Mno každej má svůj názor.Já komentoval chlapíka, kterej dělá závodní motory. Co se týče GO přečti si to znova.35tis jsem vrazil jen do palice!!!!!!!!!!!!!mafi píše:preto menim olej uz medzi 10-15tis a je blbost co pises ine je teoria a ine je prax ,mal som tam rok olej 5W40 a olej mi stale niekde mizol ,auto hrkotalo -teda motor ,dal som tam predpisovi 10W40 a auto ide tichucko olej sa prestal stracat-je jasne ze ked autu nakladas tak zozerie trochu oleja ale neni su az take velke odchylky ako pri 5W40,tak isto lamda sonda sa nemeni na zaklade diagnostiky ale podla poctu najzdenych KM a podla toho ako ti zerie palivo ,ale idealna vymena je uz 120 tis KM ,inak lambda vydrzi aj viac ale uz hodnoty su ine a spotreba vecsia ,co sa tyka vodnej pumpy tak ta odchadza vecsinou vtedy ked chladiaca zmes straca svoju vizkozitu teda je redsia ,alebo moc zriedena destilovanou vodou ,pretoze ak je vnej spravna hustota nemrznucej zmesi tak je to ok -ta ju stale premazava -inak co sa tyka celkovej GO motora tak suma 35tis je jak zadarmo pri tomto motore su GO ovela drahsie -samozrejme ak sa pouzivaju kvalitne origo nove veci
Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
A za další, co se týče lambdy. Podivej se na škodovky,VW atd atd v drtivé většině,když ti sonda hlásí nesmysly, ukáže ti to diagnostika, byť ti to napíše jen sporadickou závadu. U mě s jednotkou Hitachi nic.Prostě jsem měl otrávenou lambdu a jednotka ji vyřadila a jela si podle sebe a diagnostika nic neukázala.punťas hgt píše:Mno každej má svůj názor.Já komentoval chlapíka, kterej dělá závodní motory. Co se týče GO přečti si to znova.35tis jsem vrazil jen do palice!!!!!!!!!!!!!mafi píše:preto menim olej uz medzi 10-15tis a je blbost co pises ine je teoria a ine je prax ,mal som tam rok olej 5W40 a olej mi stale niekde mizol ,auto hrkotalo -teda motor ,dal som tam predpisovi 10W40 a auto ide tichucko olej sa prestal stracat-je jasne ze ked autu nakladas tak zozerie trochu oleja ale neni su az take velke odchylky ako pri 5W40,tak isto lamda sonda sa nemeni na zaklade diagnostiky ale podla poctu najzdenych KM a podla toho ako ti zerie palivo ,ale idealna vymena je uz 120 tis KM ,inak lambda vydrzi aj viac ale uz hodnoty su ine a spotreba vecsia ,co sa tyka vodnej pumpy tak ta odchadza vecsinou vtedy ked chladiaca zmes straca svoju vizkozitu teda je redsia ,alebo moc zriedena destilovanou vodou ,pretoze ak je vnej spravna hustota nemrznucej zmesi tak je to ok -ta ju stale premazava -inak co sa tyka celkovej GO motora tak suma 35tis je jak zadarmo pri tomto motore su GO ovela drahsie -samozrejme ak sa pouzivaju kvalitne origo nove veci
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
ale auto ti aspon islo ,pri inych autach by si ani nenastartoval ,tam ak odide lambda ,tak auto je nepojazdne ,ja praveze som spokojny z HGT lebo aj ked ti nieco odide na aute sa da este stale jazdit,sice z mensim vykonom ,mozno vecsou spotrebou ale da sa inak ty si tu opisoval HGTcko ako strasne zavadovy motor a td ,pozri to ze sa tebe stala zavada neznamena ze setky auta tym trpia ,pozri mne odisla prevodovka a ostatnym HGTckarom nie ,tak netreba hadzat vsetkych do jedneho vreca .......co sa som ja cital recenzie na nete ,tak prave fiatacka 1.8cka je velmi dobry motor cosa tyka pomeru vykon/spotreba/cena/zivotnost ,preto ich davali do tolkych typov fiatov .....pri spravnej udrzbe ti musi vydrzat vecnost
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Ano to souhladim,kdyz odejde nějaké čidlo,auto šlape,sice všelijak,ale šlape.S tím souhlasím. Souhlasím taky s částí poslední věty-při správné údržbě. Já říkám, že motor v HGT je dost poddimenzovaný,náchylný a náročný na olej.Optej se mechanika,co se specializuje na motory a tyhle ty 1.8 fiaty ti pohaní (variátor,vačky,klika....)Prostě blbě řešený.To je můj názor a nemusíte s ním souhlasit.mafi píše:ale auto ti aspon islo ,pri inych autach by si ani nenastartoval ,tam ak odide lambda ,tak auto je nepojazdne ,ja praveze som spokojny z HGT lebo aj ked ti nieco odide na aute sa da este stale jazdit,sice z mensim vykonom ,mozno vecsou spotrebou ale da sa inak ty si tu opisoval HGTcko ako strasne zavadovy motor a td ,pozri to ze sa tebe stala zavada neznamena ze setky auta tym trpia ,pozri mne odisla prevodovka a ostatnym HGTckarom nie ,tak netreba hadzat vsetkych do jedneho vreca .......co sa som ja cital recenzie na nete ,tak prave fiatacka 1.8cka je velmi dobry motor cosa tyka pomeru vykon/spotreba/cena/zivotnost ,preto ich davali do tolkych typov fiatov .....pri spravnej udrzbe ti musi vydrzat vecnost
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
x mechaniků x názorů.tvrdit že je motor na prd, když vrčí ve spoustě italských aut? no nevím. při správné ůdržbě motor šlape jakýkoli. ohledně oleje nevím, ale všude jsem se dočetl, že tam patří 10W40(navíc je na autě napsaný i jaký, Selenia) a nic jiného, ano motor je náročný na olej protože maže spoustu věcí, proto liju to co je dané. ohledně diagnostiky?zbytečné tam jezdit. doporučuju zakoupit multimetr a proměřit veškeré čidla sám, hodnoty se dají najít na netu, a vím na čem jsem
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Ano mas pravdu daval se do dosti aut od fiatu ale ten motor neni stejny. Treba 1.8 u tebe a 1.8 v Marei neni ten samy motor. Teda zaklad je ale ten zbytek neni. Jinak souhlasim ze ten motor aby slapal potrebuje to co je dano(jako kazdy jiny) jinak dochazi k jeho devastaci. Variator je standartni problem kterym trpi to je pravda, ale zase existuji opravne sady, ktere ejsou drahe. Par lidem zaklepal na klice hmmm tezko posoudit proc ale vetsinou to neni problemem motoru, ale udrzby. Ma problemy s elektronikou, ale ruku na srdce ktery motor nema po 150000. Stara a hodne vyzdvihovana zavada civek je u jinych aut taky normalni jen se oni tak nemluvi. Takze bych nerekl, ze je ten motor nejak moc poruchovy.mafi píše:ale auto ti aspon islo ,pri inych autach by si ani nenastartoval ,tam ak odide lambda ,tak auto je nepojazdne ,ja praveze som spokojny z HGT lebo aj ked ti nieco odide na aute sa da este stale jazdit,sice z mensim vykonom ,mozno vecsou spotrebou ale da sa inak ty si tu opisoval HGTcko ako strasne zavadovy motor a td ,pozri to ze sa tebe stala zavada neznamena ze setky auta tym trpia ,pozri mne odisla prevodovka a ostatnym HGTckarom nie ,tak netreba hadzat vsetkych do jedneho vreca .......co sa som ja cital recenzie na nete ,tak prave fiatacka 1.8cka je velmi dobry motor cosa tyka pomeru vykon/spotreba/cena/zivotnost ,preto ich davali do tolkych typov fiatov .....pri spravnej udrzbe ti musi vydrzat vecnost
Radek