HELP - Hluky na zadní nápravě
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Katy píše:to bys byl moc hodnejKaufik píše:dneska budu měnit ty silentbloky a dávat tam ten puk takže to nafotíím.
a nejakej popisek pak k tomu.
jj.... ak vies o aky typ (oznacenie) loziska ide skus to popisat bo nechce sa mi kupovat dve sady po 2000Sk/sada ak tam staci vymenit len tie loziska.Bol by som vdacny.
Thx
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1765
- Registrován: 05 dub 2007, 09:31
- Bydliště: Zvolen, SK
- Kontaktovat uživatele:
Banda hovorite o tomto?
http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/Wac ... aczMK1.htm
ak ano, tak kolega to na svojom MK1 menil nedavno, cena tej opravnej sady bola cca 980SK/ks (bafi)
http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/Wac ... aczMK1.htm
ak ano, tak kolega to na svojom MK1 menil nedavno, cena tej opravnej sady bola cca 980SK/ks (bafi)
Punto MK2 1.2 8V ELX
Ano ,presne o tom sa tu hovori...len som stoho trosku mimo.... z toho navodu ....v novej sade su klasicke loziska a potom na konci tam chlapik tlaci nejake kuzelove-valcekove lozisko .
Hovoris ze ho to vyslo cca.1000Sk/na sadu...mne hovoril jeden tipek vyse 2000Sk...zeby ma chcel odrbat .
BTW nevedel by ten tvoj kolega povedat ake lozisko to bolo?? typ a oznacenie...samotne lozisko zozenies lacno...
Vdaka za odpoved
Hovoris ze ho to vyslo cca.1000Sk/na sadu...mne hovoril jeden tipek vyse 2000Sk...zeby ma chcel odrbat .
BTW nevedel by ten tvoj kolega povedat ake lozisko to bolo?? typ a oznacenie...samotne lozisko zozenies lacno...
Vdaka za odpoved
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Vencapunto"]Já to dělal sám doma s pomocí táty a sadou klíču.Jinak se to dá komplet stihnout tak za 4 hoďky.Já to dělal celej den,zbrzdili mě utrhaný šrouby na stabilizátoru.Jinak mě všichni strašili jaká to je pakárna,ale docela to jde.
Hmm..ked ty 4 hod. tak potom ja cely den ....co vsetko je treba na to?
Aj nejake speeci naradie treba na to...potrebujes asi podlozit pod pruzinu...nemozes napisat nejaky "kratky" postup ???....rozmyslam ze si to vymenim sam doma...nechce sa mi davat 2-3 litre niekomu len tak...uz samotne suciastky do toho bude slusna palka (loz. sada,siletbloky a asi aj tlmice vymeni).
Vdaka.
Hmm..ked ty 4 hod. tak potom ja cely den ....co vsetko je treba na to?
Aj nejake speeci naradie treba na to...potrebujes asi podlozit pod pruzinu...nemozes napisat nejaky "kratky" postup ???....rozmyslam ze si to vymenim sam doma...nechce sa mi davat 2-3 litre niekomu len tak...uz samotne suciastky do toho bude slusna palka (loz. sada,siletbloky a asi aj tlmice vymeni).
Vdaka.
To Kaufik: Tak toto sa mi robit vobec nechcelo. Raz som sa o to pokusil, uvolnil som napravu, ale silenblok nechcel ist von. Tak som to nechal tak.
Inak Punto som uz zial minuly rok predal (nie ze by som velmi chcel, nemozem si vsak dovolit zivit 2 auta), novemu majitelovi som venoval aj nove silenbloky. Teraz som vsak nasiel doma aj "puky" znacky SWAG, ktore som vtedy tiez kupil. Cena za pár bola 1200 Sk, ponukam ich za 800 Sk, ak by mal niekto zaujem.
Inak Punto som uz zial minuly rok predal (nie ze by som velmi chcel, nemozem si vsak dovolit zivit 2 auta), novemu majitelovi som venoval aj nove silenbloky. Teraz som vsak nasiel doma aj "puky" znacky SWAG, ktore som vtedy tiez kupil. Cena za pár bola 1200 Sk, ponukam ich za 800 Sk, ak by mal niekto zaujem.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1765
- Registrován: 05 dub 2007, 09:31
- Bydliště: Zvolen, SK
- Kontaktovat uživatele:
Mam taky problem... MK2..
Menil som pruziny na zadnej naprave, zaroven s nimi som menil jeden spodny doraz pruziny, kvoli tomu, ze gumicka uz bola v prdeli. Problem je ale teraz taky, ze mi po troch dnoch od vymeny zacala hrozne buchat zadna naprava. Vcera som to pozeral, zistil som, ze bucha pravy tlmic... pokrutil som nim o 180 stupnov a nebuchal.. dnes zas nieco bucha..
Pruziny boli menene sposobom: nadvihnutie zadku, povolenie tlmicov na spodnej casti, spustenie napravy, vymena pruzin, naspat naprava, naspat tlmice.. nic viac nebolo povolovane...
Ked sa to vsetko na naprave nastrieka olejom, je ticho.. akonahle sa to vypari, bucha to ako dive.. na nerovnostiach.. prosim ak niekto riesil nieco podobne, resp. rovnake.. nech napise.. dakujem.
Menil som pruziny na zadnej naprave, zaroven s nimi som menil jeden spodny doraz pruziny, kvoli tomu, ze gumicka uz bola v prdeli. Problem je ale teraz taky, ze mi po troch dnoch od vymeny zacala hrozne buchat zadna naprava. Vcera som to pozeral, zistil som, ze bucha pravy tlmic... pokrutil som nim o 180 stupnov a nebuchal.. dnes zas nieco bucha..
Pruziny boli menene sposobom: nadvihnutie zadku, povolenie tlmicov na spodnej casti, spustenie napravy, vymena pruzin, naspat naprava, naspat tlmice.. nic viac nebolo povolovane...
Ked sa to vsetko na naprave nastrieka olejom, je ticho.. akonahle sa to vypari, bucha to ako dive.. na nerovnostiach.. prosim ak niekto riesil nieco podobne, resp. rovnake.. nech napise.. dakujem.
Punto MK2 1.2 8V ELX
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 179
- Registrován: 01 čer 2007, 08:06
- Bydliště: Bánovce n. B., SK
- Kontaktovat uživatele:
no dobre takze som sa nasiel v tejto teme teda ten buchot zo zadnej napravy... cez vikend sa bude riesit... uf dufam ze najdem manika co to uz niekedy robil...
Naposledy upravil(a) mauglibn dne 16 srp 2007, 06:13, celkem upraveno 1 x.
new: Fiat PUNTO 60SX r.6/1996,(43kw 58PS)
new: Š OCT Combi 66kw :(
ex: Fiat MAREA WEEKEND 1,9 JTD 105, r.11/1999, Grigio Steel
ex: Fiat PUNTO 55 6Speed, r.10/1993, c.vozidla z eper 494, Rosso Etna
www.eurotaxi-bn.sk
new: Š OCT Combi 66kw :(
ex: Fiat MAREA WEEKEND 1,9 JTD 105, r.11/1999, Grigio Steel
ex: Fiat PUNTO 55 6Speed, r.10/1993, c.vozidla z eper 494, Rosso Etna
www.eurotaxi-bn.sk