Stránka 5 z 17

Napsal: 03 čer 2006, 21:06
od Abarth
Sůůůůůůůůůůper...dnes to byl super den, nalakoval jsem konečně vrchní...samozřejmě bílou barvou podvozek a když jsem ujížděl do Berouna..tak jsem potkal Marcela kousek za Lípou...uuuuufffff tak odfukovalo jeho turbou když nás vezllllll...hůůůůčelo mě cestou do Berouna...no zážitek a čím mě vezl Fiat Coupe 20VT prostě zážitek....sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Lubka-to jakože můj syn byl tzv "totál" no prostě masakr......Marcel je prej ten největší řízek a Italofil...pardon...hmmm vlastně až po nás :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :D :D :D :?: :?: :?: :?: :?: :?:
jo a zejtra hodím ještě jeden bílej lak na svého bělouše a podvozek je nalakovánnnnnnn, ještě láknu motorovej prostor a budu strojit...opravdu kolem 15.6. tam půjde motor...

Napsal: 03 čer 2006, 22:14
od Marcel 20VT
hlavně že se vám to líbilo kucí,coupe 20VT je zdrojem mé obrovské radosti a dobré nálady - je to prostě milášek!

Napsal: 04 čer 2006, 11:12
od Abarth
Líbilo velmi mnoho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: 04 čer 2006, 21:31
od Marcel 20VT
a to ještě nebyl ten správnej mazec protože váha vzduchu si nerozumí s tím množstvím které přez ní ženu a tak to nedává ten správný tlak tak jak potřebuju. Až ale udržím těch 1,5bar v celém rozsahu tak to bude jinej mazec! To budou výsledky ve sprintech jiné!!!

Napsal: 04 čer 2006, 21:45
od Abarth
No nám to stačilo už teď. Jo a ty kole znám z obrázků. Moje představa je ale jiná :-)

Napsal: 08 čer 2006, 13:21
od Abarth
venku je nádherně...motoru je v pokojíku teplo a tak ho vezmu asi o víkendu na vzduch...do garáže a příští víkend by jsem ho chtěl zabudovat uvidím jak to budu stíhat...nejpozději ale 24.6.2006 tak přísahám :oops: :oops: :oops: :oops:

spojka weber

Napsal: 08 čer 2006, 13:37
od Mir0
Ahojte mam motor z Ritma 1.5B na bloku je cislo 138.2 a kedze predosli majitel prerazal cislo tak nemozem prist na to aky to je typ. Momentalne mi odisla spojka tam mozno budem mudrejsi ked zistim kolko ma zubov.
Nejake poznavacie znacky ci ide o 138 A B C mi neviete poradit ?

No a zhanam spojku 180 - 190 mm zuby zistim snad cez vykend a este zhanam Weber 34 DMTR alebo podobny difuzory aspon 24 mm tak ma tusim ta 34ka. Mam Weber 32 DMTR 20 a je dost maly na ten motor - pri malej vzdialenosti tazsej nohe sa cely karburator orosi - teplota o 5 -10 stupnov dole oproti prostrediu. Este viete mi povedat ake modely Ritma mali zvody 4-2-1 a aky priemer trubky. Mislim ze 138A 85 mala dvojite zvody ale priemer neviem :o(

Vdaka za kazdu radu.

Napsal: 08 čer 2006, 13:44
od Abarth
No pokud myslíš pouze výrobní číslo tak se podívej na: při pohledu od předního čela směrem k setrváku druhý válec na boku je z výroby nápis Fiat Lancia a číslo typu motoru...to zjisti a já ti potom napovím např 138 AR1 to tam mít nebudeš ale takové "podobné číslo" :-)

Napsal: 08 čer 2006, 14:02
od Mir0
Vdaka pozrem

Napsal: 09 čer 2006, 16:27
od Abarth
Asi jsi to nenašel :-)

Napsal: 12 čer 2006, 07:06
od Mir0
No nenasiel.
Nemyslel si dufam to cislo nad zotrvacnikom smerom od prevodovky.

Napsal: 12 čer 2006, 07:08
od Mir0
Jedine co som okrem toho cisla nasiel je 1342 :o) pod tym 3 a kalendar s rokom 79. Medzi 2 -3 valcom smer spredu medzi svieckami.
Pokrok uz viem z ktoreho je roku.

Napsal: 12 čer 2006, 14:57
od Abarth
Máš svůj mejlík, pošlu ti fotku...

Napsal: 12 čer 2006, 14:58
od Abarth
Trošku foteček Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 12 čer 2006, 15:06
od Mir0
jaaaj sag ale to som pisal hore
138.2
pod sanim na bloku motora
nie na valcoch
sanie - vyfuk na jednej strane tagze neni DOHC