Stránka 6 z 7
Napsal: 31 bře 2008, 21:55
od Anduril
Natlaceny? Tak to ten muj se tam teda opravdu nacvaknul a pevne drzi i bez radia. Natlaceny tam drzel akorat ten neoriginalni...to fiati asi taky berou kde jen lze
Na antenni konektor jsem koupil redukci za 40Kc. Myslim, ze to bylo presne
tohle.
Napsal: 12 dub 2008, 19:29
od jonas1
Existuje na tohle seriovy Blaupunkt radio dalkovy ovladani pod volant primo od vyrobce??
Jsem zmlsanej z MeganeII, a tohle mi fakt chybi - radio v Puntu nadherne ladi s interierem, prehrava mp3, velice slusny zvoucek na seriovku, tudiz ho nechci menit za nejakou "barevnou hudbu" s ohyzdnym dalkacem, ktery se lepi do prisavky na volant..
Vite o tom nekdo neco blizsiho??
Diky.
Napsal: 20 dub 2008, 20:40
od Long
pro punto MkIIa a tohlr autoradio do roku 2003 dalka neexistuje, az od roku 2003 a Mkb je packova dalka na volantu pro ovladani radia
Napsal: 20 dub 2008, 20:42
od jonas1
Mam 2003
Napsal: 18 zář 2008, 18:56
od abusacek
Koupil jsem si konečně pořádný rádio. Sencor je pryč a mám Panasonica. Chtěl bych ho ale připojit tak, aby hrálo jen když otočím klíčem. Prohození káblíků nepomůže, protože do nich obou jde 12V pořád
Na kterej drát ve spínačce to mám připojit? Jestli na oranžovej, vede někde k potom k pojiskám? Abych ho mohl někde odpojit a přiletovat káblík k rádio a pevné hansfree.
Napsal: 19 zář 2008, 19:11
od wladam
abusacek píše:Koupil jsem si konečně pořádný rádio. Sencor je pryč a mám Panasonica. Chtěl bych ho ale připojit tak, aby hrálo jen když otočím klíčem. Prohození káblíků nepomůže, protože do nich obou jde 12V pořád
Na kterej drát ve spínačce to mám připojit? Jestli na oranžovej, vede někde k potom k pojiskám? Abych ho mohl někde odpojit a přiletovat káblík k rádio a pevné hansfree.
Musis hledat na jednom kabliku je +12V stalych a na jednom "tusim ze byl cerveny" je +12V jenom pri zapnutym klicku jinak tady mas zapojeni ISA tam si to najdes
http://chrudim.cz/tuning/interier/in_audio.html
Napsal: 19 zář 2008, 20:06
od abusacek
Takový schéma mám, ale mě jde 12 V do obou káblíků přitom jeden by měl být ze spínačky. Takže i když nemám klíček ve spínačce, tak to hraje. Toto už sem zkoušel prohodit a stejný výsledek. Tak potřebuju jeden kábl natáhnout od spínačky a potřebuju vědět, kterej to je a kam případne ten co je už na spínačce vede, abych mohl přiletovat další drátek
Napsal: 19 zář 2008, 21:23
od wladam
nemel by si jednodusi pridelat tam vypinac?? Preci jenom pajet u spinacky
Napsal: 19 zář 2008, 22:37
od phaeton_esc
ad abusacek - hod si tam spínač. mám danej přepínač v kastlíku vedle cigareťáku, protože Blaupunkt co mám byl pořád napájenej. takže přijdu do auta, přepnu (zapnu), odcházím přepnu (vypnu)
imho asi nejjednodušší řešení
Napsal: 19 zář 2008, 22:41
od abusacek
tak nad spínačem sem taky uvažoval, ale potřebuji napojit i pevnou handsfree sadu Parrot a nejlepší je, když nastartuješ a zapne se.
Napsal: 24 zář 2008, 10:58
od xeromax
ja mam tiez panasonica a tiez som to chcel zapojit na spinacku a tie kable co su pri radiu su oba napajane stale tak som to nechal tak, asi to bude nejaka chybicka v elektrike punta
Napsal: 23 pro 2008, 10:43
od skopi
Ahojte,
kupil som si original CD/MP3 radio do mojho Punta, ale nejak mi to nechce citat mp3-ky. Obycajne audio v pohode, ale ked tam vlozim cd s mp3, tak mi len vypise "CD ERROR" a vysunie ho von. Neviete mi poradit, ci to tam treba nejak specialne pomenovat alebo co? Alebo tam je ten napis "CC/CD/MP3" len tak? A necita MP3?
Diky moc
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
Napsal: 15 bře 2009, 07:08
od hanni
Trosku ozivim tuto temu s vlastnou skusenostou. Minuly rok som kupil Alpne 9880R a kamos mi ho zapojil napriamo, tak, ako bolo predchadzajuce original kazetove radio. Mal som tam 6 rokov staru bateriu, ktora hned vzapati odisla do kytek, musel som ju stale nabijat, kedze nejazdim autom denne alebo extra casto. Tak som na jesen kupil novu bateriu Bosch 44 Ah a pokial som tyzden alebo max dva nikde nesiel autom, auto ani nenatocilo. Tak som to teraz v piatok odniesol jednemu dobremu elektrikarovi a ten mi hned povedal, ze som sialenec, ked take radio zapojim napriamo. Vsetko to pomeral a znovu zapojil cez spinaciu skrinku. Odber predtym takmer 1 A, teraz 0,2 A. Takze ak kupite nove trochu lepsie radio, nezapajajte ho napriamo, pokial nejazdite denne autom
A este jedna vec..na spinacej skrinke su dve moznosti zapojenia, jedna je, ze pri startovani sa radio na chvilu vypne a druha, ze hra stale. Neviem presne, ktore su to kable, ale jeden je urcite oranzovy. Staci premerat.
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
Napsal: 07 kvě 2009, 12:50
od Michalic
hanni píše:Trosku ozivim tuto temu s vlastnou skusenostou. Minuly rok som kupil Alpne 9880R a kamos mi ho zapojil napriamo, tak, ako bolo predchadzajuce original kazetove radio. Mal som tam 6 rokov staru bateriu, ktora hned vzapati odisla do kytek, musel som ju stale nabijat, kedze nejazdim autom denne alebo extra casto. Tak som na jesen kupil novu bateriu Bosch 44 Ah a pokial som tyzden alebo max dva nikde nesiel autom, auto ani nenatocilo. Tak som to teraz v piatok odniesol jednemu dobremu elektrikarovi a ten mi hned povedal, ze som sialenec, ked take radio zapojim napriamo. Vsetko to pomeral a znovu zapojil cez spinaciu skrinku. Odber predtym takmer 1 A, teraz 0,2 A. Takze ak kupite nove trochu lepsie radio, nezapajajte ho napriamo, pokial nejazdite denne autom
A este jedna vec..na spinacej skrinke su dve moznosti zapojenia, jedna je, ze pri startovani sa radio na chvilu vypne a druha, ze hra stale. Neviem presne, ktore su to kable, ale jeden je urcite oranzovy. Staci premerat.
Presne tento problem mam aj ja. Radio je od vyroby zapojene na permanentne napajanie a aj pri vypnutom kluciku a vypnutom radiu je odber z baterky asi 1A. Tuto zimu mi niekolkokrat totalne vymlatilo baterku, ani central nesiel. Bol som dost prekvapeny, ze kabel od zapalovania ani nie je natiahnuty do ISO konektora. Takze som radio vytiahol zo sachty a lezi v garazi. Nemam chut rano riesit ako sa dostanem do roboty ked auto nechce naskocit.
Ak sa mi podari dostat k spinacej skrinke, tak to cez vikend poriesim.
Doplnene: Operacia sa podarila, radio sa po otoceni klucika same vypne a tiez zapne. Do ISO konektoru som pridal chybajucu zdierku z ineho konektora. Kablik som tahal popri ostatnych kabloch poza pristrojovku, okolo vnutornej poistkovej skrinky az ku spinacej skrinke. Tam som ho napojil na oranzovy kabel, ktory dostava stavu len pri zapnutom kluciku. Kde sa dalo som ho tahal cez ochranne prechodky s povodnymi kablami, inde posluzila izolacka. Nebolo to ani take tazke ako som myslel spociatku.
Ten odber suhlasi s predoslym prispevkom, teda 0,2A ked je vsetko vypnute. Vdaka za vsetky rady v tomto vlakne.
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
Napsal: 22 pro 2013, 18:39
od NoFka
Prosil bych o malou radu, rádio mi jde pouze pokud je klíček v poloze 1, to mi nevadí, ale nedrží mi paměť, takže se chci zeptat, odkud je nejlepší natáhnout stálej proud +12
Je to punto mk2. Proměřoval jsem to a všude kde má být napětí je až s klíčkem, ale ta nedržící paměť mě štve.....
Díky všem za rady