Stránka 7 z 13

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 08 led 2009, 20:19
od Globusman
Přesně tak to mám ověřeno i já. A když jedeš jako "prase" tak přes 7,5 se nedostaneš. Pokud to teda nenecháš dva dny stát na místě nastartované :-)

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 08 led 2009, 20:46
od bikus
....ještě jsem chtěl podotknout, že kdybych takhle jezdil furt, tak mám za půl roku na lopatkách turba kilo sazí a z motoru se stane pěknej mrzák....
Prostě, už to tu někdo taky nakous´: s rozumem, ale sem tam, při zahřátým motoru, to chce udělt vítr ve výfuku, aby to vylítalo ven. Motoru musíte připomenout, kde je jeho maximum. Mohl by to zapomenout...

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 08 led 2009, 21:02
od Matess
Globusman píše:Přesně tak to mám ověřeno i já. A když jedeš jako "prase" tak přes 7,5 se nedostaneš. Pokud to teda nenecháš dva dny stát na místě nastartované :-)
Pak mi vysvětli mou spotřebu okolo 8 :?:

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 08 led 2009, 21:14
od Globusman
Matess píše:
Globusman píše:Přesně tak to mám ověřeno i já. A když jedeš jako "prase" tak přes 7,5 se nedostaneš. Pokud to teda nenecháš dva dny stát na místě nastartované :-)
Pak mi vysvětli mou spotřebu okolo 8 :?:
Zřejmě bude někde něco špatně...

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 08 led 2009, 21:21
od Matess
Ale co? Auto jede jak má, nekouří, diagnostika v pořádku, turbo těsní, filtry vyměněny...jen mám originálně o pár koníků víc.
Pak mě napadá jen to, že by to čemu Ty říkáš "jako prase" pro mě je "průměrná jízda"

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 08 led 2009, 21:29
od Globusman
Matess píše: Pak mě napadá jen to, že by to čemu Ty říkáš "jako prase" pro mě je "průměrná jízda"
I to je možné :-D

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 08 led 2009, 22:25
od kejml
Matess píše:...jen mám originálně o pár koníků víc.
Co si pod tím máme představit? "Kvalitní cyptunnynk se zárukou", který pokoutně provedl autorizák? Powerrail?

Styl jízdy může udělat i víc. Všichni si přece o sobě myslíme, že jsme skvělí řidiči, no ne?
Pro srovnání, prasojízdou po německých dálnicích jsem nedokázal docílit vyšší spotřebu, než 7,8.
2.4 JTD 100 kW, bez úprav.

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 09 led 2009, 09:22
od Matess
Ne ne žádné změny, jen se originální výkon u JTD v roce 2004 vyšplhal na 85KW.

Jak jsem psal s oktávkou jezdím v průměru za 6,7 což je hodně, ale tu nešetřím. Tam by se dalo říct že jezdím jako prase. Těch 7-8 s Multiplou je celkem seriózní jízda v tomto počasí. Když bych jí šlápl třeba na dálnici, tak se ve 180 na 9 litrech rozhodně nezastavím.

Dneska mi kupříkladu kolega volal, že spěchal s Pašíkem (passat) ve dvoulitru dieselu z Brna do Bratislavy. Dálnice prázdná takže 200 až 220 Km/hod a spotřeba? 15,5 L/100km. Prej pude do světa a nechá si starou oktávku s 66KW která drží nízkou spotřebu za včech okolností.

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 09 led 2009, 10:59
od kejml
Matess píše:Ne ne žádné změny, jen se originální výkon u JTD v roce 2004 vyšplhal na 85KW.
Vyšplhal nebo vrátil? Tys byl na brzdě? Sorry, jsem asi natvrdlej...
Matess píše:Prej pude do světa a nechá si starou oktávku s 66KW která drží nízkou spotřebu za včech okolností.
To je mýth(n)us. Zkus naměřit spotřebu podle tankování a dostaneš o lit víc, než Ti nalže počítač.
Maj to kluci německý zmáklý, ten marketing. Je to ještě lepší než stočit tachometr.

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 09 led 2009, 11:11
od bikus
4 Matess

...já myslím, že to je s tvým Mlokem tak nějak průměr... Jestli máš o 10 kobyl víc, než my na JTD 105, asi to italští bratři někde trošku povolili na čerpadle a proto máš třeba v průměru o 0,5 litru větší apetit. Myslím, že kdybych nechal svýho JTD 105 čipnout o 15 k. nahoru, nebude žrát míň, ale asi tak o 1 litr víc. Není problém tam nahnat víc nafty, aby to jelo na brzdě prokazatelně líp. Problém je, nepropálit písty a neupálit ventily a turbo. Ale to už je na úplně jiný vlákno...

Jinak ten kolegovo Pašík, jedno jestli je to 1.9 TDI, nebo novější 2.0 TDI, ať už má červených kolik chce písmen, to je tedy jedním slovem peklo. Že by dokázal nafťák žrát přes 15 při jízdě po dálnici, nechápu....

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 09 led 2009, 11:11
od Matess
Tak JTD startovali b Mareích na 77KW později bylo pak tuším 81KW, jám mám 85KW (2004) a pak už byl MultiJet s 88KW. Tak takhle jsem to myslel. Doblo 2004 s JTD má zase 75KW.

Podle nádrže jsem to u Multiply měřil jen jednou a naopak mám pocit že mi palubní PC o litr přeměřuje. I když v testech byla spotřeba podle PC naopak nižší.

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 09 led 2009, 11:14
od Matess
No nech být, při extrémní jízdě z nutnosti ve 4 ráno 35km Blansko-Brno si moje Ochcávka vzala taky přes 12. Strop neexistuje.

Jinak právě s Doblem když srovnávámě spotřebu............ tak Doblo s 75KW žere prokazatelně méně než Multipla s 85KW. A obojí jsou 1,9 JTD a stejný rok. Mám taky pocit že výkon je na úkor spotřeby.

Re: Re:

Napsal: 10 led 2009, 20:13
od Minimaxa
Karlík píše:
Minimaxa píše:DPF - filtr pevných částit žádná multipla nikdy neměla a bohužel už nikdy mít nebude :(
Omyl. Multijety ho mají v základu. Bohužel-další krám navíc.
jo omyl, mají, koukal jsem jen na JTD :?

Re: Spotřeba 1,9 JDT

Napsal: 19 led 2009, 20:54
od Karlík
Tak dneska jsem přeměřil spotřebu i podle dotankování a dopočítal jsem se 6,29 a PC ukazovalo 6,3. Asi už to u těch posledních modelů krapet zpřesnili.

Aral Ultimate Diesel

Napsal: 20 led 2009, 19:30
od Mellow
Ahoj!

Tankoval jsem vcera v Drazdanech na zkousku Aral Ultimate Diesel. 32 Kc/l, subjektivne to opravdu lepe jede, ale mozna je to jen placebo, ze si jen preju, aby to lepe jelo... ;)
Kazdopadne se ale motor citelne ztisil.