Stránka 5 z 8
Re: Punto HGT problém
Napsal: 23 říj 2009, 00:53
od mimiHGT
mad mike píše:máš pravdu moc jich není, ale ten motor taky není ničím vyjímečný aby ho šikovný mechanik nedokázal rozebrat a zase složit. dneska jsem se díval v tv jak se výrábí Ferrari, to je teprv mazec
Fiat je slabsi brat Ferrari
s tymi mechanikmi mas pravdu, ale problem bude, ze ich asi moc nie je
a co sa tyka toho motora, sam som zvedavy, ci ho este budem pocut nastartovany
Re: Punto HGT problém
Napsal: 23 říj 2009, 02:52
od mafi
mimiHGT píše:RadekHGT píše:Heh
mafi podobne vzruso som zazil aj ja a zhodou okolnosti to bol tiez golf.Vzhladom nato ze toho typka tak trochu poznam,viem ze ho ma chipnuty na 150ps.Ale bola zabava 200kou sa prehanat po vypadovke vedla seba.Od vtedy na moje punto cumi jak na zjavenie
Je to castokrat sranda,pretoze kopec ludi ani nevie ze punta sa robili aj 1.8
mimiHGT mal si nejakych znamich vo fiate?Pretoze by ma zaujimalo kto sa do toho pustil kedze HGTcka su na nasich cestach zrietkave.
no, vo fiate ziadny znamy, pustit sa do toho pustili, len je otazkou, kedy a ci to aj zlozia
chlapci tam maju inu strelnicu z toho
no to su tie nase "autorizovane"servisi ,ziadny odbornici ,setky predajne setria na dobrych mechanikoch a potom to takto vizera ze maju vtom gulas ,hlavne ked HGTcka sa malicko predavali na SVK nieto este generalkovali .......no chadak puntko,a chudak mimi ,lutujem ta ked viem aky su magori vtych servisoch
Re: Punto HGT problém
Napsal: 23 říj 2009, 20:30
od punťas hgt
Njn i já bych se mohl zapojit se svými četnými problémy ohledně GO motoru na puntu
Ještě reaguji na příspěvky výš. Neni hezčí pocit,když se na prdel lepí nějaký rádoby tuner se svou ospojlerovanou károu a já přišlápnu svojeho brumlu a umožním mu aby si vychutnal tu porážku, jak línýho šrota má:-D Se jenom vždycky směju, jak vidím tu ruku co kvedlá s tou šajtrou jako vařečkou v hrnci
Jo a já měl na puntu nápis HTP-to byl teprve výtlem.
Re: Punto HGT problém
Napsal: 23 říj 2009, 21:06
od SpiritWolker
mimiHGT píše:najlepsie na koniec - zrovnanie hlavy-390 € bez účtu!!!
tejto cene neverim, niekto sa poriadne nabalil
ja mam sice 1,2 8V zrovnanie hlavy ma stalo tento tyzden 30€ a vo fiate cca pred 2-3rokmi zrovnanie frezovanim 3500sk ale tam ma obobrali aj na olejovej vani tu mi predali za 6000sk a nova stoji 1200-1500sk a na klukovke ktora mozno ani nebola pokazena, za nu si vypytali 21.500,-Sk bez dane
Re: Punto HGT problém
Napsal: 23 říj 2009, 23:20
od punťas hgt
njn parchanti.Je otázka, co všechno v té ceně za srovnání hlavy je započítané.Pokud jenom přebroušení hlavy, tak to se opravdu někdo napakoval jako kráva.Pokud je v tom ale započítané i nějaké zabrušování ventilů,nová vodítka,gufera,případne hydroštely-to už bychom mohli polemizovat.Tohle ale majitel neuvádí, takže pokud jen čistě zabroušení hlavy a za tyhle peníze, tak to se s tím musel srát jehlovým pilníčkem
Re: Punto HGT problém
Napsal: 24 říj 2009, 00:09
od mafi
Re: Punto HGT problém
Napsal: 25 říj 2009, 13:25
od RadekHGT
Spravit go motoru u HGTciek na slovensku je naozaj problem.Chystam sa do fiatu v MI a HE(Humennom) pozistovat nejake info,ci by boli ochotny,resp.schopny sa do toho pustit,takze potom dam vediet.
Moje punto slape,nebudem do neho zatial hrabat,ale chcem byt pripraveny na vsetko.Bud predat,dolozit a kupit novsie,alebo sa pustit do go
Re: Punto HGT problém
Napsal: 25 říj 2009, 18:32
od punťas hgt
RadekHGT píše:Spravit go motoru u HGTciek na slovensku je naozaj problem.Chystam sa do fiatu v MI a HE(Humennom) pozistovat nejake info,ci by boli ochotny,resp.schopny sa do toho pustit,takze potom dam vediet.
Moje punto slape,nebudem do neho zatial hrabat,ale chcem byt pripraveny na vsetko.Bud predat,dolozit a kupit novsie,alebo sa pustit do go
No i já jsem měl problém sehnat týpka,který by se do toho pustil a ten co mě to dělal,to akorát tak domrvil.Problém je, že kolikrát i ve fiatě na to hledí jak pana na ocas. Našel jsem tu jednoho fajnšmekra, co dělá motory do závodních aut a až ten mě byl schopný říct a vysvětlit co a jak na tom motoru funguje a ten mi taky řekl,že jakmile se do toho motoru trochu víc sáhne, tak že musí jít všechno nový.Ten člověk mi taky vysvětloval,že tyhle motory maji konstrukčně nedořešený uložení kliky a ukazoval mi to zrovna na motoru z Alfy 147. Tvrdil mě, že 95% těchto motorů co dělal umřelo na kliku.
Re: Punto HGT problém
Napsal: 25 říj 2009, 20:01
od RadekHGT
Tak to mi len potvrdzuje ze sa na servis FIAT velmi spoliehat nemozem.Kazdopadne sa musi najst nejaky maniak co do toho fakt rozumie ktory tymito motormi naozaj zije
Uz fakt neviem co si pocnem
Re: Punto HGT problém
Napsal: 25 říj 2009, 21:27
od punťas hgt
No co já jsem se bavil s těma mechanikama, tak ze spodkem by nebyl zas až takový problém,ale v podstatě všechny odradila ta hlava,protože nikdo z nich nevěděl,jak tam ten system funguje,ty mazací kanálky a pak jsem se setkal s problémem, že široko daleko tady nikdo nemá přípravky na rozvody a problém prý spočívá v sací vačce, na které je ten variátor. Musí se to nějak aretovat a vačky se aretují pomocí speciálních přípravků.Na tom jsem taky pohořel.
Re: Punto HGT problém
Napsal: 25 říj 2009, 23:06
od RadekHGT
No jo,ale ja mam este naviac jeden problem.Vobec netusim co je potrebne menit.Vykon,sa mi zda byt ok (vid,natahovacky na krizovatkach
,auticka typu golf 5 1.6,2.0TDI,passat 1.8Turbo,toyota celika 2.0 (93r.) mam uz MI zbehane
) ale ten cvakajuci zvuk spod hlavy motora ma uz serie (aj ked na nete som si vsimol ze to ma 90% HGTciek),ale aj tak mam pocit ze to nieje ok+ olej mi dost rychlo straca,za studena vypari s vyfuku podozrivo zapachaju.Moze byt problem kdekolvek,ale kebyze uz davam menit nieco v palici,tak by trebalo komplet
Re: Punto HGT problém
Napsal: 26 říj 2009, 10:31
od mafi
kazdy motor zerie olej ,hlavne ked tomu neustale nakladas
Re: Punto HGT problém
Napsal: 26 říj 2009, 11:37
od mad mike
punťas hgt píše:No co já jsem se bavil s těma mechanikama, tak ze spodkem by nebyl zas až takový problém,ale v podstatě všechny odradila ta hlava,protože nikdo z nich nevěděl,jak tam ten system funguje,ty mazací kanálky a pak jsem se setkal s problémem, že široko daleko tady nikdo nemá přípravky na rozvody a problém prý spočívá v sací vačce, na které je ten variátor. Musí se to nějak aretovat a vačky se aretují pomocí speciálních přípravků.Na tom jsem taky pohořel.
já ti řeknu jak to je, v chytré knize jsou čtyři stránky ůkonů, které se musí provést při sundání a nasazení hlavy, drbačka jak prase, proto se servisy do toho nechtějí pouštět. a ohledně rozvodů u HGT je to stejné jak u jiných aut, všechny ozubené kola nastavit na značky a vyšponovat řemen na průhyb 5-10mm. toť vše, žádný jiný zázrak v tom není
Re: Punto HGT problém
Napsal: 26 říj 2009, 22:58
od RadekHGT
Ano
mafi stym stebou uplne suhlasim,ale teraz v zime,pri castnych studenych startoch by bola "vrazda pre auto" kebyze som mu nakladal.Je samozrejme ze v lete si obcas dupnem,vsak je aj do coho
,ale aj tak sa mi to zda trosku prehnane stym olejom
Re: Punto HGT problém
Napsal: 27 říj 2009, 16:24
od mad mike
kolik žere oleje? v chytré knize je napsaná normální spotřeba oleje do 0,7L na 1000km, ale ve skutečnosti je to podstatně mín. já jsem nedávno dolíval po 8000km asi 0,5 litru