Stránka 7 z 8

Re: Punto HGT problém

Napsal: 30 říj 2009, 19:10
od mimiHGT
RadekHGT píše:mimiHGT,napis kde to viazne,v com je problem resp.preco este nieje hotove?
je to cele na servise, a chlapcoch, co tam robia :)
nejako trosku nestihaju, lebo vraj ide zima, tak vsetci mechanici prezuvaju :D dobra vyhovorka :D

Re: Punto HGT problém

Napsal: 30 říj 2009, 19:15
od mimiHGT
punťas hgt píše:
mimiHGT píše:teraz si ma potešil, kamarade, asi nebudem spat, kym nebude zlaticko zase doma, a plne pojazdne :( kuaaa
:-) bude v pohodě uvidíš.Třeba u vás nejsou takoví trotli.Jestli to bylo přdřítý tak hlavní je,aby všechny kanálky dobře profoukali a zamezili tak tomu,aby tam necestovaly nějaké zbytky kovových nečistot.Protože tohle mi odrovnalo ten motor.Po tom seřízení vrčel jak hodinky.Komplet nové rozvody v hlavě 16 nových ventilů,vodítka,gufera,zabroušený ventily,srovnaná hlava.16 nových hydroštělů,nový variátor,nová výfuková vačka.Ten motor šel krásně potichu,nic tam neklepalo,nerachotilo-paráda Jenomže žral olej. Z prvu tak 1.5l na 800 km a postupně to klesalo někde tak na 0.6l na 1000 km Takhle jel tak měsíc a pak odešel. Ještě tady písnu jeden svůj poznatek ohledně spotřeby oleja u hgt. Někdy prý spotřebu oleja jde snížit pročištěním odtokových kanálků v hlavě.Za 1-jsou údajně blbě řešený a za 2 zvláště při použití neoriginál těsnění pod hlavou se zanáší.(prý většinou ty těsnění mají o něco menší průměr dírky,než je dírka v hlavě a bloku) Tím pádem ve vyšších otáčkách olejový čerpadlo tlačí olej do hlavy, který nestíhá odtékat z5 do vany a jde vlivem slušného podtlaku odvětráním hlavy přes klapku do sání. Někde jsem tady tuším v téma olej do hgt kdysi četl názor dát tam 10W olej a přidat tam nějakou tu přísadu=== tím se to ještě zhorší. Vím o čem mluvím,protože sám jsem to tak udělal a po první noci,kdy byla teplota pod bodem mrazu šel olej ven a od té doby liju 5W
vsetko je tam original, objednane vo Fiate, tak dufam, ze to uz bude o.k., aj ked, ... vies asi sam, ake to je, ved ani ti mechanici si to nerobia pre seba ale pre zakaznika :( a v tom moze byt problem. darmo tam das vsetko, ako ma byt, ak ti to oddrbu, mozes zase robit vsetko odznova :( a na svoje naklady, tvoj ucet pojde srat, nie ucet mechanikov, ktori to dodrbali :( a este, pokus-omyl je v tomto pripade viac ako pravidlom, nakolko, ani jeden mechanik ten motor nikdy rozobraty nevidel :( nerad by som urazil sikovnych chalanov, ktori sa pustia do cohokolvek, ale takto to asi bude :( :shock: :cry:

Re: Punto HGT problém

Napsal: 31 říj 2009, 00:28
od punťas hgt
mimiHGT píše:
punťas hgt píše:
mimiHGT píše:teraz si ma potešil, kamarade, asi nebudem spat, kym nebude zlaticko zase doma, a plne pojazdne :( kuaaa
:-) bude v pohodě uvidíš.Třeba u vás nejsou takoví trotli.Jestli to bylo přdřítý tak hlavní je,aby všechny kanálky dobře profoukali a zamezili tak tomu,aby tam necestovaly nějaké zbytky kovových nečistot.Protože tohle mi odrovnalo ten motor.Po tom seřízení vrčel jak hodinky.Komplet nové rozvody v hlavě 16 nových ventilů,vodítka,gufera,zabroušený ventily,srovnaná hlava.16 nových hydroštělů,nový variátor,nová výfuková vačka.Ten motor šel krásně potichu,nic tam neklepalo,nerachotilo-paráda Jenomže žral olej. Z prvu tak 1.5l na 800 km a postupně to klesalo někde tak na 0.6l na 1000 km Takhle jel tak měsíc a pak odešel. Ještě tady písnu jeden svůj poznatek ohledně spotřeby oleja u hgt. Někdy prý spotřebu oleja jde snížit pročištěním odtokových kanálků v hlavě.Za 1-jsou údajně blbě řešený a za 2 zvláště při použití neoriginál těsnění pod hlavou se zanáší.(prý většinou ty těsnění mají o něco menší průměr dírky,než je dírka v hlavě a bloku) Tím pádem ve vyšších otáčkách olejový čerpadlo tlačí olej do hlavy, který nestíhá odtékat z5 do vany a jde vlivem slušného podtlaku odvětráním hlavy přes klapku do sání. Někde jsem tady tuším v téma olej do hgt kdysi četl názor dát tam 10W olej a přidat tam nějakou tu přísadu=== tím se to ještě zhorší. Vím o čem mluvím,protože sám jsem to tak udělal a po první noci,kdy byla teplota pod bodem mrazu šel olej ven a od té doby liju 5W
vsetko je tam original, objednane vo Fiate, tak dufam, ze to uz bude o.k., aj ked, ... vies asi sam, ake to je, ved ani ti mechanici si to nerobia pre seba ale pre zakaznika :( a v tom moze byt problem. darmo tam das vsetko, ako ma byt, ak ti to oddrbu, mozes zase robit vsetko odznova :( a na svoje naklady, tvoj ucet pojde srat, nie ucet mechanikov, ktori to dodrbali :( a este, pokus-omyl je v tomto pripade viac ako pravidlom, nakolko, ani jeden mechanik ten motor nikdy rozobraty nevidel :( nerad by som urazil sikovnych chalanov, ktori sa pustia do cohokolvek, ale takto to asi bude :( :shock: :cry:
S tím pokus-omyl s tebou bohužel souhlasím.Je to ojedinělý motor.Údajně je ten motor spíš Japonec,jak Ital.V podstatě i to zapalování máš Hitachi.Zkrátka tohle je všechno poděl.I ohledně diagnostiky jsem obešel spoustu lidí, co má diagnostiky,ale tuhle jednotku neuměli napichnout.Kamoš si koupil program na fiaty.Dal za něho něco kolem 15-ti tis.Celkem solidní,ale hgt to neumělo přečíst.Takže hgt hezký auto, i po roce a půl co ho mám z něj mám pořád respekt,ale jak se tam něco na motoru začne kazit,tak je problém.Držím palce,aby všechno šlapalo jak má a byl jsi spokojený.Ještě pár dotazů když ti to dělají ve fiatu, měla by byt na práci nějaká záruka ne? A co vlastně dělali s tím motorem??

Re: Punto HGT problém

Napsal: 01 lis 2009, 20:22
od mimiHGT
Rozobrali a zlozili, vsetko ostatne robili druhi mechanici :) Tak som zvedavy, ci to dokazu zlozit :D

Re: Punto HGT problém

Napsal: 10 lis 2009, 12:58
od mafi
aha mimi jaka fajna cena http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Punto HGT problém

Napsal: 10 lis 2009, 13:02
od mafi
to ma z lancie motor alebo len vrchny kryt ventilov?heh
Obrázek

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Punto HGT problém

Napsal: 10 lis 2009, 13:11
od mad mike
mafi píše:aha mimi jaka fajna cena http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
až na to že je něco s motorem, podle překladu klepe :?

Re: Punto HGT problém

Napsal: 10 lis 2009, 13:12
od mad mike
mafi píše:to ma z lancie motor alebo len vrchny kryt ventilov?heh
Obrázek

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
lancia měla stejný motor, tak asi tam má celý. btw mafi změřil si už pleas tu měrku oleje?

Re: Punto HGT problém

Napsal: 10 lis 2009, 13:18
od mafi
este som to nemeral ,pravdupovediac som nato aj zabudol lebo riesim kupu bytu ,tak mam v hlave ine problemi ,ale uz ti to zmeriam ,len stale vonku prsi tak musim pockat kym prestane :roll:

Re: Punto HGT problém

Napsal: 10 lis 2009, 17:20
od mafi
to:mad mike ,
ta merka na olej ma 51cm od konca toho umeleho cupliku az po koniec mierky ,kedze bola pruzina trochu pokrivena bolo mi to tazko narovnat ju a este aj odmerat ,ale nejak som to zmakol,dufam ze ti to bude napomocne :wink:

Re: Punto HGT problém

Napsal: 10 lis 2009, 20:27
od mad mike
díky mohl bys ještě poměřit ten plastový čuplík?, já ho mám právě ulomený-to očko s dorazem, zbytek tam je, takže nevím kolik přijde zasunout do trubky. sorry za OT

Re: Punto HGT problém

Napsal: 12 lis 2009, 21:46
od mafi
mimi prave som sa docital ze este jedno auto malo rovnaky motor ako ma HGT je to :Lancia Lybra 1.8 16V (rovnaký motor, rovnaký ECU)

Re: Punto HGT problém

Napsal: 15 lis 2009, 22:23
od mimiHGT
Mafi, dakujem za pomoc, ale uz som utopil v motore mooooc dukatov, takze bude povodny, len dufam, ze ho zlozia tak, ako sa to ma, so vsetkym, co k tomu patri, kvalitny olej, nova voda, vsade nove tesnenia, vsetko poctivo dotiahnute, ..... Ved vies, co tomu treba :-D Ak to neodflaknu a material vydrzi, budem max spokojny :-D Mal som mat motor dovezeny z IT, chlapik tvrdil, vraj vie zohnat motor do 120000 km, a aj cenu dal relativne dobru, 500-700 €, podla stavu a km, ale za vymenu pytali 10-12 tisic, takze som dal spravit svoj, to by sa na novom museli este menit komplet rozvody, ... a este stale nevies, co mas, ci vlastne nastartuje a kolko vydrzi :-D Takze velke riziko, vyhodis peniaze, a mozno zbytocne, aj ked, momentalne riesim, ci mi ten moj motor vydrzi taku nakladacku, aku som mu doprial este pred klinickou smrtou :D :D :D

Re: Punto HGT problém

Napsal: 16 lis 2009, 12:50
od mafi
inak som sa docital ze fiat barchetta mal dva typy motorov a jeden mal zhodny s tym nasim a druhy nie,hm..........inak prajem ti nech ti to kvalitne poskladaju :wink:

Re: Punto HGT problém

Napsal: 16 lis 2009, 13:08
od mimiHGT
bol som jednu barchettu pozerat, len mala inac zaveseny motor, to ma odradilo, vrchne zavesenie ide nam nad motor a dolava, ak stojis pred autom, a na tom motore to bolo nejak dozadu blizsie k spolujazdcovi.