je to cele na servise, a chlapcoch, co tam robiaRadekHGT píše:mimiHGT,napis kde to viazne,v com je problem resp.preco este nieje hotove?
nejako trosku nestihaju, lebo vraj ide zima, tak vsetci mechanici prezuvaju dobra vyhovorka
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
je to cele na servise, a chlapcoch, co tam robiaRadekHGT píše:mimiHGT,napis kde to viazne,v com je problem resp.preco este nieje hotove?
vsetko je tam original, objednane vo Fiate, tak dufam, ze to uz bude o.k., aj ked, ... vies asi sam, ake to je, ved ani ti mechanici si to nerobia pre seba ale pre zakaznika a v tom moze byt problem. darmo tam das vsetko, ako ma byt, ak ti to oddrbu, mozes zase robit vsetko odznova a na svoje naklady, tvoj ucet pojde srat, nie ucet mechanikov, ktori to dodrbali a este, pokus-omyl je v tomto pripade viac ako pravidlom, nakolko, ani jeden mechanik ten motor nikdy rozobraty nevidel nerad by som urazil sikovnych chalanov, ktori sa pustia do cohokolvek, ale takto to asi budepunťas hgt píše:bude v pohodě uvidíš.Třeba u vás nejsou takoví trotli.Jestli to bylo přdřítý tak hlavní je,aby všechny kanálky dobře profoukali a zamezili tak tomu,aby tam necestovaly nějaké zbytky kovových nečistot.Protože tohle mi odrovnalo ten motor.Po tom seřízení vrčel jak hodinky.Komplet nové rozvody v hlavě 16 nových ventilů,vodítka,gufera,zabroušený ventily,srovnaná hlava.16 nových hydroštělů,nový variátor,nová výfuková vačka.Ten motor šel krásně potichu,nic tam neklepalo,nerachotilo-paráda Jenomže žral olej. Z prvu tak 1.5l na 800 km a postupně to klesalo někde tak na 0.6l na 1000 km Takhle jel tak měsíc a pak odešel. Ještě tady písnu jeden svůj poznatek ohledně spotřeby oleja u hgt. Někdy prý spotřebu oleja jde snížit pročištěním odtokových kanálků v hlavě.Za 1-jsou údajně blbě řešený a za 2 zvláště při použití neoriginál těsnění pod hlavou se zanáší.(prý většinou ty těsnění mají o něco menší průměr dírky,než je dírka v hlavě a bloku) Tím pádem ve vyšších otáčkách olejový čerpadlo tlačí olej do hlavy, který nestíhá odtékat z5 do vany a jde vlivem slušného podtlaku odvětráním hlavy přes klapku do sání. Někde jsem tady tuším v téma olej do hgt kdysi četl názor dát tam 10W olej a přidat tam nějakou tu přísadu=== tím se to ještě zhorší. Vím o čem mluvím,protože sám jsem to tak udělal a po první noci,kdy byla teplota pod bodem mrazu šel olej ven a od té doby liju 5WmimiHGT píše:teraz si ma potešil, kamarade, asi nebudem spat, kym nebude zlaticko zase doma, a plne pojazdne kuaaa
S tím pokus-omyl s tebou bohužel souhlasím.Je to ojedinělý motor.Údajně je ten motor spíš Japonec,jak Ital.V podstatě i to zapalování máš Hitachi.Zkrátka tohle je všechno poděl.I ohledně diagnostiky jsem obešel spoustu lidí, co má diagnostiky,ale tuhle jednotku neuměli napichnout.Kamoš si koupil program na fiaty.Dal za něho něco kolem 15-ti tis.Celkem solidní,ale hgt to neumělo přečíst.Takže hgt hezký auto, i po roce a půl co ho mám z něj mám pořád respekt,ale jak se tam něco na motoru začne kazit,tak je problém.Držím palce,aby všechno šlapalo jak má a byl jsi spokojený.Ještě pár dotazů když ti to dělají ve fiatu, měla by byt na práci nějaká záruka ne? A co vlastně dělali s tím motorem??mimiHGT píše:vsetko je tam original, objednane vo Fiate, tak dufam, ze to uz bude o.k., aj ked, ... vies asi sam, ake to je, ved ani ti mechanici si to nerobia pre seba ale pre zakaznika a v tom moze byt problem. darmo tam das vsetko, ako ma byt, ak ti to oddrbu, mozes zase robit vsetko odznova a na svoje naklady, tvoj ucet pojde srat, nie ucet mechanikov, ktori to dodrbali a este, pokus-omyl je v tomto pripade viac ako pravidlom, nakolko, ani jeden mechanik ten motor nikdy rozobraty nevidel nerad by som urazil sikovnych chalanov, ktori sa pustia do cohokolvek, ale takto to asi budepunťas hgt píše:bude v pohodě uvidíš.Třeba u vás nejsou takoví trotli.Jestli to bylo přdřítý tak hlavní je,aby všechny kanálky dobře profoukali a zamezili tak tomu,aby tam necestovaly nějaké zbytky kovových nečistot.Protože tohle mi odrovnalo ten motor.Po tom seřízení vrčel jak hodinky.Komplet nové rozvody v hlavě 16 nových ventilů,vodítka,gufera,zabroušený ventily,srovnaná hlava.16 nových hydroštělů,nový variátor,nová výfuková vačka.Ten motor šel krásně potichu,nic tam neklepalo,nerachotilo-paráda Jenomže žral olej. Z prvu tak 1.5l na 800 km a postupně to klesalo někde tak na 0.6l na 1000 km Takhle jel tak měsíc a pak odešel. Ještě tady písnu jeden svůj poznatek ohledně spotřeby oleja u hgt. Někdy prý spotřebu oleja jde snížit pročištěním odtokových kanálků v hlavě.Za 1-jsou údajně blbě řešený a za 2 zvláště při použití neoriginál těsnění pod hlavou se zanáší.(prý většinou ty těsnění mají o něco menší průměr dírky,než je dírka v hlavě a bloku) Tím pádem ve vyšších otáčkách olejový čerpadlo tlačí olej do hlavy, který nestíhá odtékat z5 do vany a jde vlivem slušného podtlaku odvětráním hlavy přes klapku do sání. Někde jsem tady tuším v téma olej do hgt kdysi četl názor dát tam 10W olej a přidat tam nějakou tu přísadu=== tím se to ještě zhorší. Vím o čem mluvím,protože sám jsem to tak udělal a po první noci,kdy byla teplota pod bodem mrazu šel olej ven a od té doby liju 5WmimiHGT píše:teraz si ma potešil, kamarade, asi nebudem spat, kym nebude zlaticko zase doma, a plne pojazdne kuaaa
až na to že je něco s motorem, podle překladu klepemafi píše:aha mimi jaka fajna cena http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
lancia měla stejný motor, tak asi tam má celý. btw mafi změřil si už pleas tu měrku oleje?mafi píše:to ma z lancie motor alebo len vrchny kryt ventilov?heh
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz |