Stránka 7 z 12

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 26 lis 2010, 17:08
od Fénix
Za 14 to snad ani normálně nejde. Jedině na německé dálnici

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 26 lis 2010, 21:09
od poper25
Fénix píše:Však je vidět 16,6 km na litr :mrgreen: To je krásná spotřeba na takový motor
to je, ale ako nahle idem do mesta uz je to v prdeli :)

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 26 lis 2010, 21:18
od mad mike
Fénix píše:Za 14 to snad ani normálně nejde. Jedině na německé dálnici
za 14 litrů? při 230km/h si to pápne možná i víc

jinak papírově by to mělo být :
město 11,5 litru
dálnice 6,4 litru
kombinovaná 8,3 litru

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 26 lis 2010, 21:27
od Fénix
230 ano :mrgreen: To už bude vír.Myslel jsem běžnou jízdu. Do 180 :lol: Kolik to žere při 230? I když v papírech je 204 tuším. Já ještě tolik nikdy nejel :lol: Nejvíc v životě jsem jel 167km/hod GPS. Kdo uhodne model auta má bod :wink: (z kopce)

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 26 lis 2010, 21:39
od mad mike
205 to má papírovou maximálku, tacho do 240. těch tachometrových 230 jsem jel asi před 2 lety. takže pamět neslouží.

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 26 lis 2010, 21:40
od Fénix
Tachometr při 230 už dost proměřuje. I 205 je už rychlost. I když Punto proměřuje poměrně málo. Já jel tachometrových 180 ve ***** :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Neřeknu :oops:

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 26 lis 2010, 21:46
od mad mike
no já se vrátím zpátky k palubnímu počítači, byl tady problém s neměnící se hodnotou spotřeby zmrzlou na nějakém čísle. tento problém se u mě vyřešil očištěním toho čidla množství nas. vzduchu. opět to plynule reaguje a hodnoty se podle plynu mění a nezůstávají viset

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 27 lis 2010, 08:01
od punťas hgt
Takže byl jsem delší dobu mimo a pozoruji,že se to tu rozlostlo. Zkusím očistit taky to čidlo a uvidím. Je fakt že tam dostává dost zabrat to jo. Jinak Mike jak pomoha ta oprava toho "hříbku" funguje to?? Zpozoroval jsem, že si to lepil sadou na veloduše.....

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 27 lis 2010, 10:12
od mad mike
upřímně řečeno nevím, fungovat to funguje, ale když jsem zkoušel pohýbat tím pantem co je na ose klapek tak se hýbal nějak moc volně jako kdyby to bylo vevnitř ulomené. ale na druhou stranu přestalo to po opravě klepat tak asi se hýbou :D . neměl jsem možnost to pořádně projet ale zdá se, že je to lepší. jo přelepil jsem prasklinu kouskem duše z kola a je to v pohodě.
jinak poznatky jsou takové, že asi bude lepší ty dvě poloviny hříbku zase slepit, protože je to stažené jen ve dvou bodech a prostředkem se to odchlipuje a ta guma co jsem tam dal moc netěsní. za chodu se ale zdá že se to přisaje k sobě a drží.
každopádně to pozitivně ovlivnilo spotřebu.

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 27 lis 2010, 20:53
od mad mike
no švihá to podstatně lépe, ale furt se mi to zdá takové zadušené/těžkopádné- napadá mě katalyzátor, cca před 3/4 rokem byl měněěný vlnovec a od té doby odtamtad něco při akceleraci drnčelo a myslím že i auto celkem zdechlo+ nějakou dobu jsem jezdil se špatnou lambdou, tak přemýšlím jestli kat nevykuchat, mám lambdu před ním, taky by to snad neměl být takový problém

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 29 lis 2010, 15:01
od poper25
No ja si skrtiacu klapku cistim pomerne casto. 1x za 3 tyzdne.
A vzdy ide odtial bordel.
Teraz sa chytam za hlavu, lebo mi vychadza spoterba 10l mimo mesta kludnou plynulou jazdou.
tam kde som mal 16,6km mi teraz ukaze 10km/l ....
a to je riadny skok. lambda je ok.
vykon je v poriadku, ale som si isty, ze je zase skrtiaca spinava, lebo mi aj trha autom.
takze rozoberem ju a vycistim ,

mad mike je to len o tych sroboch a hadickach pri odpajani??
alebo si mam dat na nieco pozor ?

inak mne ten palubak robi to iste. tiez sa mi zasekne po cca 250 km a stale drzi hodnotu okolo 11,5km/l

tebe to mike vyriesilo vycistenie snimaca v skritacej ?

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 29 lis 2010, 16:10
od mad mike
tak s tou spotřebou, začala zima, takže bude o něco vyšší.

škrtící klapku jsem sundanou neměl, ale myslím je to popsané pár stránek zpátky.

po vyčištění toho snímače palubák celkem reaguje na styl jízdy, tak si myslím že to pomohlo.
pro vymontování bylo potřeba u mě odpojit konektory a jako první odmontovat snímač polohy klapky a pak teprve šlo vzduchové čidlo vytáhnout, ale chtělo to hodně krátký šroubovák

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 29 lis 2010, 18:17
od RadekHGT
Ja som cistil nedavno tu klapku,aj ked otacky su krasne,pravidelne aj pri studenom starte,ale uz zase sem tam pocitujem trhutie s auto,nieje to caste,ale aj tak.Mam pocit ze bude problem aj niekde inde.Uvazujem nad vymenou palivoveho filtra,ale ci to nejak pomoze,to uz neviem.Treba skusit :?

Chlapci,mate tiez problem s neprijemnych zapachom s vyfuku po studenom starte?

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 29 lis 2010, 18:39
od poper25
No ja osobne nemam kat, takze neviem, aky by mal byt ten "pravy" zapach :)

No ak ja spravne viem, palivovoy filter je cerpale, ci?
Ako sa da vymenit,??

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 29 lis 2010, 20:27
od mad mike
divný zápach je co? za studena jede auto jakoby na sytič tak zplodiny budou jiné než za tepla

palivový filtr by měl být myslím součástí čerpadla

2poper: máš daný pryč kat? co to udělalo s motrorem? spotřebou? právě o tom uvažuju taky