Stránka 5 z 8
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 16 led 2011, 16:46
od straki
Sakra další výdaje....ten můj půňta snad nechce semnou jezdit
Díky za pomoc
Start punto opět
Napsal: 21 led 2011, 07:55
od pepanek
Ahoj vím že se to tu furt řeší ale můj studeny ranní start je hrozný dnes to tak tak chytlo punto 1.7 td 98 rv
Mám nový zhaviče bosch cca dva dny staré vyměnil sem i palivový filtr před dvouma dny zkontroloval palivová potrubí v pořádku.
a je to furt stejny jak nastartuju tak už to chytá ralativně pekně
auto bylo v servisu min.týden a od té doby to špatně startuje dělali vačku svařovali vývěvu natvrdo k vačce
tak mě napadlo jestli nemohli špatně nastavit předvstřik nebo tak něco námáte někdo zkušenosti Děkuji moc
Podavací čerpadlo 1.7 td 98rv
Napsal: 30 led 2011, 18:53
od pepanek
Dobrý den na puntu 1.7 td rv 98 51kw jakým způsobem je dodávana nafta do vysokotlakého čerpadla?je tam někde nějaké el naftové podávací čerpadlo někde v nádrži a jak funguje a jak ho proměřit děkuji moc za rady
myslím že me to netahá naftu musím opravdu dlouho točit starterém aby motor chytnul asi ko 15vteřinách točení krásně chytne a pak už startuje ale další den ráno to samé
Re: Podavací čerpadlo 1.7 td 98rv
Napsal: 30 led 2011, 20:12
od Toti
Asi ti teda pada nafta. Skontroluj si hadičky a popripade hod na privod nejaky jednosmerny ventil aby ti ju nepustilo naspäť do nadrže.
Re: Podavací čerpadlo 1.7 td 98rv
Napsal: 30 led 2011, 20:17
od mad mike
čerpadlo v nádrži není. napadají mě v souvislosti s 15 vteřinovým čekáním ještě žhaviče. mimochodem 15 sekund točení startérem je docela dost, max. točit 5 sekund a přestávka a zase po 5 sekundách. jinak je risk, že odejde startér nebo v lepším případě baterka.
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 30 led 2011, 21:08
od Toti
Mike čo máš na mysli s tými 15 sekundami ohľadom žhavenia ?
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 31 led 2011, 10:34
od diablik
no ja som daval novy pal.filter(Fram) a aj nove zhavice(Bosh) a stale mi to naprd startuje...ziadna zmena.
a poslednej dobe sa mi vybija baterka.pekne drzala rok a za posledne dva mesiace sa mi uz 3x vybyla...neviem na to prist,co to mu je.
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 31 led 2011, 20:03
od mad mike
Toti píše:Mike čo máš na mysli s tými 15 sekundami ohľadom žhavenia ?
jak dlouho trvá než zhasne kontrolka žhavení? plus nějaká doba dožhavení.
můžou být vadné žhaviče, neškodila by jejich kontrola.
samozřejmě i kontrola pal. vedení plus pořádné zalití filtru naftou
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 31 led 2011, 20:33
od Toti
Kontrolka žhavenia svieti myslím že cca 9-10 sekund, ale ked počkam pokým necvakne relatko tak celkovo žhaví asi nejakych 25 sekund aj viac možno. Ale on nespomínal, že hned štartuje bez žhavenia, čiže ja som myslel, že normálne nechá nažhaviť a potom štartuje a točí ešte dalších cca 15 sekund, zato mi to bolo divne
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 24 úno 2011, 09:47
od Kani
ahoj,
tak jsem vcera nenastartoval (1,7TD), dobyl jsem tedy baterku a dnes jsem nenastartoval zas, bud je tak velka zima ze se mu v tom nechce jezdit,nebo je neco spatne, vubec to nemelo snahu, zhaveni sviti podle me az moc dlouho, ale prijde mi ze nezhavi jinak by to snad chytlo ne? da se to nekde premerit jestli to zhavi? dik
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 24 úno 2011, 10:45
od straki
Kani píše:ahoj,
tak jsem vcera nenastartoval (1,7TD), dobyl jsem tedy baterku a dnes jsem nenastartoval zas, bud je tak velka zima ze se mu v tom nechce jezdit,nebo je neco spatne, vubec to nemelo snahu, zhaveni sviti podle me az moc dlouho, ale prijde mi ze nezhavi jinak by to snad chytlo ne? da se to nekde premerit jestli to zhavi? dik
Jak dlouho jsi nejezdil? Neboť já když nejdeu 24 hodin tak mne padne palivo a pak je to zahul na baterku než se zase palivo vrátí takže je možný že ti taky padne palivo a pak baterka nevydrží tak dlouho točit.
To že to dlouho svítí je normální to mne taky ale skus vyndat žhaviče a napojit to na baterku ale pozor aby jsi je nespalil jak se rosvítí hned to odpoj.
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 24 úno 2011, 11:14
od Kani
no predevcirem jsem prijel v 18:00 a druhy den jsem chtel odjet v 4:00 pak tedy jsem nabyl vcera baterku a projel to nechal chvili i bezet v cca 18:00 a dnes v 4:00 zas nic
s tim zhavicem mi to prosim popis bliz, je to muj prvni diesel, tak nevim co kde a jak
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 25 úno 2011, 00:32
od straki
Měl by jsi pod přívodem vzduchu (ten plastovej bazmek) mít takovou lištu na kterým jsou připojený žhaviče tu lištu sundáš vymontuješ je a pak každou skusíš napíchnout přímo na baterku a pokud se rozžhaví tak je ok ale nesmíš to dlouho žhavit nebo je spálíš. Ještě co mne napadá aby jsi to nemusel dělat tak když nastartuješ jede to na všechny válce? má to vůbec snahu chytnout? jak moc to točí a jak dlouho? Skoušel jsi měřit elektrolit v baterce? jak dlouho jí máš?
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 25 úno 2011, 21:56
od jakobt
Zdravím, nevíte někdo jak se pozná dobře fungující přesuvník vstřiku? při studeném startu mají být otáčky vyšší a po zahřátí nižší, nebo naopak? a jakou máte ted v zimě spotřebu u tohodle motoru?
Re: 1,7TD Studený start
Napsal: 26 úno 2011, 06:57
od straki
Tak s těma vstřikama to fakt nevím ale spotřebu mám něco kolem 6,5-7,5 l / 100 neboť nemám výfuk a vozím přes celý kufr těžký reprák a myslím že bych spotřebu shodil tak na těch 5,5-6 kdybych jezdil ekologicky a přivařil výfuk + vyhodil repro ale neudělám ani jedno z toho