Stránka 41 z 43
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 22 srp 2022, 19:16
od Thovt
Nerád píšem mimo tému už druhý príspevok, ale chcel by som vyjasniť, že to o navážaní som nemyslel na Teba cimbo.
Mne sa nepáčila len jedna vec a to že Michal67 napísal, že Vladka1 dáva vychytralé rady. Na jeho rade som totiž nevidel nič vychytralé. Len pridal názor na záruku, ale to si musí každý rozhodnúť sám.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 22 srp 2022, 22:30
od Vladka1
Cimbo v pohodě, ty se do nikoho nenavážíš a že jsi spokojený s Golfem Kiou a Suzuki ale Tipo se ti s. to ti věřim. Ale neznamená to že Tipo je sr. a ty tři ostatní super auta, je to kus od kusu. Spoustě lidí Tipo jezdí bez závat a ty ostatní se sypou.. Záleží jestli se podělá jedno auto z tisíce nebo se jich podělá z tisíce 500.. To máš třeba na Pandě/ Puntu snímač natočení volantu, ten chcípne tak na třetině aut.. Stane se holt se inovace nepovedla, ale co mě s. tak že Fiat se k tomu staví tak že mění jen celý řízení za 20k. Přitom díl stojí tisícovku a výměna je tak na dvě hoďky. Místo toho aby zmetek opravovali max. za náklady tak toho využívaj a rejžujou. To je jeden příklad z mnoha jak se staví k zákazníkům a divim se že u nich je ještě někdo ochotnej nechat prachy.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 23 srp 2022, 08:13
od cimbo
Nazad k teme, vcera mi znovu "opravili" zavadu, povedali mi ze technik pri vymene Lambdy prvy krat ju zabudol nakalibrovat v ridiacke. A teraz ma opravte ak sa mylim. Predpokladal som, ze LS je uz v ridiacke nastavene a ked vymenia kus za rovnaky predpisany kus, tak nic take ako kalibracia v RJ nie je potrebna. Pride mi to tak trochu zvlastne cele to ich vysvetlenie.
Nastastie tam prachy nenechavam, nakolko to stale riesia v ramci zaruky. Inak by som uz davno bol u svojho mechanika.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 23 srp 2022, 13:01
od Michal67
Tak ja jsem pry mechanik z autorizovaneho servisu? Trapna reakce. Ne opravdu nejsem mechanik z autorizovaneho servisu. Ale pokud nekdo neustale hazi na autorizovane servisy jen spinu a tvrdi ze zaruka je uplne k nicemu je to ponekud smesne. Autorizovane servisy jsou lepsi a horsi a stejne tak nezavisli mechanici. Ja osobne mam s autorizaky Ford a Fiat kam jsem v posledni dobe jezdil zkusenosti spis dobry. A naopak mam z minulosti zkusenosti ze se me nebo moje znamy snazili spis ojebat ruzny "nezavisly mechanici". A co se tyce zaruky at si to kazdy rozhodne sam. Taky me samozrejme ty hry s predrazenym olejem a dalsimi beznymi dily v autorizaku rozciluji. Ale pokud na to clovek nepristoupi muze kvuli par usetrenym korunam prijit o zaruku. Me minuly tyden uznali zavadu zapalovani po trech letech na prodlouzenou zaruku a zadarmo to opravi. Kdybych nejezdil na prohlidky do autorizaku mam smulu.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 23 srp 2022, 13:10
od Michal67
A jeste jedna poznamka k tem radam. Ono je dobre rozlisovat o jake auto se jedna. Pokud jsem mel nejake vyhrady tak je to jen o tom, ze rady ktere jsou urcite velmi cenne pro majitele starsich Fiatu se uplne nehodi pro majitele novych Tip ktere jsou vetsinou jeste v zaruce.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 23 srp 2022, 16:38
od Bravomv
Spoustu věcí na našich autech servisuji sám, ale když mám auto v záruce, jezdím do značkového servisu a akceptuji to, že je cena vyšší. Jsou věci, do kterých bych se sám nepustil, popř. se mi nevyplatí kupovat si drahé přípravky. Jsou opravy, které svěřím jen značkovému servisu, viz výměna vadného DPF filtru na Bravu 1,6 Mjet 88kW. Jen cena dílu je cca 40 tis.. I značkový servis si, z důvodu případné reklamace, celou montáž natáčel na video. Navíc byl servis schopný "udělat" cenu, kde i s montáží jsem zaplatil tolik, jako jen za díl, když bych ho kupoval sám.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 24 srp 2022, 08:15
od Thovt
Michal67 a Bravomv - vaše posledné príspevky ma potešili, takto má vyzerať fórum
Cimbo - prosím Ťa, napíš potom ako to dopadlo s autom a poslednou opravou, celkom ma to zaujíma. Díky
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 28 srp 2022, 10:18
od cimbo
S polutovanim oznamujem ze chyba pretrvava. Aj napriek tomu ze neustale vysvetlujem v servise ze citit vyfukove spaliny v interieri pri jazd ne 6ke po pridani plynu. Furt len kecaju o Lambda sonde. Oblukom sa vyhnite servisu GRIF Bratislava. Banda neschpnych ...
Bezradnost v mojom pripade je jedine slovo a auto ide na predaj prec, ja uz nemam silu na tento talinsky crep.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 28 srp 2022, 10:59
od Dano14
Takéto problémy určite frustruju a formujú názor na značku ako takú. Ja som svoje Tipo kupoval v grife a bol som tam aj na prvú servisnú a tým to skončilo. Úplne odflaknuty servis. Skús kontaktovať iné servisy v ba ich je celkom dosť. Viem ze behať po servisoch je to posledné čo by si chcel pri relatívne novom aute riešiť ale bohužiaľ ak sa nedá inak treba to skúsiť. Okrem ba sú servisy aj v Martine, dunajskej strede, banskej Bystrici a myslím aj vo Svite. Inak nechcem robiť reklamu ale aj keď som z BA tak svoje Tipo servisujem vo Svite. Zatiaľ klopem na drevo som spokojný. Neriešil som síce počas tých piatich rokov žiadnu reklamáciu okrem výmeny tyčky stabilizátora, ktorú bez problémov na záruku vymenili, čiže iba pravidelný ročný servis, ale z prístupu technikov som mal ok pocit. Takže neviem ti povedať ako by sa stavali k riešeniu podobného problému na druhej strane za zavolanie, opisanie problému s autom a následnej spätnej väzby od nich nič nedáš. Prajem ti nech sa problém podarí vyriešiť.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 28 srp 2022, 17:31
od cimbo
Dano14 píše: ↑28 srp 2022, 10:59
Takéto problémy určite frustruju a formujú názor na značku ako takú. Ja som svoje Tipo kupoval v grife a bol som tam aj na prvú servisnú a tým to skončilo. Úplne odflaknuty servis. Skús kontaktovať iné servisy v ba ich je celkom dosť. Viem ze behať po servisoch je to posledné čo by si chcel pri relatívne novom aute riešiť ale bohužiaľ ak sa nedá inak treba to skúsiť. Okrem ba sú servisy aj v Martine, dunajskej strede, banskej Bystrici a myslím aj vo Svite. Inak nechcem robiť reklamu ale aj keď som z BA tak svoje Tipo servisujem vo Svite. Zatiaľ klopem na drevo som spokojný. Neriešil som síce počas tých piatich rokov žiadnu reklamáciu okrem výmeny tyčky stabilizátora, ktorú bez problémov na záruku vymenili, čiže iba pravidelný ročný servis, ale z prístupu technikov som mal ok pocit. Takže neviem ti povedať ako by sa stavali k riešeniu podobného problému na druhej strane za zavolanie, opisanie problému s autom a následnej spätnej väzby od nich nič nedáš. Prajem ti nech sa problém podarí vyriešiť.
Dakujem a presne si to vystihol. Servis formuje nazor na znacku.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 29 srp 2022, 17:11
od Vladka1
Cimbo , ještě potřetí (a naposled): Pokud cítíš spaliny v interiéru, tak máš díru ve vejfuku. Lambda naměří kyslík ve spalinách a vyletí mimo limity = vyskočí chyba lambdy. Díra obvykle trhlinka ve svodech, vlnovci apod. Není problém to najít, když neni schopnej servis tak prostě najeď nad příkop, prohlídni výfukovou soustavu od svodů po konec, když nenajdeš jasně očouzený místo netěsnosti tak (studenej) vejfuk omydli a čímkoliv foukni do výstupu, místo netěsnosti bude bublat. Nemusí to být nutně před lambda sondou ale klidně až za ní (klidně metr, kyslík přisávanej dírou se dostává výfukem i zpětně). Vařim z vody na dálku, ale smrad spalin v kabině + chyba lambdy je celkem jasná záležitost..
Michal 67: cívka je levný spotřebák, neuznat záruku = přestal bys k nim jezdit kupovat drahej olej = vyplatí se jim tohle uznat. Jak pojišťovny, malou škodu za pár tisíc uznaj v pohodě, ale u velkýza statisíce použijou jakoukoliv kličku aby nemuseli plnit... Mmch. bez tý super záruky bys tu cívku zatáhl za svoje. A spočti si jak se ti zatim ty garančky vyplatily. Asi moc ne
Sorry že jsem tě označil za mechnika od nich, vypadalo to tak..
PS servis formuje názor na servis. Ten je u Fiatu naprosto mizerný, Naopak Fiat jako značka vůbec neni špatná.. Teda až na "eko" vývoj a zaříznutí Punta, motoru FIRE a podobných dobrých jednoduchých držáků...
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 30 srp 2022, 08:35
od cimbo
Skusim na to ukecat mojho mechanika, ze len to pozrie, aby som potom mohol v ofic servise argumentovat. Jasne ze nepoviem, ze som si to dal pozriet, lebo si hned nieco vymyslia o poruseni zaruky.
Punto chyba veru, 500vka ho nenahradi, lebo je to v prvom rade kabelka pre cicusky, ale to co vie Fiat dobre robit je male solidne auto ako bolo Punto a take dnes nic nemaju.
Pre zaujimavost, Tipo 1,5 MHEV 130k a nie v plnej vybave = 25 000eur a ze ak by som chcel plnku tak 27 500eur. To ma chalan zabil tou cenou.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 11 zář 2022, 17:18
od cimbo
Tak ze po tom co som v servise narobil bordel, sa tomu zacali aspon trochu venovat a zistili, ze bol upchaty Katalyzator, divne, ale vycistili a tyzden sa chyba neobjavila. No auto zas nerovnomerne zrychluje, netrha, ale ako by potiahlo viac potom zas povolilo a zas potiahlo. Deje sa to v celej sfere otacok.
Uz normalne uvazujem ze ho dam koktavemu bazarau A...uto a kupim nieco nove predrazene trojvalcove, Japonske ci Korejske, mozno Nemecke. Tak ako som pisal uz vyssie.
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 11 zář 2022, 18:02
od tatko Tom
Bude výskyt iných problémov
Re: 1,4 T-Jet
Napsal: 12 zář 2022, 06:24
od cimbo
tatko Tom píše: ↑11 zář 2022, 18:02
Bude výskyt iných problémov
Ak myslis s mojim terajsim Tipom, tak to je vysoko pravdepodobne