Stránka 7 z 12
Re: Kupa linei
Napsal: 02 bře 2010, 18:40
od sazynek
Vzhledem k tomu co už si zkusil a stále je neprohnutej si myslím ,že síla bude odpovídající účelu.Jen jeho vzhled je trošku jak po přebroušení
Každopádně žádné větší škody jsem nepostřehnul .
Re: Kupa linei
Napsal: 02 bře 2010, 19:12
od davidosx84
zajimalo by mě jestli se da koupit...????ten kryt pod motor..
Re: Kupa linei
Napsal: 03 bře 2010, 08:36
od sazynek
Samozřejmě. Stojí v originál ceníku cca.2500,- ale z jeho službama jsem max spokojenej.To proč jsem ho tam dal plní na jedničku.Jen se sníží světlá víška takže někde budeš při propružení drhnout ale jinak max spokojenost
Re: Kupa linei
Napsal: 06 dub 2010, 21:02
od raffo
zdravim.Asi pred mesiacom som si kupil cistonovu lineu 1,4 t-jet dynamic.Zatial mozem konstatovat maximalnu spokojnost az na bocne vedenie sedacky (zvyk zo alfi 155).Motor coraz viac lepsie taha a aj spotreba klasla z 7,9 na 7,7 po necelych 900 km.Velmi som chcel Octaviu ale zatial nelutujem.
Re: Kupa linei
Napsal: 06 dub 2010, 21:56
od raffo
Mam na vas majitelou linei otazocku.Hladal som sportove vyfuky na tento typ auta no bez uspach
...Neviete o nejakych strankach
Re: Kupa linei
Napsal: 10 dub 2010, 19:10
od mezek
Jak jsem se nosil jako páv, když jsem Lineu přivezl domů, tak teď začínám pochybovat. Sice je určena hlavně pro Asii a východní Evropu, ale FIAT by měl v tom Turecku pořádně zlepšit dohled! Hned první den mi upadnul plastový kryt uchycení pásu na sedačce. Motor je od 2000 ot. slyšet až moc, nevím, jestli ja ta 1.4 tak hlučná, nebo to je "nezdravý" zvuk... Uvnitř mi připomíná boxera od Subaru. Převodovka je na úrovni Favoritu - občas nedokážu zařadit 1, 3 a zpátečku, musím na neutrál pustit spojku, pak vyšlápnout a zařadit (nejspíš synchrony). Zjistil jsem hned od převzetí vozu, že je buď špatně nasazený volant, nebo Linea táhne do prava (mírně natočený volant při rovném směru). Ta hláška počítače "Airbag failure" sice s jerním počasím zmizela, ale ani servisák v Praze nevěděl, co s tím. Ta guma pod předními blatníky dře o dveře. Tohle mělo být dávno upraveno ve výrobě, zároveň s tím hlášením počítače, protože to dělá u vícero aut, takže to bude konstrukční/výrobní záležitost. Dále jsem zjistil, že když se po rozjetí zamknou dveře, tak když zastavím, tak zadní dveře otevřu, ale centrál se neodemkne. A dnes jsem chtěl dát do přihrádky před spolujezdcem obal od CD a ejhle, kaslík mi zůstal v ruce. A to jsem ho otevřel jen jednou, když jsem koupil auto a dal jsem tam servisku.
A to se nezmiňuju o ne příliš kvalitním slícování dveří a kapoty. Sice si toho člověk všimne až po pečlivějším zkoumání, ale i tak...
Prostě, Linea - alespoň ta moje - je daleko za Evropským standardem.
Re: Kupa linei
Napsal: 11 dub 2010, 00:05
od Komanche
no ja mam treba prime srovnani s Fabii a ta je oproti linee tak o 10 let zpet...
Jsem moc rad ze jsem si koupil auto, ktere nema jen tak nekdo a ne auto ktere ma kazdy ...
Uz jen ty sedacky, vzdy si ve fiatu odpocinu od sluzebni lavicky ve fabii
Re: Kupa linei
Napsal: 11 dub 2010, 02:24
od raffo
pro MEZEK...neviem co si to kupil za auto ale ja zatial nemam ziadne s tvojich problemov okrem tych plechov ale co by si chcel za tie peniaze a z turecka...Mal som cisto novu 206ku a mozem povedat ze to bol hnus...interier vrzgal ako na mojej predoslej alfe 155(15 rokouv starej),plechy tiez nesedeli-hlavne dvere,pri 130 a vyssie sa triaslo cele auto - od vyroby,a motor 1,4 8v 75 konovy nestecil na tu kasnu(spotreba priemer 8,3L/100km).Akonahle som isiel do kopca uz som radil z 5 do 3 co u linei nieje za potreby pretoze turbo to hravo zvladne na 5ke(7,4L/100km).
sice to auto mam len nieco ces mesiac (1500 km)
Re: Kupa linei
Napsal: 11 dub 2010, 12:22
od mezek
Proto jsem Lineu kupoval - je to auto, které nelze přehlédnout a je jich tady jen pár. Nicméně, pokud srovnám kvalitu Linei z Turecka a kvalitu mého původního Punta II (12/2002) z Itálie, jsou to nebe a dudy... Argument "co bys chtěl za ty peníze" u mne neobstojí. Je to rozhodnutí FIATu, za kolik co prodají, ale pověst a image značky si budují i u nejlevnějších modelů. Na Fiaty nedám dopustit, ale tohle je i na mne moc. Koupil jsem fungl nové auto, takže mne tyhle nedodělky hodně překvapují. Ani do Felicie (tu jsem koupil tři roky před Puntem, jedna z posledních vyrobených) jsem nemusel za tři roky, co jsem ji vlastnil, vrazit korunu navíc, servis viděla jen jednou ročně na prohlídku.
Re: Kupa linei
Napsal: 11 dub 2010, 21:18
od raffo
s tym centralom mas pravdu...dnes som to skumal...roby mi to tak isto takze to bude umysel automobilky a nie vada
Re: Kupa linei
Napsal: 11 dub 2010, 23:20
od Komanche
mam pocit ze takhle funguje central ve vsech autech - central se ovlada pouze od ridice... a prijde mi to i jako zamer. navic kdyz se opet rozjedes (a mas zapnute autozamykani), tak se ty dvere zase zamknou...
Re: Kupa linei
Napsal: 12 dub 2010, 15:44
od mezek
Dneska jsem to zamykání pořádně vyzkoušel a je to tak: po rozjetí se zase ty zadní dveře zamknou. Sice to je trochu nedomyšlené, ale hlavně, že to je v pořádku.
Ten kaslík před spolujezdcem je už taky spravený - nějakým způsobem se vysunul (zhruba o 5cm) pravý čep.
A v pondělí se dozvím názor technika přímo z centrály na ten gumový špalek pod předním blatníkem. Samozřejmě, že se mi o to taky dřou dveře...
Re: Kupa linei
Napsal: 12 dub 2010, 22:48
od raffo
asi mas auto vyrobene v pondelok alebo v piatok
Re: Kupa linei
Napsal: 13 dub 2010, 16:12
od mezek
Já myslím, že stačí fakt, že je z Turecka...
Re: Kupa linei
Napsal: 18 dub 2010, 18:08
od mezek
Řešilo vás už vícero to dření gumy o přední dveře? Z toho, co jsem tady i jinde po internetu našel, tak je to záležitost všech Lineí.