Stránka 7 z 7
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
Napsal: 22 pro 2013, 20:20
od rossi
pokud tam máš zapalovač tak z něho.
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
Napsal: 22 pro 2013, 20:52
od NoFka
zapalovač mám, ale v něm je proud jako asi u všech aut až při zapnutým klíčku.... taky mě to už napadlo, ale tudy cesta nevede, tak se právě ptám, odkud to bude nejlepší
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
Napsal: 25 pro 2013, 22:43
od NoFka
neříkejte mi, že to nikdo neřešil....... Jen mě zajímá odkud jste to tahali, pro inspiraci, nechce se mi to prolejzat se zkoušečkou a vymýšlet něco, co už vymyšlený je
Uvítám každou radu, Díky
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
Napsal: 11 led 2014, 21:32
od J_K
To máš asi něco špatně konkrétně na tvé instalaci. Já mám také Mk2 a bez jakýchkoli úprav zastrčím ISO konektory do rádia a paměť drží. Do ISO konektoru rádia by měl jít stálý proud na svorku 4, přes pojistku F39 10A v pojistkové skříni u řidiče, a přes pojistku F49 7,5A tamtéž, by měl téct proud po zapnutí zapalování na svorku 7.
U některých aut, jako třeba VW, je to z výroby naopak.
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
Napsal: 12 led 2014, 18:20
od NoFka
Já jsem proměřoval celej konektor a nikde není stálej proud, vše je až s klíčkem, tak asi někde vezmu stálej, dám na kabel pojistku a dovedu ho k rádiu....