Stránka 5 z 5
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 30 kvě 2012, 23:46
od speedy
Ahoj mam takovej problem.Porad mi neco boucha na stilu ve predu napred jsem myslel ze ramena tak jsem dal novy,zlepsilo se to ale porad rany tak novy stabylizatory a porad rany tak si ted nevim rady co tam boucha vim ze tam je spatnej silentblok na motoru ale ten asi nebude.co ted tlumice,horni ulozeni.jeste jsem zkousel vule na tom velkym stabylizatoru a cepy rizeni zadny jsem nezjistil!!!
Stilo 5dv.jtd multijet 103kw
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 31 kvě 2012, 08:28
od elvis.jarous
Mě bouchal evidentně tlumič.Když jsem vzal nějakou specifickou nerovnost tak to jako i tak mlaskavě bouchlo. I když se nijak nejevil v řiti podle houpání. Ale když jsem pak postupně zjistil že to klepe i jinak a jinde tak jsem raději udělal vše. Ložisko / asi / tlouct nebude, protože je smačklé perem , spíš by se nějak kroutilo péro do rejdu když by se blbě točilo a do zatáčky by to asi zlobilo. Buď tlumič nebo uložení.
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 31 kvě 2012, 15:59
od datelos
elvis.jarous píše:Hele
proč tedy vyšel článek
http://www.auto.cz/fiat-stilo-1-9-multi ... 03-kw-1028 To mi pobli nohu
Někdo v tom dělá bordel. Já to bejt nechci.
Mě je to fuk,ty do toho reješ
ale jakej je tedy rozdíl v osazení multijetu 16V a jiným?
Je fakt, že na krytu je JTD 16V...
o tohle šlo?
Říčany jsou asi já nevim asi 10 kiláků od prahy ale tohle je mezi Říčanama a Mukařovem. Ze silnice to vypadá jako vrakáč.
Ta fotka přesně ukáže uspořádání v prostoru.JTD to má jinak než multijet.
Já Ti netvrdím že to není možný, ale seš jedinej člověk co má tyhle KW origo z výroby kterýho znám.A když se koukneš do jakýhokoliv katalogu N.D. tak tam takovej motor s označením multijet nenajdeš.
http://auto.bazos.cz/inzerat/16332772/F ... V-2004.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.bazos.cz/inzerat/16130122/F ... -MODEL.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Koukám že v tom nemá jasno ani prodávající tady na bazoši.
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 31 kvě 2012, 20:26
od idefix
speedy píše:Ahoj mam takovej problem.Porad mi neco boucha na stilu ve predu napred jsem myslel ze ramena tak jsem dal novy,zlepsilo se to ale porad rany tak novy stabylizatory a porad rany tak si ted nevim rady co tam boucha vim ze tam je spatnej silentblok na motoru ale ten asi nebude.co ted tlumice,horni ulozeni.jeste jsem zkousel vule na tom velkym stabylizatoru a cepy rizeni zadny jsem nezjistil!!!
Stilo 5dv.jtd multijet 103kw
U mě to dělali stabilizační tyčky ,nikdy bych nevěřil,že něco tak malého může dělat takové rány.
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 02 čer 2012, 08:08
od elvis.jarous
Takže, při tom projíždění jsem zjistil, že to malinko táhne doprava a je to řízení trošku gumové a volant je trochu doleva.
Tak jsem to dal na geometrii a byla rozhozená prý o 2,5 cm. Volant už je rovně a je znát.
Ještě dodávám pár snímků s TRW.
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 02 čer 2012, 17:48
od proch
Výborná fotodokumentace, se bude hodit...koukám s toho děláš nové auto. Mě to nějak tluče vzadu...
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 03 čer 2012, 10:55
od elvis.jarous
Možná se tomu budeš smát, ale mě v zadu při malinkých nerovnostech taky něco vibruje.Spíš za mnou.Takový trrr. Vždycky se něco zaklepe.
Jináč jsem si objednal příčníky pod box a v pondělí snad příjdou.
Jedem na Jadran
Nejlépe Tučepi, tam někde.
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 03 čer 2012, 11:14
od proch
Při menších nerovnostech nic, ale jak je trochu větší, příčná, tak "bác" rána jako prase...
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 03 čer 2012, 12:34
od slavek311
proch píše:Při menších nerovnostech nic, ale jak je trochu větší, příčná, tak "bác" rána jako prase...
Tak to mi také dělá,úplně na tvrdo rána.Předpokládám,že to budou špatné silenbloky v ramenách zadní nápravy.Když zahýbám (nebo kopnu)do zadního kola,tak to kolo zavibruje.Někde jsem četl,že v těch gumách je olej a když vyteče ,tak jsou silenbloky k.o.,jenže nic mastého tam nemám,ale volné mi to připadá.
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 03 čer 2012, 19:52
od idefix
Silenbloky by to mohly být tady je návod jak na ně.
http://www.milan.konzum.sk/stilo_silent ... apravy.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 04 čer 2012, 14:58
od elvis.jarous
Perfektní návod.
Jinak ty spodní ramena jsem koupil na Aukru od prodejce MROAUTO a ten dotyčný má údajně nový e-shop
http://www.mroauto.cz/.
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 22 čer 2012, 13:03
od supertomm
Taky doporučuji!
http://www.mroauto.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Již několikrát jsem si objednával zboží a vše dorazilo v pořádku a velice rychle. Vřele tohoto prodejce doporučuji.
http://mroauto.cz/kategorie/sady-ramen- ... ia-lancia/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: spodní ramena a přední tlumiče
Napsal: 14 zář 2012, 16:46
od datelos
A jen pro ty co nevědí základní rozdíl mezi JTD a Multijet. Já už to vým.Hlavní odlišností je počet vstřiků: motor typu Common Rail JTD musel během jednoho cyklu vystačit jen se dvěma, avšak u Multijet lze stejné (nebo i nižší) množství paliva rozvrhnout do více vstřiků těsně za sebou. Výsledkem vývoje je několik možností nastavení: dva druhotné vstřiky následující po hlavním vstřiku; jeden předvstřik v delším předstihu před hlavním vstřikem a dva po sobě jdoucí druhotné vstřiky; jeden předvstřik a pak dva hlavní vstřiky apod. Řídicí jednotka nastavuje zvolené sekvence podle různých podmínek - jinak probíhá vstřikování při volnoběhu, nízkém zatížení v nízkých otáčkách, sportovní jízdě atd. Multijet má tak klidnější chod motoru při všech režimech, protože ve válci probíhá postupné spalování malých dávek nafty. Zvýšen byl také vstřikovací tlak z 1300 na 1400 barů.
http://www.youtube.com/watch?v=Wbdo_HLLNgo" onclick="window.open(this.href);return false;