Stránka 5 z 9

Napsal: 04 črc 2007, 07:13
od Dohy
ja sem vzhuru den co den v pul 5

Napsal: 04 črc 2007, 07:14
od n8w
Dohy píše:ja sem vzhuru den co den v pul 5
aha:))) respect...

Napsal: 04 črc 2007, 07:19
od Dohy
ne zaměstání :lol:

Napsal: 04 črc 2007, 09:12
od marty3d
Dohy píše:a JENDA MK II AUTOMAT 1.2 16v nechci nic proti nemu ale jeli jsme po dalnici vedle sebe kdo z koho a do 170TI JSME SLI UPLNE STEJNE !! akorat ze ja na 170ti uz mel otacky temer na omezovaci a uz to stalo jemu to slo asi na 180 -- 185..
jj, s tim mojim sem už 180 taky jel, ale po shit cestě, věřim mu tak na 190, ale vic ne.

Napsal: 04 črc 2007, 09:44
od Dohy
8)

Napsal: 04 črc 2007, 10:05
od Katy
2vencapunto: a nesla k tomu "cernemu vrsku" na vstrikovani natahnout cela ¨roura az ke svetlu skoro a tam prdnout filtr ???
kuwa, to ma punto fakt na prd...

Ale treba Tombady ma taky ten hribek od Greenu na vstrikovani primo a vzduch ma vedenej nasavacem na kapote !
takze to tam nema jen tak na "paradu" jako nekteri tuneri...
....i kdyz ted nevim jestli tam nema jeste jeden filtr konusovej na privod k tomu hribku pres trubku... jsem to videla pred rokem a pamet mi nejak pokulhava :lol: ale proste si pamatuju dva greeny... :oops:

Obrázek

Napsal: 04 črc 2007, 10:15
od Dohy
nevim myslim ze nemel kdyz sem se dival nechci kecat.. ale videl jsem jak to ma reseny jafik a udelam to taky tak punto to ma docela na nic a ten nasavac je dost dobry

Napsal: 04 črc 2007, 10:17
od Katy
jak to ma Jafik ?

Napsal: 04 črc 2007, 10:20
od Dohy
Neco jako tombady nejspis ..

Napsal: 04 črc 2007, 17:12
od Vencapunto
Chtěl sem udělat jinak,ale abych dal filtr až někam ke světlu,musel bych vyndat servo,neni tam nikde místo.Ale napodlo mě že ten plast otočím na druhou stranu a natáhnu od něj trudku někam pod baterku a tam dam filtr.Bude to daleko od svodů a pujde tam čerstvej vzduch.A řešení jako má Tombady se mi moc nezamlouvá,spíš něco jako má Pája

Napsal: 09 črc 2007, 10:26
od Hannibal
Pokud můžu, tak přidávám svůj názor na filtry, mám Punto I, 55 a připadá mi, že se zvuk s instalací klasickýho hříbku(absolutní Noname) změnil poměrně hodně. Vevnitř v autě to skoro nevnímám, ale poté, co jsem slyšel svýho Punťu zvenku, jsem byl upřímně potěšen. Ale myslím si, že hodně záleží na tom, kam a jak se filtr umístí. První pokus byl total bastl, nasazenej jen tak, aby tam byl a zvuk byl kapku jinej jen v nižších otáčkách. Teď jsem stvořil takový pseudosání a zvuk se změnil daleko víc. Poslední věc, co řeším, je odstínění, filtr mám od motoru docela daleko, ale stejně je pořád z jedné strany horkej. Proto mě docela zaujaly fotky kluků, kteří se s ničím takovým ujevně moc nerozpakujou :D

Napsal: 09 črc 2007, 10:30
od Milsn
2Hannibal: Pošli fotku..! Pořád vymýšlím jak to namontovat..

Napsal: 09 črc 2007, 10:36
od PulMiloš
No a třeba nejen fotku, ale i nahranej zvuk :-)

Napsal: 09 črc 2007, 10:49
od Hannibal
Milsn píše:2Hannibal: Pošli fotku..! Pořád vymýšlím jak to namontovat..
Jj, budu muset sehnat foťák, můj je lehce out of order, a něco sem vrznu...ale zázrak to není :oops:

Napsal: 09 črc 2007, 10:50
od Hannibal
PulMiloš píše:No a třeba nejen fotku, ale i nahranej zvuk :-)
Já ti ho popíšu...před úpravou to znělo jako vysavač.Teď je to vysavač ve sklepě :D