Stránka 5 z 26

Napsal: 21 bře 2006, 15:05
od KUFI
Patrik píše:No, řekl bych, že jde jen o tvůj psychologický klam. Jestli ten graf je od tvého motoru auta, tak to jen potvrzuje. U 4700ot/min žádný skok ve výkonu není vidět, naopak v té oblasti je pěkně plochá momentová křivka. Je to jen tvůj pocit.
Ja to myslel tak, ze pri 4700ot se dostava motor na svuj vykonovej vrchol a osciluje az do 6200 a pritom je krasne cejtit jak tahne. Je hloupost preradit v momente, kdy na danej kvalt zacina motor nejvic tahnout. To vsechno mam uz davno vyskouseny :) Nejlepsi je prerazovat tesne pred poklesem vykonostni krivky (cily nekde u 6200ot).
Patrik píše:Chiptuningu taky nefandím. Je to drahý, a pokud nemáš turbodiesel, tak ten efekt za ty prachy nestojí - raději bych si vybral model s výkonnějším seriovým motorem. (třeba 1.4 16V nebo 1.8 HGT :D )

Taky zastavam nazor, ze motor musi bejt uz od vyroby vykonej. Nez chipovat 1,2 tak sem si radsi rovnou koupil HGT. Pro me byla ale primarni mala pojistka a nizka spotreba.

PS: to neni diagnostika myho auta, ale bude moc se to lisit nebude.

Napsal: 22 bře 2006, 06:54
od Patrik
No jak myslíš. Já mám jiný názor, který jsem si vytvořil ze svého praktického odzkoušení a teoreticky potvrdil z výkonových křivek pro tento motor. Tvůj názor ti neberu. A určitě si minimálně užíváš krásného zvuku, který 1.2 16V v těchto otáčkách má.

Jo a jestli tu má někdo 1.2 16V 85PS z Punta Mk1, tak tam vytáčení motoru do 6.200 otáček smysl má, tento motor má jinou výkonovou charakteristiku.

Napsal: 22 bře 2006, 12:00
od KUFI
Patrik píše:No jak myslíš. Já mám jiný názor, který jsem si vytvořil ze svého praktického odzkoušení a teoreticky potvrdil z výkonových křivek pro tento motor. Tvůj názor ti neberu. A určitě si minimálně užíváš krásného zvuku, který 1.2 16V v těchto otáčkách má.
Vis co me taky ale napadlo? Ze ty vlastne mas 5ti kvalt, kdezto ja 6ti kvalt. Takze jiny zprevodovani bude hrat taky asi velkou roli ve vytaceni motoru...

Napsal: 04 kvě 2006, 18:03
od KUFI
Tak se musim zase podelit o zazitky se spotrebou :) Zatimco sem v zime jezdil za 11-12km/l, tak ted kdyz je teplo a mela by spotreba klesnout (a navrch mam letni gumy), tak mi to ukazuje naopak jeste vic - 10,5km/l (=9,5l/100km) a nedokazu se dostat ani na 11 at jedu sebepomalejs :) Podle trechnicaku bych mel jezdit mesto za 8,1 a mimo mesto za 5,3. A to v recenzich dokonce pisou, ze s tim jezdily za 4,5...to by me zajimalo jak s tim jezdily :roll: Kdybych mel HGT, tak s tim budu jezdit tak za 15l :D
Nebo mam diru v nadrzi...

Napsal: 04 kvě 2006, 20:31
od VOMIK
Mám MK II 1.2 16V a po městě s tím jezdím za 7.2l A to ho nehoním.

Napsal: 04 kvě 2006, 23:57
od KUFI
VOMIK píše:Mám MK II 1.2 16V a po městě s tím jezdím za 7.2l A to ho nehoním.
Tak ted sem s tim jel jako šnek (max 100km/h :D ) a kupodivu se mi tam na zlomek sekundy objevilo i 16km/l (jinak 14-15km/l). Ja snad jeste na stary kolena zacnu jezdit podle predpisu, abych usetril na benzinu... :D

Napsal: 05 kvě 2006, 06:10
od poitromasoni
KUFI píše:
VOMIK píše:Mám MK II 1.2 16V a po městě s tím jezdím za 7.2l A to ho nehoním.
Tak ted sem s tim jel jako šnek (max 100km/h :D ) a kupodivu se mi tam na zlomek sekundy objevilo i 16km/l (jinak 14-15km/l). Ja snad jeste na stary kolena zacnu jezdit podle predpisu, abych usetril na benzinu... :D
takze jinak receno si delas z lidi prdel... :roll:

Napsal: 05 kvě 2006, 11:41
od KUFI
poitromasoni píše:
KUFI píše:
VOMIK píše:Mám MK II 1.2 16V a po městě s tím jezdím za 7.2l A to ho nehoním.
Tak ted sem s tim jel jako šnek (max 100km/h :D ) a kupodivu se mi tam na zlomek sekundy objevilo i 16km/l (jinak 14-15km/l). Ja snad jeste na stary kolena zacnu jezdit podle predpisu, abych usetril na benzinu... :D
takze jinak receno si delas z lidi prdel... :roll:
Tak trochu :D

Napsal: 06 kvě 2006, 20:46
od VOMIK
KUFI píše:
VOMIK píše:Mám MK II 1.2 16V a po městě s tím jezdím za 7.2l A to ho nehoním.
Tak ted sem s tim jel jako šnek (max 100km/h :D ) a kupodivu se mi tam na zlomek sekundy objevilo i 16km/l (jinak 14-15km/l). Ja snad jeste na stary kolena zacnu jezdit podle predpisu, abych usetril na benzinu... :D[/quote
Po městě 100km/h nejezdím.Né kvůli spotřebě.Sešlápnout pedál umí každej.

Napsal: 07 kvě 2006, 01:31
od KUFI
VOMIK píše:Po městě 100km/h nejezdím.Né kvůli spotřebě.Sešlápnout pedál umí každej.
Kazdej ne. Trebas žencký a stary páprdove se 120ítkama to neumej :D

Napsal: 10 kvě 2006, 01:30
od KUFI
Ted sem se vratil z Eurofightera a celou cestu Plzen<-->Prágl sem to vetsinu casu rval mezi 150- 200km/h, abych otestoval spotrebu pri vysokych rychlostech. A zjistil sem, ze pri 180km/h ta 1,2 16V (6ti kvalt) si bere presne 10 litru. Coz je na tak malej obsah myslim velice pekny. btw - pri 160km/ h to zere 9,7l.
Jen tak pro zajimavost...s Dukátem 2,0JTD kdyz jedu 160km/h (maximum nez exploduje motor :) ), tak mam spotrebu mozna nakych 14-15 litrů...
btw - nakej perletove zelenej tuňák mk1 se mi u Berouna snazil ve 170km/h predject, tak sem ho z ty troufalosti hnedka vyléčil :D 8)

Napsal: 10 kvě 2006, 14:03
od Dohy
gratuluji ;-) me to papa dost mam tezkou nohu a radsi to ani neresim

Napsal: 21 kvě 2006, 10:24
od Dodo
Niekde som čítal,že pri jazde z kopca zo zaradeným chvaltom,vstrekovacia jednotka zastaví prívod paliva do motora a tým je spotreba nižšia ako keď je vyradený neutrál.Vtedy je motor udržiavaný na volnobehu.Môže to byť pravda?

Napsal: 21 kvě 2006, 12:10
od Kakin
Dodo píše:Niekde som čítal,že pri jazde z kopca zo zaradeným chvaltom,vstrekovacia jednotka zastaví prívod paliva do motora a tým je spotreba nižšia ako keď je vyradený neutrál.Vtedy je motor udržiavaný na volnobehu.Môže to byť pravda?
Podle mojeho nazoru to pravda je :wink:

Napsal: 21 kvě 2006, 13:11
od KUFI
Dodo píše:Niekde som čítal,že pri jazde z kopca zo zaradeným chvaltom,vstrekovacia jednotka zastaví prívod paliva do motora a tým je spotreba nižšia ako keď je vyradený neutrál.Vtedy je motor udržiavaný na volnobehu.Môže to byť pravda?
Pri zarazeny rychlosti a sundany noze z plynu je uzavrenej privod paliva a spotreba se rovna nule.