Nejde nastartovat
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Nejde nastartovat
Dost OT
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde nastartovat
No měl bych ale dotaz na všechny hloubavé exoty jako jsem já. Zaskočila mne informace o naměřených hodnotách tady od autora problému. Popravdě řečeno jsem zaskočen tím, co na měřil. Čekal jsem, že jeden pin bude kostra, další pin bude nějaké napětí-počítal jsem někde okolo 5V a ten poslední pin bude pro signál-předpokládal jsem, že na něm nic nenaměří. Umí mi někdo vysvětlit, proč je na obou pinech napětí a jak tedy to čidlo funguje?????????
Re: Nejde nastartovat
magnetický tok vytvářený magnetem se mění při průchodu zubu v důsledku změny vzduchové mezery.tyto oscilace indukují elektromotorickou sílu ve vinutí na jehož výstupech je bud pozitivní střídavé napětí(zub) nebo negativní stř. napětí (mezera). velikost píku výstupního napětí snímače závisí mimo jiné na vzdálenosti mezi snímačem a zubem(mezera).
uuuf tot citace
uuuf tot citace
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Nejde nastartovat
Odpověď to Punťas hgt.Vlákno jsem zakládal 28.6 s názvem ''Bliká kontrolka vstřikovaní''.Nakonec mi pomohl tento postup.
1. Nastartovat motor zahřátý na provozní teplotu
2. Ventilátor topení zapnout do polohy 2
3. Alespoň 3x po sobě plynule přidat na 5000 ot/min a nechat spadnout na volnoběh
4. Pokud proběhla kalibrace,ozve se cvakání a zhasne blikající kontrolka
Něky je třeba opakovat krok 3 vícekrát,než 3x.Mě tehdy stačilo 3x.
Tuším,že je to postup z DTE manuale tecnico d oficina fiat punto II,který má dvě části,které se mají pro zpřístupnění sloučit a vypálit.Tak to radil Radek.s na vláknu.Já vypalovačku nemám,takže stažený manuál je pro mě zatím nedostupný.
1. Nastartovat motor zahřátý na provozní teplotu
2. Ventilátor topení zapnout do polohy 2
3. Alespoň 3x po sobě plynule přidat na 5000 ot/min a nechat spadnout na volnoběh
4. Pokud proběhla kalibrace,ozve se cvakání a zhasne blikající kontrolka
Něky je třeba opakovat krok 3 vícekrát,než 3x.Mě tehdy stačilo 3x.
Tuším,že je to postup z DTE manuale tecnico d oficina fiat punto II,který má dvě části,které se mají pro zpřístupnění sloučit a vypálit.Tak to radil Radek.s na vláknu.Já vypalovačku nemám,takže stažený manuál je pro mě zatím nedostupný.
Re: Nejde nastartovat
Stejně si myslím,že by to zhaslo samo. časem
Re: Nejde nastartovat
To Fenix.Minule jsem s tou blikající kontrolkou jezdil asi týden,dvakrát odpojená baterka a pomohl až návod popsaný v přízpěvku.Jde tam o kalibraci pulzního kotouče.
Re: Nejde nastartovat
Kde je ta doba,kdy auta neměla žádné pulzní kotouče
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde nastartovat
Jasně tvůj výklad je mi znám. Tohle je definice principu čidla. Mne zajímá, proč ř.j. pouští do dvou pinů napětí. Předpokládal jsem, že jeden pin kostra, další pin bude jednotka pouštět napětí a tom třetím pinu poputuje právě tento signál. Nechápu proč jednotka na tento pin pouští napětí-teda pokud měření bylo dobře provedené. To by mne potom navádělo na myšlenku že by to čidlo neindukovalo napětí ale jakoby ten jeden pin ukostřoval a tím jednotka poznala zub a mezeru. Hm asi nad tím moc přemýšlím, hlavně že to jede:-Dmad mike píše:magnetický tok vytvářený magnetem se mění při průchodu zubu v důsledku změny vzduchové mezery.tyto oscilace indukují elektromotorickou sílu ve vinutí na jehož výstupech je bud pozitivní střídavé napětí(zub) nebo negativní stř. napětí (mezera). velikost píku výstupního napětí snímače závisí mimo jiné na vzdálenosti mezi snímačem a zubem(mezera).
uuuf tot citace
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde nastartovat
No ta doba v podstatě skončila prvním favoritem. Už tam je bezkontaktní zapalovaní a tedy pulzní kotoučFénix píše:Kde je ta doba,kdy auta neměla žádné pulzní kotouče
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde nastartovat
Jo předpokládám, že ty soubory mají xyxyxyxy .iso pokud ano, mělo by to jít sloučit přes soft alcohol120 vytvoří se ti ze dvou souborů jeden a ten pak vypálíš a máš instalačku, nebo varianta 2 mělo by to jít přímo přes soft daemon toolsMartin píše:Odpověď to Punťas hgt.Vlákno jsem zakládal 28.6 s názvem ''Bliká kontrolka vstřikovaní''.Nakonec mi pomohl tento postup.
1. Nastartovat motor zahřátý na provozní teplotu
2. Ventilátor topení zapnout do polohy 2
3. Alespoň 3x po sobě plynule přidat na 5000 ot/min a nechat spadnout na volnoběh
4. Pokud proběhla kalibrace,ozve se cvakání a zhasne blikající kontrolka
Něky je třeba opakovat krok 3 vícekrát,než 3x.Mě tehdy stačilo 3x.
Tuším,že je to postup z DTE manuale tecnico d oficina fiat punto II,který má dvě části,které se mají pro zpřístupnění sloučit a vypálit.Tak to radil Radek.s na vláknu.Já vypalovačku nemám,takže stažený manuál je pro mě zatím nedostupný.
Re: Nejde nastartovat
Soubory mají .rar.
Re: Nejde nastartovat
Zdar borci.
Momentalne mam situaciu podnu nazvu temy tak to pisem sem.
Pre lepsi obraz pisem cely priebeh toho co sa s mojim puntom deje.
Zacalo to tym ze cele auto sa zacalo triast, najprv pri volnobehu a najviac za studena.Neskor som potrehol zvysenu spotrebu a dost intenzivny smrad z vyfuku.Docital som sa ze by to mohlo byt lambdou, tak som ju vymenil.Zmena ziadna, ale auto aspon islo.
Potom som to daval za vinu zapalovaniu. Skusal som pri beziacom motore odpajat kable od sviecok. Tu som zistil ze 2 a 3 valec pri odpojeni neurobil ziadnu zmenu v cinnosti motora.Iskru sice hadzalo ale zadlo sa mi ze dost slabu. Valec 1 a 4 hned zdochol po vytiahnuti, Vravim si bezva bude to cievkou. Vymenil som cievku no opat ziadna zmena. dokonca to zacalo ist uz aj na pocutie horsie.
Odpoil som konektor z novej cievky (valec 2 a 3) tak ziadna zmena. Odpoil som konektor zo starej cievky (valec 1 a 4) tak motor vobec nenaskocil. Cize problem bude asi niekde na ceste k zapalovacej ceivke k 2 a 3 valcu. Len absolutne netusim ako to zistit.
Dnes som si este prekontroloval vsetky poistky a premeral odpor na zapalovacich kabloch a vsetko vyzera byt OK.
No a pri pokuse to nahodit auto uz vobec nenaskoci.
Som uz z toho uplne na nervy tak sa obraciam na vas profikov ze by ste mi mohli poradit cim by to mohlo byt sposobené.
Vopred ďakujem za všetky odpovede.
Momentalne mam situaciu podnu nazvu temy tak to pisem sem.
Pre lepsi obraz pisem cely priebeh toho co sa s mojim puntom deje.
Zacalo to tym ze cele auto sa zacalo triast, najprv pri volnobehu a najviac za studena.Neskor som potrehol zvysenu spotrebu a dost intenzivny smrad z vyfuku.Docital som sa ze by to mohlo byt lambdou, tak som ju vymenil.Zmena ziadna, ale auto aspon islo.
Potom som to daval za vinu zapalovaniu. Skusal som pri beziacom motore odpajat kable od sviecok. Tu som zistil ze 2 a 3 valec pri odpojeni neurobil ziadnu zmenu v cinnosti motora.Iskru sice hadzalo ale zadlo sa mi ze dost slabu. Valec 1 a 4 hned zdochol po vytiahnuti, Vravim si bezva bude to cievkou. Vymenil som cievku no opat ziadna zmena. dokonca to zacalo ist uz aj na pocutie horsie.
Odpoil som konektor z novej cievky (valec 2 a 3) tak ziadna zmena. Odpoil som konektor zo starej cievky (valec 1 a 4) tak motor vobec nenaskocil. Cize problem bude asi niekde na ceste k zapalovacej ceivke k 2 a 3 valcu. Len absolutne netusim ako to zistit.
Dnes som si este prekontroloval vsetky poistky a premeral odpor na zapalovacich kabloch a vsetko vyzera byt OK.
No a pri pokuse to nahodit auto uz vobec nenaskoci.
Som uz z toho uplne na nervy tak sa obraciam na vas profikov ze by ste mi mohli poradit cim by to mohlo byt sposobené.
Vopred ďakujem za všetky odpovede.
Fiat Punto MK1, 55s rv. 1996
Re: Nejde nastartovat
U moderních motorů se NEsmí v žádném případě za chodu motoru odpojit zapalovací kabel ! ! ! Hrozí okamžité zničení výkonového výstupu modulu zapalování.
Re: Nejde nastartovat
A co to presne znamena? že mi to tym odfajcilo zapalovaciu cievku? alebo nieco viac?
Fiat Punto MK1, 55s rv. 1996