude urcize zapchaty chladic, no tak ho dali von a skusali ho prefuknut, no a tu bol pes zakopany mal som zadrbany chladic, museli mi objednat novy ktory stal cca 100eura ktomu este aj to cidlo na ventilatore. No tak konecne sa motor auta neprehrieval no cena tohto vsetkeho sa vysplhala na 20000sk uplne ze super vosli sa presne do toho co mi hovorili. No akoze ano este mi vymenili olej a aj olejovy filter no to sa musi nechat, ale teraz jazdim bez termostatu, motor sa nenahreje ani na 1/3. Je to fakt super a aj tak mi nevyriesili problem so startovanim lebo stale mi nastartuje az na nejaky 5.raz alebo ho necham tocit motor ale strasne vibruje auto, je to hrozne. No a este som si vsimol ze mi vobec nezapojili naftovy filter, co je vlstne predhrev nafty. Nemoze to mat nieco aj so startovanim???? Prosim skuste mi niekto poradit a este kolko ma moze vyjst novy termostat??? No aby som nezabudol tak polovica tej ceny opravy bola praca cize 10000sk som platil za iich robotu hrozne maju to okolo 650sk za servisnu hodinu.