Stránka 6 z 6

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 01 dub 2010, 08:21
od Pepik
Pozeral som motor a na jednom mieste presakuje olej (tesnenie hlavy pri cievkach zapalovania). Z tychto priznakov som usudil, ze treba vymenit tesnenie hlavy valcov...
Co vy na to? Je to ono?[/quote]
To těsnění pod hlavou bude špatné,ale ten olej ti nejspíše proniká pod těsněním víka ventilů,tak to také vyměnit.Těsnění hlavy je o kus níž.
Pro Pun-to, díky za informaci.

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 01 dub 2010, 15:46
od slavek311
Zdravím.Může to být i špatný termostat.
Podívej se ještě ,co Ti vychází z výfuku(bílá pára)za tepla a studena.Mrkni se na olej,jestli tam nejsou stopy po emulsi.

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 07 dub 2010, 08:29
od mach
Tak som po sviatkoch pozrel na vodu v chladici na punte a zistil som, ze je uplne na dne nadrzky. Dnes som dolial odvzdusnil a nastartoval. Po starte som skontroloval vyfuk. Ziadna para, ale ked sa motor zohrial, zacala ist z vyfuku para. Takze to bude asi to tesnenie hlavy. Pod olej. vickom som vsak nevidel ziadnu emulziu. Uz som punta objednal do servisu. Uvidime, co povedia oni.

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 07 dub 2010, 14:57
od slavek311
mach píše:Tak som po sviatkoch pozrel na vodu v chladici na punte a zistil som, ze je uplne na dne nadrzky. Dnes som dolial odvzdusnil a nastartoval. Po starte som skontroloval vyfuk. Ziadna para, ale ked sa motor zohrial, zacala ist z vyfuku para. Takze to bude asi to tesnenie hlavy. Pod olej. vickom som vsak nevidel ziadnu emulziu. Uz som punta objednal do servisu. Uvidime, co povedia oni.
Tak to bude skoro jistě prdlé těsnění - Ziadna para, ale ked sa motor zohrial, zacala ist z vyfuku para

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 10 dub 2010, 17:01
od badis
Můžu se zeptat, kolik zhruba může stát oprava toho prasknutého těsnění pod hlavou? Práce a materiál? Máme Punto II (2002) 1.2 16V

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 11 dub 2010, 14:09
od slavek311
badis píše:Můžu se zeptat, kolik zhruba může stát oprava toho prasknutého těsnění pod hlavou? Práce a materiál? Máme Punto II (2002) 1.2 16V
Na punto 1 mne těsnění stálo okolo 300kč,nové pásky na hadice a nový olej.Vyměnil jsem si to sám.Práce pro amatéra na půl dne.

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 15 dub 2010, 16:59
od mach
Takze Punto uz je doma. Bolo to to prasknute tesnenie pod hlavou valcov. Hlava ze bola dost skrutena, tak ju museli brusit. Okrem toho menili aj tesnenie vika ventilov, nove tesnenie je aj na pod vyfukovymi zvodmi a samozrejme kvapalina. V oleji nastastie nebola voda, tak olej sa nemenil. Celkom ma zarazila vysledna suma 230E - z toho 170+20 praca (tych 20 asi brusenie hlavy). Material je vpohode, ale ta cena za pracu ma trochu prekvapila. Podotykam, ze to nebol orig. fiat servis, skor taky "garazovy", ale vsetky blocky a vyuctovanie som dostal a pristup bol tiez vpohode. Je to naozaj vela, alebo to tak priblizne zodpoveda?

Re: množství chladící kapaliny kolísá!

Napsal: 16 dub 2010, 23:59
od mafi
to je normalna cena