Stránka 6 z 6
Napsal: 28 dub 2008, 11:18
od proch
Ten tlak 0.95 je nejak malo,ne?Myslel jsem,ze je tam nejakej rozdelovac vyfuk.plynu ktery taky ovlada ECU a ze to turbo musi davat vic,kdyz tam pujde vic nafty,jinak to bude hulit,vic nafty-vic vzduchu,logicky...
Napsal: 28 dub 2008, 13:36
od badboyrs
0,95 baru tlačí len pri plnom zošliapnutí pedálu od cca 1900ot/min. záleží od typu motora a od typu turba. hodím zachvilu tabulku s tlakmi turba na 90ps octavke tdi.
Napsal: 02 kvě 2008, 22:18
od proch
Tak jsem dnes zkusil chipnout Punťu. Podařilo se mě jednotku spojit s flasherem, ale nevím, jakou mapu použít. Mám jich tady několik, ale popisky nic moc, nedá se z nich vyčíst, na co je soubor modifikován, jestli na výkon, nebo spotřebu. Nemá někdo možnost programu WinOLS, potřeboval bych ty mapy mezi sebou alespoň porovnat...
Napsal: 02 kvě 2008, 23:25
od badboyrs
proch pošli mi na mail original súbor čo si stiahol z fiata a upravený ktorý chceš porovnať na mail a poviem ti kde a čo je zmenené
môj mail
badboyrs@azet.sk
Napsal: 02 kvě 2008, 23:45
od proch
Pošlu ti to, ale je to trochu na dlouhej loket...co na to používáš? Jinak díky za ochotu...
Napsal: 02 kvě 2008, 23:46
od badboyrs
ecm2001 je to prehladnejšie ako winols, a lepšie sa mi s tým robí
Napsal: 02 kvě 2008, 23:47
od badboyrs
seat leon 90ps upravovaný minulý týždeň, chipnutý, zmeraný výkon
Napsal: 02 kvě 2008, 23:48
od badboyrs
Napsal: 04 kvě 2008, 02:59
od proch
Takže jsem to risknul a Punťou jsem prohnal pár map co jsem sehnal. Pravda, u jedné jsem ani nenastartoval...řikám si , tak to je v p....i ale jednotka se ochotně připojila znova a tak laborování pokračovalo. Teď tam mám soft, kterej mě na dálnici pustil (tachometrově) na 198km/h a z 0 na 100 "hrubě odpočítáno" mezi 8-9 vt. Tahá to jak "šarkan" jak už tady kdosi psal
fakt čumim...Musím podotknout, že tam nemám katalizátor, ale sání je originál, na to se ještě chystám...jinak při sešlápnutí na podlahu to zdá se nehulí, podle toho co jsem viděl před měsícem na emisích
je to v pohodě...spojka taky v pohodě, žádné prokluzy, ještě nějakej soft mám takže odzkouším a napíšu poznatky. Jinak abych to připojil do OBDII musel jsem taky něco počíst na netu, zalaborovat a vydedukovat...Podle schematu zapojení to mělo být:
+ 16
- 4
K line 7
L line 15
Jenže 15 pin je u Fiata, teda alespoň u mojeho prázdný takže podle jiného schématu jsem použil pin 5 kde se psalo, že je to komunikační kostra, no a pak to začalo komunikovat a další práce byla v pohodě. Použil jsem flashovací jednotku KWP2000, + uni vypichovací kabel.
Napsal: 05 kvě 2008, 13:39
od proch
Napsal: 05 kvě 2008, 17:05
od dzonko
pekna spotreba ja som sa s mojim dostal na najmesiu spotrebu "az" 4,5
gratulujem k podarenemu chipu, nech sluzi
Napsal: 05 kvě 2008, 21:42
od proch
Takže dnes jsem testoval znova.Jel jsem pro změnu z Pardubic do Prahy...
Bohužel je to bez fotek.Trasa zhruba 25 km po státovce zbytek po dálnici.Rovných 100 km.Tentokrát jsem jel po státovce zase podle předpisů ale na dálnici jsem se snažil jet 130.Před Prahou je omezení takže jsem místy jel jen 80,ale zase párkrát jsem při předjíždění sešlápnul plyn až na 160.Podařilo se mě dosáhnout spotřeby 4,65l, na displeji zustalo po dojezdu svítit 21,5km/l...to celé při průměrné rychlost 86,9 km/h.Takže zase spokojenost,ale moc se mi tomu nechce věřit.Musím zatím věřit počítači,ale pojistím to ještě nějakým softem,zápisy tankování a tak...