Stránka 5 z 5
Re: motor 1.2,8V - cuká
Napsal: 13 lis 2013, 22:55
od elektromusic
ak by bola vadna RJ asi by som to nechal tak...je to investicia jak svina..musim mat istotu chapes
mam otazku: ak odpojim konektor potenciometra skrtiacej klapky...auto mi pojde? chcem vyskusat ci to nahodou nebude vybehanym potenciometrom no nechcem nieco pokazit este viac...teoreticky auto by malo ist s o cosi vacsou spotrebou..alebo nie?kto sa v tom vyzna?
Re: motor 1.2,8V - cuká
Napsal: 14 lis 2013, 06:24
od Sp4jo
Ja som to tiez moc nechcel riesit... ale ked som sa stveral z Banskej Bystrice na Donovaly na 3 valcoch do smiechu mi moc nebolo. Vdaka Bohu hore na kopci sa to akosi umudrilo, tak domov som dosiel uz v poho.
Re: motor 1.2,8V - cuká
Napsal: 29 pro 2013, 12:44
od Marian10
Ahojte, mám Fiat Palio Weekend 1.2 8V (LPG) a mám podobný problém so štartovaním, keď mám studený motor. Auto odpáli dostane sa do otáčok a potom zhasne. Keď druhý raz otočím kľúčom, tak musím dlhšie točiť aby mi odpálil. Toto mi robi len keď je motor studený a po naštarovaní keď pridám plyn tak trocha akoby pridusilo motor, ale potom už ide bez problemov.
V servise sa mi pohrali s riadiacou jednotkou (museli ju nastaviť) a išlo to dobre, ale po 4 mesiacoch sa mi to znova opakuje. Povedali mi, že pravdepodobne bude chybna riad. jednotka, ze si nevie zapamatať stavy.
V tomto servise mi montovali aj LPG na ktoré mám ešte aj záruku (mám ho 7 mesiacov). Neviete mi niekto poradit čím to je a či to môže byť tou riadiacou jednotkou? lebo mám na to podozrenie. dakujem
Re: motor 1.2,8V - cuká
Napsal: 29 pro 2013, 13:33
od cinzano
Trval bych na opravě v rámci záruky na LPG. ŘJ se sama od sebe nepokazí, to jen rádi tvrdí neumětelové, když neví kudy kam.