Stránka 5 z 12

Napsal: 20 pro 2007, 19:17
od slavek311
Ahoj všichni.V Puntu55 mi kape voda z topení.Nepříjemně to smrdí a rosí se mi okna.Ještě nevím odkud to přesně prosakuje,ale vždy,hlavně když auto stojí se objeví ze zpod pod radiátorem pár kapiček.Chtěl bych se Vás zeptat,jestli je demontáž topení u punta náročné.Děkují

Napsal: 20 pro 2007, 19:19
od Anduril
Myslim, ze jednodussi bude pouzit nejaky pripravek na zalepeni radiatoru a teprve kdyz to nepomuze, tak resit demontaz.

Napsal: 20 pro 2007, 19:26
od slavek311
je mi škoda tam něco lít,protože tam mám novou chladicí směs.

Napsal: 20 pro 2007, 22:08
od Vencapunto
Taky bych tam nic nelil,sice to občas pomůže,ale moc tomu nevěřim.A radiátor vyndáš když sundáš palubku.Někde se to tu už psalo.Hodně štěstí.

Napsal: 21 pro 2007, 09:29
od majco
slavek311 píše:Ahoj všichni.V Puntu55 mi kape voda z topení.Nepříjemně to smrdí a rosí se mi okna.Ještě nevím odkud to přesně prosakuje,ale vždy,hlavně když auto stojí se objeví ze zpod pod radiátorem pár kapiček.Chtěl bych se Vás zeptat,jestli je demontáž topení u punta náročné.Děkují
Si to kukni v návodoch na tejto stránke! je to v polštine ale obrázky stačia a je to makačka ale zvládneš to sám v pohode ! ale chce to garáž :wink:
http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/nag ... ewnica.htm

Napsal: 22 pro 2007, 22:14
od ygzo
Tak moj problem s kolisanim teploty a slabym kurenim je vyrieseny - vymenil som ten termostat. Stalo ma to 440SKK + asi 1 hodiny prace. Je tu uplne jednoduche, staci dat prec baterku a driak baterky, odsrobovat dva sroby, odpojit hadicu, nasrobovat novy termostat s tesnenim a hadicu a doliat vodu, odvzdusnit a ide sa :) Teraz mi drzi teplotu stale na 1/2 teplomeru bez rozdielu rychlosti ci otacok a kuri to o poznanie lepsie a hlavne sa to rychlejsie zahreje.

A ked to nahodou niekto pojdete menit tiez, nezabudnite si k tomu kupit stahovaciu pasku na hadicu :) Ja som na to zabudol a je tam od vyroby jednorazovka, ktora sa da dat dole nasilim ale naspat to uz nejde :)

Napsal: 30 pro 2007, 20:28
od Milsn
Tak to mám za sebou, můj tekoucí radiátor topení je vyměněnej za novej.Strávil jsem s tím skoro celej včerejšek. Ve dvou lidech asi 9hodin práce a to jsme se fakt neflákali.
Takhle byl Punťa rozhrabanej : Obrázek
tady je důkaz :D : Obrázek
a takle vypadá ten mokrej nezbeda : Obrázek
foceno mobilem. Takže kdo máte podobnej problém s chutí do práce :D .

Napsal: 19 bře 2008, 19:28
od Buchtič
Tak vim, že už se to tu řešilo, ale nějaký jednoznačný odpovědi jsem tu nakonec nenašel.
1) patrně mám zarostlej radiátor, protože intenzita se mění v závislosti na otáčkách, takže na volnoběh mě to fouká studeně. neexistuje ňákej přípravek, kterej by se nalil a rozpustilo by se to?
2) při stání na volnoběh, či popojíždění v koloně mě vyleze ručička teploměru až na max(do červenýho), je to normální?

Napsal: 19 bře 2008, 19:53
od Vencapunto
Spíš tam máš někde vzduch.Tohle mi taky dělalo.Při volnoběhu netopilo a přehřívalo se i v mrazech.Pořádně sem odvzdušnil a je klid

Napsal: 19 bře 2008, 19:56
od Buchtič
Tak jednou už jsem to odvzdušňoval a bylo to lepčí, ale ručička furt leze na max. Každopádně to zkusim ještě, ale taky ten odvzdušňovák nemohli umístit na lepčí místo než za airbox :)

Napsal: 19 bře 2008, 20:08
od romcasladky
Buchtič píše:Tak vim, že už se to tu řešilo, ale nějaký jednoznačný odpovědi jsem tu nakonec nenašel.
1) patrně mám zarostlej radiátor, protože intenzita se mění v závislosti na otáčkách, takže na volnoběh mě to fouká studeně. neexistuje ňákej přípravek, kterej by se nalil a rozpustilo by se to?
2) při stání na volnoběh, či popojíždění v koloně mě vyleze ručička teploměru až na max(do červenýho), je to normální?
Bod číslo jedna.Existuje na to přípravek, koupíš ho např. v KELLI,návod je u toho výrobku,cena cca.200kč.Bod2 to že stojíš,nebo popojíždíš,je normální že se ti zvedne teplota,ale do červenýho by to nemělo vlést.Problém asi bude že máš asi zarostlý i chladič,proto se to nemůže dochladit,jestli ovšem funguje větrák.Ten čistič řeší i tento problém,jestli to teda není moc zarostlý.

Napsal: 19 bře 2008, 20:10
od Vencapunto
Při stání v koloně v létě pokud je vše O.K. tak ručička nevyleze nad půlku.
A ten vzdušák je supr umístěnej :lol:

Napsal: 06 kvě 2008, 14:07
od Buchtič
Tak mám takovej problém. Doleju kapalinu a pravidelně za cca 14dní se mě to začne hřát, páč není kapalina. Kdyby se ztrácela pravidelně a tekla na zem, tak to bych viděl, jenže pod autem není nic. Nesetkal jste se už někdo s tim nebo aspon tipy jak zjistit příčinu?

Napsal: 06 kvě 2008, 14:31
od majco
Buchtič píše:Tak mám takovej problém. Doleju kapalinu a pravidelně za cca 14dní se mě to začne hřát, páč není kapalina. Kdyby se ztrácela pravidelně a tekla na zem, tak to bych viděl, jenže pod autem není nic. Nesetkal jste se už někdo s tim nebo aspon tipy jak zjistit příčinu?
papá ti to motúrek :lol: :lol: sprav tesnenie pod hlavou ! už sa to tu riešilo

Napsal: 06 kvě 2008, 18:43
od Buchtič
No a nedostávala by se v tom případě voda do oleje a naopak?