Stránka 5 z 12
Re: Kupa linei
Napsal: 26 čer 2009, 21:59
od TOMBY
Změřil bych si baterku, může být špatná (slabá), Fiaty na tento problém trpí.
Domačkej veškeré pojistky a relátka v motorovém prostoru ve Fuse boxu a uvnitř vozu.
Prověř možnou spojitost se spínací skříňkou. Dělo se mi něco podobného na Pandě.
Pak už snad jen návštěva servisu a diagnostika závady.
Re: Kupa linei
Napsal: 30 čer 2009, 14:45
od Komanche
me to hodne pripomina vymlacenou baterku dle popisu...
jinak jsem se zrovna vratil z dovolene, Chorvatsko po ose, 2000km dle predpisu, prumerna spotreba 5,0/100
Re: Kupa linei
Napsal: 30 čer 2009, 18:55
od TOMBY
Moc pěkná spotřeba
Re: Kupa linei
Napsal: 01 srp 2009, 17:42
od vodic62
Take jsem hrdy majitel Fiatu Linea 1,4 8V Dynamic v bile barve. 57kW mi neprijde zas tak malo a pokud clovek motor trochu vytoci, tak umi i slusne zabrat. Sedel jsem i v predvadecim 1,4 Tjet, ale ani se mi moc nelibil. Sice to ma o poznani vetsi zatah od 2,5tis. nahoru, ale kdyz na to clovek na krizovatce slapne, tak aby sel na kafe, nez se motoru podari pretlacit turbo a dostat se do otacek, kde mu zacne turbo konecne pomahat. To same mi vadi u Skodovackych 1,9TDI. Nemam rad, kdyz motor nejde hned za plynem.
V kazdem pripade je auto stredem pozornosti. Ackoliv jsem puvodne uvazoval o jine barve, nakonec jsem zjistil, ze bila Linee moc slusi. Na ulici se za autem lide pravidelne otaceji
Zatim mam najetou pouze 3400km, takze jeste nemuzu moc hodnotit spolehlivost, ale zadny problem se zatim neobjevil. Akorat pri instalaci alarmu mi neco provedli s konektorem airbagu ridice, takze jsem musel do servisu, ale jinak vse ok. Moc jsem spokojen s kvalitou zpracovani a sedacky jsou dokonale.
Momentalne jezdim prumerne po Praze za 6,9l, pri cestovani po okreskach za 6l.
Re: Kupa linei
Napsal: 05 srp 2009, 16:34
od sazynek
Rád bych se podělil s pár zkušenostmi s Lineou 1.4 TJET.Jak jsem již psal v předchozím příspěvku nadšení trvá je to nádherné auto a v této motorizaci nemá cenu řešit nějaký prodlevy turba či stát na stopkách zda fakt dokáže to či ono.Je to srdcovka a nemusím být Michael Schumacher abych zkoušel co umí a co už ne.Lidi je to auto co umí jet a zaroveň pobavit.Nicméně za dobu užívání mám najeto chybých 6000 km se objevilo pár drobností který kluci v Tureckým Tofasu asi odbyli.Prvně se jedná o povrzávající středový panel ale jak už někdo psal jedná se o prkotinu.Co mě štve víc je celkem nechuť řadit zpátečku.Přeci jen přesnost by mohla být lepší.Občas musím počkat až se zoubky v převodovce domluví a dovolí mě zařadit zpátečku jinak v pohodě.Co mě přímo rozčiluje a to teda totálně zprznili je plastový víčko nádrže .Pokaždé když jdu tankovat bych toho kdo to má na svědomí nakopal.Teď mě trápí další maličkost mám zadní dveře s elektrickým stahováním oken.No a to se celkem po italsku rozhodlo že bude sloužit jen na půl.Takže okna se stahují v půlce se zastaví a nereagujou ani na prosbu.Nezbyde než je vytáhnout a pustit klimu.To ale v servisu snad pořeší.když už jsem u zadních dveří taky mě potrápila když v zimě zústala viset klika zadních dveří a já musel půl cesty do práce jet s přivřenými dveřmi s topením na plno a počkat až to povolí a půjde to hladce zavřít.Po této zkušenosti jsem trnul zda to neuděla znova a tak jsem raději chodil druhou stranou.No a poslední restík tohoto krásného vozítka je též zajímavý když panuje počasí nad 25 stupnů ozývá se od podvozku koncert zvuků který ovšem ustane v okamžiku kdy teplota klesne pod tuto hranici a pak už je ticho a nepřinutím jej vidat ani hlásek.Takže jak vidíte všechno má svoje mouchy a i když to není nic co by ohrozilo jízdu občas to tzv.Nas... Pokud má někdo stejný příznaky budu rád když se podělí o zkušenosti.
Re: Kupa linei
Napsal: 05 srp 2009, 17:24
od Anduril
s temi okny vzadu to je snad normalni ne? To tak u zadnich oken byva, ze nejdou otevrit uplne..kam by se do tech dveri vesly..
Re: Kupa linei
Napsal: 05 srp 2009, 20:02
od vodic62
Ja obecne nemam rad turba, to neznamena, ze TJet je nejaky sunt. Jen to ma proste turbo
Me stredovy panel ani nemukne, ale zpatecka opravdu neni idealni. Cca tak v 50% pripadu se ozvou zuby. Ne, ze by se ji tam vylozene nechtelo, ale protoze se v motorech obcas hrabu, tak mi pri tom zvuku lehce vstavaji chlupy.
Co mas proti vicku nadrze? Me prijde byt naprosto v poradku. Opravdu proti nemu nemam jedinou namitku.
A k podvozku - neozyva se mi z nej absolutne nic. Ani v tech nejhorsich vedrech. Pouze me stvou poklice, protoze se na kostkach a nekterych nerovnostech obcas rozdrnci. Nic hrozneho, ale otravuje me to. Jeste jsem neprisel na to, jak je premluvit, aby to nedelaly. Ani stahovaci pasky nepomohly. Snad na to casem prijdu.
Re: Kupa linei
Napsal: 07 srp 2009, 07:47
od sazynek
No každopádně s těmi okny asi máte pravdu nějak jsem zapoměl na jejich vykrojení a z nějakýho přechodnýho pominutí jsem měl pocit, že dřív to šlo stáhnout až dolů.Trošku mě to naštvalo, ale když jsem na to mrknul tak na tom něco je... Takže sorry
Jinak víčko nádrže. Nemám nic proti otvírání ,ale spíš mě štve to ,že při závírání krytu pruží tak ,že musím zkoušet několik pokusů než se podaří zavřít.Což by u takovýho auta dělat nemuselo.Jinak je O.K.No a ten podvozek...Ja fakt nevím mám tam elektrony 16" takže poklice mužu vyloučit. Nicméně už jednou jsem s tím byl ve fiatu a měnili tlumiče a jejich dorazy čímž odstranili vrzání v zimě ,ale v létě je to docela koncert vypadá to jak kdyby výfuk mlátil o kryty a nebo měl volnou rezervu v kufru já fakt nevím, ale nijak se to nezhoršuje ani neprojevuje za jízdy.Ale člověka to docela štve když veze někoho kdo co jakoby laik si toho všimne a ptá se co mě to tam klepe.Řeším to auto rádiem
Jinak super už mockrát jsem s T Jetem vyřádil a ztrapnil pár mistrů v Octávkách kteří moc rádi levej pruh.Každopádně spotřeba kolem 8 litrů holt dynamika.I tak ,ale naprostá spokojenost.
Re: Kupa linei
Napsal: 18 srp 2009, 09:28
od Komanche
me vicko nadrze maximalne jde blbe zavirat, musim ho hodne domacknout nez "cvakne"... jinak zadny dalsi spatny priznaky nemam... I zpatecka jde radit bez problemu. Jen bych uvital 6Q prevodovku, uz jsem ji zacal shanet, vymenit by mela jit bez potizi
Re: Kupa linei
Napsal: 21 srp 2009, 20:26
od vodic62
Me vicko nadrze funguje uplne bez problemu. Nebo mam vetsi silu
Tenhle tyden jsem se v aute dost vrtal, takze nakonec doslo i na ty divne vibrace (nebo jak to nazvat) na hrbolech. Poklice to opravdu nejsou, protoze jsem je zkusil sundat a nezmizelo to. Ovsem ten zvuk bych v kazdem pripade popsal jako typickou uvolnenou poklici. Opravdu bych rekl, ze to zni jako plast drncici o kov. Bohuzel jsem nic neobjevil. Byl jsem pod autem dost dlouho a nic uvolneneho tam neni.
Zvuk se ozyva pri prejeti hrbolu, kdy se razy do karoserie temer neprenasi, takze to vypada, ze by zdroj hluku mel byt nekte na naprave (rameno, tlumic, naboj kola, trmen, kolo...). Jenze tam take nemuzu nic najit. Takovehle zvuky se obcas ozyvaji, kdyz jsou uvolnene desticky, ale ty drzi jak pribite. Navic by to pri mirnem brzdeni melo prestat a to se nedeje.
Takze zatim jedine zjisteni je, ze to je nekde pravo vepredu
Bohuzel vic jsem nezjistil. Chtelo by to nejakeho dobrovolnika, ktery by si vlezl pod auto za jizdy
Re: Kupa linei
Napsal: 24 srp 2009, 17:22
od vodic62
Tak to klepani byla ta nejvetsi blbost, co to mohla byt
Postupne jsem zacinal mit pocit, ze to nejde uplne zespoda, ale spis vepredu. Takze jsem prolezal masku, az jsem zkusil bouchnout pesti do kapoty a ejhle. Distancni gymy na kapote stacilo trochu vytocit a bylo. Ted uz se na hrbolech neozyva absolutne nic. Ale trvalo mi to
Re: Kupa linei
Napsal: 25 srp 2009, 07:09
od sazynek
Tak to je Good news to vyzkouším taky, protože je to možnost co by to mohlo být. V servisu to prošli mockrát s výsledkem ,že je všechno naprosto v pořádku. Ale tohle by nikoho nenapadlo.Takže jen bych prosil o upřesnění co přesně jsi pošteloval a o kolik.Každopádně bych byl moc rád kdyby to bylo ono.Jen si neumím vysvětlit proč to v zimě nedělá a v teple jo.Ale za zkoušku nic nedám.
Re: Kupa linei
Napsal: 25 srp 2009, 08:23
od vodic62
Ja jsem to mel take teplotne zavisle. Me to naopak v teple delalo minimalne, ale kdyz bylo studene rano, delalo to mnohem vic. Holt je to plechove, takze se to vsechno krouti na zaklade teploty.
Kdyz zvednes kapotu, tak na jeji spicce vprostred je zamek. Jenze ten je celej kovovej, takze je potreba, aby kapota byla trochu napruzena a i po zavreni byla stale oprena do zapadky, jinak muze v zamku zacit diky male vuli mechanizmu zacit bouchat. Od toho jsou na na kapote 2 gumove spalky, jejichz vyska se da nastavit zatocenim, protoze maji zavit (zadna novinka, takhle to ma vetsina aut). Takze staci trochu vytocit, aby byly vyssi. Pokud to prezenes, tak ti nepujde kapota zavrit. Pokud to bude malo, kapota bude sedet jen na zamku a bude v nem moct poskakovat.
Ted uz jen drzim palce, aby to byl i tvuj pripad.
Re: Kupa linei
Napsal: 25 srp 2009, 10:17
od sazynek
Super! díky hned jak dojedu z práce na to mrknu a pokud to bude ono tak budu velice rád ,protože mě to docela štvalo.Je to tichoučký autíčko ,ale když v něm něco klepe je to o nervy, protože člověk neví jestli je to blbost nebo nějakej začátek problému.Každopádně pokud se tohle podaří odtranit tak jsem s lineou naprosto spokojenej a budu se křenit od ucha k uchu ,když bude někdo na Fiat nadávat.Je to super auto s krásnou cenou a super motorem.Takže předem dík za pomoc.
Re: Kupa linei
Napsal: 01 zář 2009, 12:05
od sazynek
Tak jsem to zkusil a nezbývá mi nic jiného ,než před Vámi smeknout a až k zemi se uklonit jelikož po marných návštěvách servisu a několika pokusech kdy jsem si na zvuky začínal zvykat a známým omlouvat ...Jezdím opět v naprosté tichosti.Skutečně stačilo poladit kolíky na kapotě a záhadné zvuky jsou fuč.Sice to bylo doladění jako když zavadí ,ale pokud by to zase začalo tak už vím co to je a je to maličkost to spravit.Takže ještě jednou dík a snad budou už jen samé spokojené kilometry a maximálně pár takových blbostí.