Stránka 5 z 17

Napsal: 11 kvě 2007, 13:43
od Dohy
ja si delal legraci jako ze to nekdo naboural a jeste do toho KOPL VZTEKY jako do plechovky :lol: :lol:

Napsal: 11 kvě 2007, 14:04
od Katy
Kaufik píše:dneska budu měnit ty silentbloky a dávat tam ten puk takže to nafotíím.
to bys byl moc hodnej ;)
a nejakej popisek pak k tomu.

Napsal: 12 kvě 2007, 16:37
od b@fi
Katy píše:
Kaufik píše:dneska budu měnit ty silentbloky a dávat tam ten puk takže to nafotíím.
to bys byl moc hodnej ;)
a nejakej popisek pak k tomu.

jj.... ak vies o aky typ (oznacenie) loziska ide skus to popisat bo nechce sa mi kupovat dve sady po 2000Sk/sada ak tam staci vymenit len tie loziska.Bol by som vdacny. :)

Thx

Napsal: 12 kvě 2007, 20:17
od Arrow79
Banda hovorite o tomto?

http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/Wac ... aczMK1.htm

ak ano, tak kolega to na svojom MK1 menil nedavno, cena tej opravnej sady bola cca 980SK/ks (bafi)

Napsal: 13 kvě 2007, 08:12
od b@fi
Ano ,presne o tom sa tu hovori...len som stoho trosku mimo.... z toho navodu :( ....v novej sade su klasicke loziska a potom na konci tam chlapik tlaci nejake kuzelove-valcekove lozisko :?: :?: :?: .
Hovoris ze ho to vyslo cca.1000Sk/na sadu...mne hovoril jeden tipek vyse 2000Sk...zeby ma chcel odrbat :?: :evil: .

BTW nevedel by ten tvoj kolega povedat ake lozisko to bolo?? typ a oznacenie...samotne lozisko zozenies lacno... :wink:
Vdaka za odpoved

Napsal: 13 kvě 2007, 09:56
od Arrow79
bafi: ide o to, ze kolegovi sa hybala cela zadna naprava do stran. Tak menil komplet vsetko a nie iba loziska. Oznacenie skusim zistit. No, ceny sa pohybuju rozne, on to kupoval v Autotechne, kde si vybavis velmi jednoducho aj karticku na 10% zlavu.

Napsal: 13 kvě 2007, 11:41
od Vencapunto
To B@fi:To ložisko zvenku vypadá jako obyč,ale je to válečkový ložisko,taky sem z toho návodu byl vykulenej,ale je to tak.

Napsal: 14 kvě 2007, 20:12
od b@fi
U mna by stacila vymena len tych lozisiek ..a tie dokazem zohnat aj zadara....aj ked su tam este nejake plastik diely a krytky...menili ste si to sami alebo ste to dali do "servisu"..na kolko hodin prace to vychadza??

Kaufik by sa uz mohlo aj rozhybat s tym navodom... :?: :?: :)

Napsal: 14 kvě 2007, 20:30
od Vencapunto
Já to dělal sám doma s pomocí táty a sadou klíču.Jinak se to dá komplet stihnout tak za 4 hoďky.Já to dělal celej den,zbrzdili mě utrhaný šrouby na stabilizátoru.Jinak mě všichni strašili jaká to je pakárna,ale docela to jde.

Napsal: 15 kvě 2007, 18:15
od b@fi
[quote="Vencapunto"]Já to dělal sám doma s pomocí táty a sadou klíču.Jinak se to dá komplet stihnout tak za 4 hoďky.Já to dělal celej den,zbrzdili mě utrhaný šrouby na stabilizátoru.Jinak mě všichni strašili jaká to je pakárna,ale docela to jde.

Hmm..ked ty 4 hod. tak potom ja cely den :) ....co vsetko je treba na to?
Aj nejake speeci naradie treba na to...potrebujes asi podlozit pod pruzinu...nemozes napisat nejaky "kratky" postup ???....rozmyslam ze si to vymenim sam doma...nechce sa mi davat 2-3 litre niekomu len tak...uz samotne suciastky do toho bude slusna palka (loz. sada,siletbloky a asi aj tlmice vymeni).
Vdaka.

Napsal: 17 kvě 2007, 20:58
od TV-Punto
...ak si z BA, spravim ti cenu :idea:

Napsal: 18 kvě 2007, 20:18
od b@fi
TV-Punto píše:...ak si z BA, spravim ti cenu :idea:
Momentalne som v Trnave a este asi pol roka budem :) ........za kolko by si to vymenil? (casovo aj financne???)
Vies zohnat vsetky veci na to?
Mozno sa dohodneme.... :wink:

Napsal: 24 kvě 2007, 20:31
od AndyXL
To Kaufik: Tak toto sa mi robit vobec nechcelo. Raz som sa o to pokusil, uvolnil som napravu, ale silenblok nechcel ist von. Tak som to nechal tak.

Inak Punto som uz zial minuly rok predal (nie ze by som velmi chcel, nemozem si vsak dovolit zivit 2 auta), novemu majitelovi som venoval aj nove silenbloky. Teraz som vsak nasiel doma aj "puky" znacky SWAG, ktore som vtedy tiez kupil. Cena za pár bola 1200 Sk, ponukam ich za 800 Sk, ak by mal niekto zaujem.

Napsal: 15 srp 2007, 18:38
od Arrow79
Mam taky problem... MK2..

Menil som pruziny na zadnej naprave, zaroven s nimi som menil jeden spodny doraz pruziny, kvoli tomu, ze gumicka uz bola v prdeli. Problem je ale teraz taky, ze mi po troch dnoch od vymeny zacala hrozne buchat zadna naprava. Vcera som to pozeral, zistil som, ze bucha pravy tlmic... pokrutil som nim o 180 stupnov a nebuchal.. dnes zas nieco bucha..

Pruziny boli menene sposobom: nadvihnutie zadku, povolenie tlmicov na spodnej casti, spustenie napravy, vymena pruzin, naspat naprava, naspat tlmice.. nic viac nebolo povolovane...

Ked sa to vsetko na naprave nastrieka olejom, je ticho.. akonahle sa to vypari, bucha to ako dive.. na nerovnostiach.. prosim ak niekto riesil nieco podobne, resp. rovnake.. nech napise.. dakujem.

Napsal: 15 srp 2007, 19:20
od mauglibn
no dobre takze som sa nasiel v tejto teme :D teda ten buchot zo zadnej napravy... cez vikend sa bude riesit... uf dufam ze najdem manika co to uz niekedy robil...