Přečetl jsem to celé,hezký průřez od koupi nového
Co mě ale trochu zarazilo,tak jak jste to rozsekali hned ze startu
Já mám pandu 4x4 1,2 8V už 6tým rokem,je to denně v provozu(práce) a každý víkend v jakémkoliv ročním období průjezdy tím nej HC terénem,jaký si lze k tomuto autu vůbec představit,bláta,mokřady,lesy,pole,sjezdovky v zimě atd.(koníčky) a zatím jsem si tedy opravdu pořádně neškrtl ani tím originál 4mm tlustým nájezdovým plechem pod motorem.Výhledy jsou z toho takové,že člověk skoro vidí pod sebe a vzadu až na zem
Když si pod to chci lehnout na kontroly podvozku,nemusím to ani zvedat a vlezu se tam celý.
Když jsem ji kupoval,tak to mělo tachometrově 150tis,reálně odhadem tak 200tis.Auto jako nové zvenčí i zespod,technický stav až na chrastící spojkové ložisko,semtam zacinkající kardan byl špičkový.Bývalý majitel myslivec auto taky nešetřil
A světe div se,doposud to ložisko chrastí a kardan semtam zacinká,dělá to tak celých 6 let a stav se nikterak nemění,prostě jsem se na to sprostě vyprd.Snad to vydrží ještě tuto zimu,modlím se a oroduji,jako každým rokem.Je to totiž příšerná investice
To,že ale skoro nic neměním,neznamená,že se o auto nestarám a nekontroluji ho a nepromazávám,každičký nový zvuk nenechám bez povšimnutí,naštěstí jich moc nepřibylo
Jediné investice z mojí strany za tuto dobu byly-výměna prasklé zadní pružiny,zadní kotouče,výměna manžety homokloubu na kardanu,výměna guferka na řadícím domečku,investice všeho všudy do 1000kč,dělal jsem to všechno jako obvykle sám.Minulou zimu mi vystřelila do xichtu sluneční clona,jak se to plastové raménko v mrazu rozstřelilo při zaklopení-opravil jsem doma.Jinak jen motorový olej,filtry a benzín,semtam promazat lanovody,heblátka,prostě údržba
Ani rozvody jsem na tom ještě neudělal a myslím,že předchozí majitel snad jen jednou-doufám,že nekecal.Měnil jen obě přední ramena,což bylo vidět při koupi
Oleje to sežere od výměny do výměny cca půl indikátoru měrky,výfuk stále původní origoš
Spolehlivostí bych toto auto přirovnal ještě nad Octávku I TDI,kterou taky vlastníme již 10 let.
Prostě tak to má vypadat
Jinak jízdní komfort tak lady nivy,ale terénní schopnosti taky a vo to go
Docela mě udivilo,jak píšeš,že ti to chlístně olej do sání,toto neznám,mám sání suché jak pepř i při takovém nájezdu.Co máš za motorizaci?
P.s:Už teď vím,že až to někdy klekne,tak další auto bude naprosto to samé.Nevěřím,že by byl v dnešní době někdo schopen vyrobit ještě něco takového